24 maja 2019
Wszyscy jesteśmy przyzwyczajeni do zmian algorytmu Google. Jednak jakiekolwiek ingerencje w flagowy produkt Google – jego wyszukiwarkę, są dość rzadkie. Tym razem koncern z USA nieco nas zaskoczył i wprowadził odmienioną szatę graficzną.
22 maja 2019
W obecnych czasach działania marketingowe są podstawą prowadzenia biznesu. Tymczasem, połowa małych i średnich przedsiębiorstw w USA w ogóle nie uwzględnia reklamy w swoich rocznych biznesplanach.
20 maja 2019
Według danych z 2018 roku w naszym kraju było zarejestrowanych prawie 31 tysięcy sklepów internetowych. Czego oczekują od nich Polacy? Jakie cechy musi mieć najlepszy sklep? Odpowiedzi szukała firma SAP.
17 maja 2019
O tym, że handel w Internecie będzie z każdym rokiem się rozwijał wiadomo nie od dziś. Jednak, w którą stronę on pójdzie? Odpowiedzi na to pytanie należy szukać w najnowszym raporcie Dynamic Actions Retail Index.
16 maja 2019
W nocy z wtorku na środę miało miejsce jedno z najważniejszych wydarzeń branży technologicznej – Google Marketing Live. Tegoroczna edycja przyniosła informacje dotyczących m.in. nowości, jakie wkrótce wejdą do użytku. Jakich? O tym w poniższym tekście.
15 maja 2019
Google Ads to bez wątpienia jeden z najlepszych przyjaciół każdego właściciela sklepu internetowego. Jednak nie każdy potrafi wykorzystać jego pełny potencjał. By nieco ułatwić korzystanie z Google Ads, koncern wprowadza nowe narzędzie.
13 maja 2019
Reklama na Facebooku z każdym rokiem staje się coraz powszechniejsza. Nic dziwnego, że amerykański koncern stale pracuje nad jej udoskonaleniem. W ostatnim czasie na portalu zostały wprowadzone trzy zmiany, które powinni docenić właściciele małych firm.
10 maja 2019
Dane geograficzne mogą dostarczyć wielu przydatnych informacji na temat tego, w co – i przede wszystkim gdzie – inwestować, żeby osiągnąć zysk. Szczególnie sprawdza się to w handlu i usługach, gdzie lokalizacja ma kluczowe znaczenie dla rentowności firmy.
09 maja 2019
Tegoroczny I/O trwający od 7 maja do 9 maja przyniósł interesującą zmianę dotyczącą Googlebot. Jest ona istotna dla każdego, kto zajmuje się pozycjonowaniem stron www.
07 maja 2019
Reklama w Internecie z roku na rok staje się coraz popularniejsza – takie wnioski wypływają po lekturze badania IAB AdEx. W 2018 roku wartość e-reklamy w Polsce wyniosła 4,47 miliarda złotych. Lwią część stanowiły dochody Google i Facebooka.
Strona używa ciasteczek. Potwierdź, aby kontynuować. Nasza Polityka Prywatności więcej
Cookie na tej stronie są ustawione na "zezwalaj na pliki cookie", aby umożliwić Ci najlepszy sposób przeglądania strony.