26 września 2017
Katalogi internetowe kuszą wielu początkujących adeptów SEO szybkimi efektami i stosunkowo łatwym uzyskaniem „mocnego” linka. Z drugiej jednak strony widzimy stałą tendencję w zmianach algorytmów — mocno stawiającą na doświadczenie użytkownika. Z punktu widzenia użytkownika, zdecydowana większość katalogów (a już zwłaszcza katalogów SEO, stworzonych wyłącznie z myślą o linkach) nie ma żadnej wartości dla internautów.
22 września 2017
Związek między nazwą domeny i jej późniejszym pozycjonowaniem jest niezaprzeczalny. Jednocześnie jednak to temat dość szeroki i nie ogranicza się do obecności słów kluczowych w samej domenie. Jeżeli przed decyzją o zakupie domeny zastanawiasz się nad jej potencjałem pod kątem SEO, masz przewagę na starcie, jeszcze zanim Twoja strona ujrzy światło dzienne. Pokażemy Ci kilka […]
18 września 2017
Infografiki stają się coraz bardziej popularne i nic dziwnego, to jeden z prostszych i przystępniejszych sposobów przekazywania wiedzy. Samodzielne stworzenie infografiki może wydawać się wyzwaniem, ale jest kilka sposobów, by ułatwić sobie pracę. Jeżeli nie możesz sobie pozwolić na zamówienie profesjonalnego projektu u grafika, polecamy Ci choć podjęcie próby przygotowania prostej infografiki we własnym zakresie.
03 września 2017
Dodanie strony do Google to pierwszy krok w grze o jak najlepszą pozycję w rankingu. Strona, której Google nie dostrzeże, ma zerowe szanse dotrzeć do Twojego odbiorcy. Aby to zmienić, wystarczy poinformować wyszukiwarkę, że powstała nowa strona, którą warto udostępnić szerszemu gronu. To naprawdę proste, sam zobacz.
02 września 2017
WordPress to popularny silnik strony. Działają na nim zarówno małe blogi, jak i profesjonalne strony dużych, rozpoznawalnych marek. Siłą WordPressa jest uniwersalność i stosunkowo łatwa obsługa, nawet dla laika. Stąd też duża ilość zapytań, jak wygląda pozycjonowanie strony wordpress.
01 września 2017
Pozycjonowanie to konieczność dla każdego szanującego się biznesu czy przedsięwzięcia. W związku z rosnącym popytem oczywiste jest, że na rynek wkracza coraz więcej specjalistów oferujących swoje usługi w zakresie SEO i SEM. Jak jednak odróżnić profesjonalne podejście do SEO od amatorskiego? Pokażę Ci 8 ważnych kroków profesjonalnego pozycjonowania, których wykonanie poprawi Twoją widoczność w sieci.
31 sierpnia 2017
Niezależnie od tego, czy zdecydujesz się na współpracę z agencją SEO, czy niezależnym konsultantem, podstawą jest sprawna komunikacja. Konsultant SEO powinien poznać najważniejsze założenia Twojego biznesu, plany na przyszłość i nadzieje, jakie masz w związku z pozycjonowaniem strony.
30 sierpnia 2017
Optymalizacja strony to podstawowy termin z zakresu pozycjonowania. Są to wszystkie działania mające na celu dostosowanie treści na stronie i jej aspektów technicznych, żeby zwiększyć jej widoczność dla wyszukiwarek. Strona dostosowywana jest do obowiązujących standardów. Pierwszym krokiem jest dokładny audyt seo, który ma za zadanie ustalić zakres niezbędnych poprawek. Audytor/seowiec sprawdza, które elementy są prawidłowo […]
29 sierpnia 2017
Słowniczek SEO: U URL — ang. Uniform Resource Locator URL to format adresowania zasobów w internecie, ale najczęściej mówimy o nim w kontekście adresu strony internetowej. Adres strony www jest oparty właśnie na formacie URL.
28 sierpnia 2017
Konkurencja w branży SEO jest ogromna. Wśród wielu pozycjonerów, którzy pracują w branży, profesjonalistów można rozpoznać po podejściu do zadań. Podczas gdy amator bez większego rozpoznania zacznie po prostu działać, fachowiec rozpozna obszary, które wymagają natychmiastowej interwencji.
Strona używa ciasteczek. Potwierdź, aby kontynuować. Nasza Polityka Prywatności więcej
Cookie na tej stronie są ustawione na "zezwalaj na pliki cookie", aby umożliwić Ci najlepszy sposób przeglądania strony.