Blog Seo - Marketingowy

  • 11 czerwca 2016

    PrestaShop – 80 najważniejszych funkcjonalności sklepu

    Zapraszam do zapoznania się z listą najważniejszych funkcjonalności, jakie posiada system sklepów internetowych PrestaShop. Jest to jeden z najstarszych dostępnych na rynku systemów sklepów internetowych. Cieszy się ogromnym zainteresowaniem i popularnością a co za tym dzieki jest regularnie i sukcesywnie rozwijany. Posiada tysiące dostępnych modułów, dzięki czemu jego prowadzenie i zarządzanie jest łatwe i przyjemne. […]

    Udostępnij dalej

    Więcej

  • 10 lutego 2016

    Bezpieczne pozycjonowanie – 12 kroków do sukcesu

    W dobie aktualnych zmian algorytmów pozycjonowanie stało się bardzo wymagającym procesem. Powoli staje się częścią ogólnych kampanii marketingowych, jakie powinny być spójne z działaniami agencji SEO. Poniżej przedstawiam 12 kroków do bezpiecznego pozycjonowania stron internetowych, jakie powinny być wdrożone, czy to przez agencję SEO, czy przez klientów samodzielnie pozycjonujących swoje strony internetowe. 1. Artykuły sponsorowane […]

    Udostępnij dalej

    Więcej

  • 01 stycznia 2016

    Szczęśliwego Nowego Roku 2016

    Najserdeczniejsze życzenia z okazji roku 2016. Powodzenia w prowadzeniu i rozwoju firm, zwłaszcza działalności internetowych. Wysokich pozycji w Google, wysokich konwersji i wysokiego CTR 😉

    Udostępnij dalej

    Więcej

  • 23 listopada 2015

    Co to jest pozycjonowanie stron i na czym polega

    Bardzo często słyszy się termin pozycjonowanie stron. Osoby, które nie wiedzą, czego dotyczy ta terminologia powinny kontynuować dalszą lekturę. Pozycjonowanie stron, jak sama nazwa wskazuje, odnosi się do witryn internetowych. Pojęcie to, jak i usługi z tym związane, stały się bardzo popularne w przeciągu kilku lat, kiedy to ekspansja Google (największej na świecie wyszukiwarki internetowej) […]

    Udostępnij dalej

    Więcej

  • 11 listopada 2015

    Ile kosztuje pozycjonowanie?

    Pytanie, które nurtuje przedsiębiorców, którzy szukają firm pozycjonujących do prowadzenia kampanii SEO. Ile tak naprawdę kosztuje pozycjonowanie? Na wstępie tego artykułu pragniemy zaznaczyć, że pytanie to jest bardzo ogólne – należy zrozumieć czynniki, które mają wpływ na wycenę kampanii SEO. Postaramy się więc wyjaśnić, co tak naprawdę ma wpływ na ustalanie cen pozycjonowania i na […]

    Udostępnij dalej

    Więcej

  • 25 października 2015

    Pozycjonowanie lokalne

    Kampanie SEO prowadzone są dla różnych stron – zwykle są to blogi, sklepy online lub strony firmowe. Dziś skupimy się na pozycjonowaniu lokalnym, które w największej części dotyczy stron firmowych. Warsztat samochodowy, salon fryzjerski, kosmetyczka czy ślusarz – to firmy składające się ze specjalistów oferujących swoje usługi lub produkty lokalnie. To bardzo ważne w przypadku […]

    Udostępnij dalej

    Więcej

  • 15 października 2015

    Jak dobrać słowa kluczowe w kampanii pozycjonowania?

    Sukces kampanii SEO to rzecz jasna wysokie pozycje strony na najważniejsze frazy kluczowe oddające w 100% tematykę lub usługi i produkty oferowane na promowanym portalu. Zanim jednak przejdziemy do optymalizacji portalu i jego linkowania – należy dokonać analizy słów kluczowych. Wybór trafnych słów kluczowych to ważny czynnik, na którym budowany sukces całej witryny i kampanii […]

    Udostępnij dalej

    Więcej

  • 09 października 2015

    Accelerated Mobile Pages, czyli szybsza mobilna sieć www.

    Wraz z rosnącą popularnością urządzeń mobilnych, Google kładzie coraz większy nacisk na ten kierunek mediów.  W kwietniu bieżącego roku, Google ogłosiło nowy program Accelerated Mobile Pages. Jest to nowa inicjatywa, której celem jest zdecydowana poprawa wyników wyszukiwania na urządzeniach mobilnych. Główny nacisk położony będzie na jeszcze szybsze i lepsze “ładowanie” obrazków i video. Ważną kwestią […]

    Udostępnij dalej

    Więcej

  • 21 maja 2015

    Jak wypromować firmę w internecie

    Na tak ogólnie postawione pytanie, konieczna jest wyczerpująca odpowiedź. Sposoby promowania firmy z całą pewnością warto podzielić na płatne i darmowe. Poniżej przedstawiam powszechnie uznawane i najpopularniejsze sposoby promowania własnej lub czyjejś firmy, metody mniej lub bardziej ekonomiczne. Zapraszam do lektury. 1. Content marketing Bez wątpienia marketing treści jest obecnie jednym ze skuteczniejszych sposobów dotarcia […]

    Udostępnij dalej

    Więcej

  • 24 kwietnia 2015

    Mobilne wyniki wyszukiwania – aktualizacja Google 2015

    Stało się, mamy za sobą kolejną aktualizację wyszukiwarki Google, wdrożoną w dniu 21.04.2015r. Tym razem algorytm został nakierowany na faworyzowanie stron responsywnych w mobilnych wynikach wyszukiwania. – Oficjalna nazwa aktualizacji algorytmu to: Mobile Friendly Update. Niestety jak się okazuje, nie wystarczy sama responsywność. Dodatkowo strona powinna być przyjazna użytkownikom wg wybranych kryteriów. Istotne jest np. […]

    Udostępnij dalej

    Więcej

Strona używa ciasteczek. Potwierdź, aby kontynuować. Nasza Polityka Prywatności więcej

Cookie na tej stronie są ustawione na "zezwalaj na pliki cookie", aby umożliwić Ci najlepszy sposób przeglądania strony.

Zamknij