Kariera

The First to polska firma funkcjonująca w branży marketingu internetowego od 5 lat. Nasza siedziba znajduje się w samym centrum Torunia, zapraszamy na rekrutację do naszej firmy!

W związku z dynamicznym rozwojem firmy, obecnie poszukujemy kandydatów na stanowisko:

Młodszy specjalista ds. wsparcia technicznego

Miejsce pracy: Toruń

Czego oczekujemy?

– znajomości podstawowych zagadnień SEO,
– znajomości zagadnień związanych z hostingiem stron internetowych, konfiguracją serwerów DNS,
– podstawowej znajomości HTML/CSS,
– dobrej znajomości MS Office,
– zaangażowania, efektywności w działaniu oraz kreatywnego podejścia do stawianych zadań,
– umiejętności analitycznego myślenia,
– skuteczności w poszukiwaniu źródeł i rozwiązań problemów technicznych,
– samodzielności, sumienności oraz dobrej organizacji pracy własnej,
– umiejętności i chęci do pracy w zespole,
– umiejętności szybkiego podejmowania decyzji oraz pracy pod presją czasu,
– zainteresowania tematyką marketingu internetowego z zakresu: SEO, SEM, social media, e-mail marketing, e-commerce (mile widziane).

Zakres obowiązków:

– prowadzenie działań wspierających SEO i SEM,
– analiza działań marketingu internetowego,
– optymalizacja treści strony internetowych pod kątem SEO,
– poszukiwanie nowych możliwości z zakresu SEO,
– raportowanie i analiza efektów prowadzonych działań,
– link building.

Oferujemy:

– interesującą  pracę w dynamicznym środowisku branży internetowej,
– pracę w biurze w godzinach 9:00 – 17:00,
– atrakcyjne wynagrodzenie, adekwatne do posiadanego doświadczenia i osiąganych wyników,
– możliwość rozwoju zawodowego oraz szkoleń,
– pracę w zespole młodych i zdolnych specjalistów,
– dobrą atmosferę pracy.

Osoby zainteresowane naszą ofertą prosimy o przesłanie CV z dopiskiem [Rekrutacja 2015] w temacie wiadomości.

 


 

Copywriter

Miejsce pracy: Toruń

Czego oczekujemy?

– umiejętności tworzenia wysokich merytorycznie treści,
– umiejętności pisania na różne tematy,
– doświadczenie na podobnym stanowisku (może być udokumentowany freelancer),
– dobrej znajomości MS Office,
– zaangażowania, efektywności w działaniu oraz kreatywnego podejścia do stawianych zadań,
– skuteczności w poszukiwaniu źródeł informacji,
– samodzielności, sumienności oraz dobrej organizacji pracy własnej,
– umiejętności szybkiego podejmowania decyzji oraz pracy pod presją czasu,

Zakres obowiązków:

– przygotowywanie treści dla stron i blogów,
– opracowywanie treści dla stron naszych klientów,
– dbałość o jakość materiałów oraz ich redagowanie,
– promocja treści i obsługa kanałów społecznościowych,

Oferujemy:

– interesującą  pracę w dynamicznym środowisku branży internetowej,
– pracę w biurze w godzinach 9:00 – 17:00,
– atrakcyjne wynagrodzenie, adekwatne do posiadanego doświadczenia i osiąganych wyników,
– możliwość rozwoju zawodowego oraz szkoleń,
– pracę w zespole młodych i zdolnych specjalistów,
– dobrą atmosferę pracy.

 

Strona używa ciasteczek. Potwierdź aby kontynuować. Nasza polityka prywatności. więcej

Cookie na tej stronie są ustawione na "zezwalaj na pliki cookie", aby umożliwić Ci najlepszy sposób przeglądania strony.

Zamknij

Analiza