Blog Seo - Marketingowy

  • 24 sierpnia 2023

    Graj bezpiecznie – jak minimalizować zagrożenia dla reputacji Twojej marki?

    Najbardziej lojalni klienci nie przywiązują się do produktu, a do zaufanej marki. Powinniśmy więc zadać o to, aby za naszym logo stały pozytywne wartości i dobra reputacja. Niestety w erze cyfrowej na naszą renomę czyha jeszcze więcej zagrożeń. Można jednak się na nie przygotować i mimo trudności, uratować renomę firmy. Podpowiadamy, jak zmniejszyć ryzyko i […]

    Udostępnij dalej

    Więcej

  • 17 sierpnia 2023

    Twój internetowy szyld – 10 wskazówek, które pomogą w wyborze nazwy domeny

    Bez względu na to, czy działasz w e-commerce, czy posiadasz własną stronę dla tych, którzy odwiedzają Cię w placówce stacjonarnej, musisz mieć świadomość, że nazwa domeny jest Twoją wizytówką w sieci. Będą Cię po niej osądzać potencjalni klienci, ale również algorytmy wyszukiwarki. Poznaj 10 praktycznych wskazówek, dzięki którym dobrze wybierzesz nazwę i unikniesz kilku problemów.

    Udostępnij dalej

    Więcej

  • 10 sierpnia 2023

    „Niech Ci będzie, Google…” – Czy zmiana Title na zgodny z Google, może nam się opłacić?

    Nie od dzisiaj wiemy, że Google manipuluje metadanymi w taki sposób, jaki uzna za stosowne. Szczególnie łatwo daje się zaobserwować zmiany w Title. Początkowo niewiele stron miało odczuć zmiany po tym, jak zapowiedziano planowane roszady, ale późniejsze statystyki od firmy Zyppy pokazały, że około 61% tytułów ulega modyfikacji. Ma to rzekomo na celu lepsze informowanie […]

    Udostępnij dalej

    Więcej

  • 03 sierpnia 2023

    Strategia marketingowa nie działa? Uważaj na te 7 błędów!

    Zarówno w SEO, jak i w marketingu, czyli dwóch dziedzinach z podobnym końcowym celem (najczęściej sprzedażą/konwersją), łatwo wpaść w pewne pułapki. Stawki są wysokie, więc strategia musi być przemyślana oraz sprawdzona pod kątem typowych błędów. Poznaj 7 najbardziej typowych wpadek, które mogą Ci się przytrafić, kiedy planujesz długofalowe działania.

    Udostępnij dalej

    Więcej

  • 20 lipca 2023

    Frazy z dołu lejka sprzedażowego – zrób z nich swój priorytet!

    Tworzenie strategii SEO bez uwzględnienia lejka sprzedażowego to zadanie, które ma niewielkie szanse na powodzenie. Zrozumienie, na którym poziomie znajdują się potencjalni klienci jest kluczowe, aby można było zaplanować, jak przepchnąć ich w dół i nakłonić do transakcji. Posługując się tym schematem, można również podzielić frazy zgodnie z intencją użytkownika i przypisać je do konkretnej […]

    Udostępnij dalej

    Więcej

  • 13 lipca 2023

    Dawno, dawno temu… – 4 sposoby, aby wykorzystać storytelling w swoim biznesie

    Częstą poradą, którą udziela się twórcom contentu, jest umieszczanie w tekstach liczb i statystyk. To dobra praktyka, która pozwala przyciągnąć uwagę i podnieść wiarygodność treści. Jeśli jednak chcemy być zapamiętani, powinniśmy postawić jednak na storytelling. To właśnie historie pozostają z odbiorcami na dłużej, a cyferki zostają zapomniane. Zatem warto rozwijać w sobie umiejętności snucia opowieści, […]

    Udostępnij dalej

    Więcej

  • 06 lipca 2023

    AI w SEO – tradycyjne metody kontra ChatGPT

    Tradycja i SEO to określenia, które do siebie niezbyt pasują. Ciągłe aktualizacje algorytmów i nowe trendy wymuszają na nas, by być na bieżąco i szybko adaptować się do zmian. Jednak do tej pory większość prac, które były związane z pozycjonowaniem, wykonywał człowiek. Ile z zadań specjalisty z tej dziedziny jest w stanie udźwignąć maszyna i […]

    Udostępnij dalej

    Więcej

  • 29 czerwca 2023

    Niezindeksowana strona – czy można temu zaradzić?

    Tworząc i ulepszając stronę internetową, często myślimy o tym, aby wprowadzone zmiany sprawiły, że będzie lepiej widoczna w Google. Co jednak, jeżeli wyszukiwarka w ogóle jej nie wyświetla w wynikach? Oznacza to, że boty Google jeszcze jej nie odwiedziły albo z jakiegoś powodu nie została ona zindeksowana. Jakie mogą być przyczyny takiego stanu rzeczy? Czy […]

    Udostępnij dalej

    Więcej

  • 15 czerwca 2023

    SEO ze skromnym budżetem – jak przetrwać trudny czas?

    Przedsiębiorca, także ten, który działa w e-commerce, powinien zdawać sobie sprawę z tego, że prosperity nigdy nie trwa wiecznie. Często zdarza się, że trzeba robić cięcia, aby przetrwać trudniejszy czas. Zdarza się, że cierpi na tym budżet przeznaczony na SEO. Jak w takiej sytuacji gospodarować ograniczonymi środkami na pozycjonowanie? Podpowiedzi poniżej.

    Udostępnij dalej

    Więcej

  • 01 czerwca 2023

    Pop-upy – jak robić to dobrze?

    Co jest obecnie jedną z najważniejszych kwestii, które musimy uwzględnić projektując stronę i planując działania SEO? Według Google jest to przede wszystkim doświadczenie użytkownika. Większość aktualizacji algorytmu, z którymi spotykamy się na przestrzeni roku, ma za zadanie sprawić, żeby na wysokich pozycjach znalazły się witryny zapewniające internautom jak najlepsze wrażenia. Jednym z kardynalnych błędów, które […]

    Udostępnij dalej

    Więcej

Strona używa ciasteczek. Potwierdź, aby kontynuować. Nasza Polityka Prywatności więcej

Cookie na tej stronie są ustawione na "zezwalaj na pliki cookie", aby umożliwić Ci najlepszy sposób przeglądania strony.

Zamknij