Blog Seo - Marketingowy

  • 09 stycznia 2024

    Gemini – nowość od Google! Czy ma szansę konkurować z OpenAI?

    Google żywo interesuje się sztuczną inteligencją, modelami językowymi oraz uczeniem maszynowym, jednak niestety nie można powiedzieć, że PR-owo wychodzą na tym dobrze. Zwłaszcza w przeciągu ostatniego roku. Jednak korporacja nie poddaje się i niedawno szumnie zapowiedziała, że rozpoczyna się era Gemini. W użycie ma wkrótce wejść nowy, jeszcze lepszy model AI, prosto z googlowego laboratorium. […]

    Udostępnij dalej

    Więcej

  • 08 stycznia 2024

    Dzień Babci i Dzień Dziadka – 3 wskazówki dla e-commerce

    O świętowaniu Dnia Babci (21 stycznia) oraz Dnia Dziadka (22 stycznia) warto pamiętać zarówno wtedy, kiedy zależy nam, aby zadbać o bliskich, jak i wówczas, gdy prowadzimy działalność e-commerce. Sklepy online z gadżetami, zwłaszcza dedykowanymi seniorom rodu, przeżywają oblężenie na kilka dni przed wręczeniem podarków. Niestety konkurencja jest duża. O co warto zadbać, jeśli chcemy […]

    Udostępnij dalej

    Więcej

  • 05 stycznia 2024

    SEO w przemyśle – jak pozycjonować firmę produkcyjno-handlową?

    Zakłady przemysłowe, które zajmują się szeroko pojętym wytwórstwem, najczęściej prowadzą działalność typu B2B. To oznacza, że muszą promować się w nieco inny sposób, niż firmy, które celują w klienta detalicznego. Jednak widoczność w Google jest dla przedsiębiorstw produkcyjno-handlowych równie istotna, jak dla każdego innego biznesu. To właśnie ruch z wyszukiwarki może im zapewnić stały dopływ […]

    Udostępnij dalej

    Więcej

  • 04 stycznia 2024

    Okiem eksperta z Google – słowa kluczowe w nazwie domeny

    Wydawać by się mogło, że ekspert z Google, John Mueller, na poważnie bierze swoją rolę pośrednika pomiędzy wyszukiwarką, a próbującymi ją zrozumieć użytkownikami. W końcu nie tylko występuje w Google Office Hours, ale też udziela się często na różnych platformach społecznościowych. Tym razem postanowił odpowiedzieć na wątek dotyczący słów kluczowych w nazwie domeny, który jeden […]

    Udostępnij dalej

    Więcej

  • 03 stycznia 2024

    Kompleksowe działania SEO – John Mueller o tym, jak poznać, że robisz perfekcyjne SEO

    Google Office Hours to czas pytań i odpowiedzi udzielanych przez pracujących dla korporacji specjalistów, w tym, szeroko znanego społeczności SEO, Johna Muellera. Sympatyczny Szwajcar słynie z tego, że chętnie rozjaśnia różne kwestie związane z działaniem wyszukiwarki i udziela się aktywnie na Twitterze czy też Mastodonie, gdzie często jest wywoływany do tablicy. Bywa jednak, że posądza […]

    Udostępnij dalej

    Więcej

  • 29 grudnia 2023

    Firmy lokalne w Google – SEO checklista na 2024 rok!

    Wiele firm przenosi się dziś do sieci i działa jedynie w wirtualnej przestrzeni. Jednak internet wciąż nie wyeliminował z gry firm lokalnych, które mają swoją tradycyjną siedzibę. Przez lata nie zniknęło zapotrzebowanie na lokale gastronomiczne, hotele, salony kosmetyczne czy sklepy stacjonarne i właściciele takich przybytków nie muszą się raczej obawiać, że to nastąpi. Czy jednak […]

    Udostępnij dalej

    Więcej

  • 08 grudnia 2023

    Blog firmowy – jak go prowadzić w 2024 roku?

    Więcej leadów, lepsze relacje z klientami, zwiększone zainteresowanie produktami i usługami – to właśnie obiecują statystyki dotyczące firm, które blogują. Brzmi świetnie, jednak niektórzy przedsiębiorcy wciąż nie są przekonani i boją się angażować swój czas oraz fundusze w ten kanał komunikacji. Jeśli zastanawiasz się nad tym, czy warto prowadzić bloga firmowego w 2024 roku, czy […]

    Udostępnij dalej

    Więcej

  • 05 grudnia 2023

    Strategia SEO – jak zaplanować pozycjonowanie firmy na rok 2024?

    Brak strategii biznesowej na kolejny rok to jeden z błędów, których rynek nie wybacza. Nawet jeśli wydaje Ci się, że w nadchodzących miesiącach nic Cię nie zaskoczy, okres tzw. prosperity może się nieoczekiwanie skończyć. Wtedy okaże się, że nie tylko nie masz szalupy ratunkowej, ale właściwie nie wiesz też, dokąd płyniesz. Podobnie sprawa ma się […]

    Udostępnij dalej

    Więcej

  • 05 października 2023

    Bez wysiłku nie ma efektów – 3 typy contentu, w które warto zainwestować więcej czasu

    Tworząc treści dla użytkowników, które mają być zarówno użyteczne, jak i podnieść nasze pozycje czy zwiększyć sprzedaż, powinniśmy włożyć w nie trochę wysiłku. Nawet jeśli jesteśmy ekspertami i reaserch nie zajmie nam wiele czasu, wciąż musimy wysiedzieć swoje tworząc szablon artykułu lub sprawdzając, czy nasz post blogowy wygląda atrakcyjnie. Jednak wartościowe treści to nie tylko […]

    Udostępnij dalej

    Więcej

  • 28 września 2023

    User Generated Content – zarządzaj nim mądrze

    Media masowe, czyli przede wszystkim telewizja to wciąż potęga, która może pochwalić się ogromnymi zasięgami. Jednak internauci mają do swojej dyspozycji możliwości, o których telewidzowie mogą tylko pomarzyć. To właśnie opcja interakcji oraz tworzenia własnych treści, którą daje Internet, najbardziej odróżnia od siebie te dwa kanały komunikacji. W jaki sposób można wykorzystać tzw. User Generated […]

    Udostępnij dalej

    Więcej

Strona używa ciasteczek. Potwierdź, aby kontynuować. Nasza Polityka Prywatności więcej

Cookie na tej stronie są ustawione na "zezwalaj na pliki cookie", aby umożliwić Ci najlepszy sposób przeglądania strony.

Zamknij