05 grudnia 2023
Brak strategii biznesowej na kolejny rok to jeden z błędów, których rynek nie wybacza. Nawet jeśli wydaje Ci się, że w nadchodzących miesiącach nic Cię nie zaskoczy, okres tzw. prosperity może się nieoczekiwanie skończyć. Wtedy okaże się, że nie tylko nie masz szalupy ratunkowej, ale właściwie nie wiesz też, dokąd płyniesz. Podobnie sprawa ma się […]
05 października 2023
Tworząc treści dla użytkowników, które mają być zarówno użyteczne, jak i podnieść nasze pozycje czy zwiększyć sprzedaż, powinniśmy włożyć w nie trochę wysiłku. Nawet jeśli jesteśmy ekspertami i reaserch nie zajmie nam wiele czasu, wciąż musimy wysiedzieć swoje tworząc szablon artykułu lub sprawdzając, czy nasz post blogowy wygląda atrakcyjnie. Jednak wartościowe treści to nie tylko […]
28 września 2023
Media masowe, czyli przede wszystkim telewizja to wciąż potęga, która może pochwalić się ogromnymi zasięgami. Jednak internauci mają do swojej dyspozycji możliwości, o których telewidzowie mogą tylko pomarzyć. To właśnie opcja interakcji oraz tworzenia własnych treści, którą daje Internet, najbardziej odróżnia od siebie te dwa kanały komunikacji. W jaki sposób można wykorzystać tzw. User Generated […]
21 września 2023
Google niestrudzenie pracuje nad sztuczną inteligencją i ulepszaniem Barda, a teraz także nad modelem językowym Gemini. Z tego względu można odnieść wrażenie, że aktualizacje algorytmów w tym roku zostały nieco zaniedbane. Zwłaszcza, że w 2022 mieliśmy ich całkiem sporo. Jednak wydaje się, że po długiej ciszy nastąpił koniec hibernacji. Już w sierpniu otrzymaliśmy kolejną główną […]
31 sierpnia 2023
Wykorzystałeś wszystkie znane sobie triki, aby stać się widocznym w Google i wygenerować ruch na swojej stronie? W takim razie pozostaje tylko czekać na konwersję. Co jednak zrobić, jeśli nie jest ona zadowalająca? Być może odwiedzający potrzebują delikatnego popchnięcia, aby stać się klientami, którzy wydadzą u Ciebie pieniądze. Taki impuls możesz wywołać umiejętnie wykorzystując CTA. […]
24 sierpnia 2023
Najbardziej lojalni klienci nie przywiązują się do produktu, a do zaufanej marki. Powinniśmy więc zadać o to, aby za naszym logo stały pozytywne wartości i dobra reputacja. Niestety w erze cyfrowej na naszą renomę czyha jeszcze więcej zagrożeń. Można jednak się na nie przygotować i mimo trudności, uratować renomę firmy. Podpowiadamy, jak zmniejszyć ryzyko i […]
17 sierpnia 2023
Bez względu na to, czy działasz w e-commerce, czy posiadasz własną stronę dla tych, którzy odwiedzają Cię w placówce stacjonarnej, musisz mieć świadomość, że nazwa domeny jest Twoją wizytówką w sieci. Będą Cię po niej osądzać potencjalni klienci, ale również algorytmy wyszukiwarki. Poznaj 10 praktycznych wskazówek, dzięki którym dobrze wybierzesz nazwę i unikniesz kilku problemów.
10 sierpnia 2023
Nie od dzisiaj wiemy, że Google manipuluje metadanymi w taki sposób, jaki uzna za stosowne. Szczególnie łatwo daje się zaobserwować zmiany w Title. Początkowo niewiele stron miało odczuć zmiany po tym, jak zapowiedziano planowane roszady, ale późniejsze statystyki od firmy Zyppy pokazały, że około 61% tytułów ulega modyfikacji. Ma to rzekomo na celu lepsze informowanie […]
03 sierpnia 2023
Zarówno w SEO, jak i w marketingu, czyli dwóch dziedzinach z podobnym końcowym celem (najczęściej sprzedażą/konwersją), łatwo wpaść w pewne pułapki. Stawki są wysokie, więc strategia musi być przemyślana oraz sprawdzona pod kątem typowych błędów. Poznaj 7 najbardziej typowych wpadek, które mogą Ci się przytrafić, kiedy planujesz długofalowe działania.
20 lipca 2023
Tworzenie strategii SEO bez uwzględnienia lejka sprzedażowego to zadanie, które ma niewielkie szanse na powodzenie. Zrozumienie, na którym poziomie znajdują się potencjalni klienci jest kluczowe, aby można było zaplanować, jak przepchnąć ich w dół i nakłonić do transakcji. Posługując się tym schematem, można również podzielić frazy zgodnie z intencją użytkownika i przypisać je do konkretnej […]
Strona używa ciasteczek. Potwierdź, aby kontynuować. Nasza Polityka Prywatności więcej
Cookie na tej stronie są ustawione na "zezwalaj na pliki cookie", aby umożliwić Ci najlepszy sposób przeglądania strony.