11 marca 2021
10 marca 2021 roku nie będzie dobrze wspominać zarówno OVH, jak i jej klienci. W nocy doszło bowiem do pożaru jednej z serwerowni. Jej skutkiem było czasowe zaprzestanie funkcjonowania wielu portali na całym świecie, w tym także z Polski.
30 marca 2020
Epidemia koronawirusa (COVID-19) sprawia, że zdecydowana większość przedsiębiorców zmaga się z problemami finansowymi. Pomocną dłoń wyciąga do nich koncern Google, który udzieli bezpłatnych kredytów na reklamy. W puli znajdzie się 340 mln dolarów.
27 marca 2020
Z powodu epidemii koronawirusa prognozowane jest mocne wyhamowanie gospodarki. Jednak nie wszystkie firmy odczują znaczący spadek wpływów. Niektóre z nich mogą liczyć na zwiększenie zysków.
23 marca 2020
Obecna epidemia koronawirusa wymusza zmiany nie tylko na właścicielach małych przedsiębiorstw. Do nowej sytuacji dostosowują się także wielkie koncerny. Jednym z nich jest Facebook, który zakazuje niektórych typów reklam.
18 marca 2020
Twitter to portal, który bardziej niż z reklamą nowych produktów, kojarzy się w Polsce z zażartymi dyskusjami politycznymi. By nieco zerwać z tym stereotypem, na koncie Twitter Business pojawiło się kilka rad odnośnie promowania swoich usług.
16 marca 2020
TikTok (dawniej Musical.ly) to aplikacja, która nie cieszy się zbyt dużą rozpoznawalnością. Jednak pozory mylą, bowiem tylko w 2019 roku każdego miesiąca korzystało z niej 1,5 miliarda użytkowników każdego miesiąca. A kto i jak korzysta z TikToka w Polsce? Odpowiedzi udziela raport agencji GetHero.
22 stycznia 2020
Inspiracją dla tego wpisu jest raport Gemius dla E-commerce Polska „E-commerce w Polsce 2019” i artykuł Gemius „38% internautów wciąż nie kupuje online – raport „E-commerce w Polsce”.
21 stycznia 2020
Zanim na dobre zaczniemy prognozy na nowy rok, czas na podsumowanie minionego, 2019 roku. Wszyscy wiemy, że SEO to dynamicznie zmieniająca się branża. W ciągu ostatnich 12 miesięcy mieliśmy do czynienia z kilkoma większymi zmianami i wieloma mniejszymi. Mimo to nie jesteśmy szczególnie zaskoczeni.
17 czerwca 2019
Jeśli prowadzisz sklep internetowy lub zajmujesz się jego pozycjonowaniem, z pewnością wiesz, że jednym z najbardziej konwertującym źródłem ruchu jest właśnie Google organic. Wiele osób z jednej strony wie, co tak naprawdę należy wykonać w sklepie, aby ten zdobywał nowy ruch, ale z jakiegoś powodu tego nie robią. Inni natomiast nie wiedzą, ale jak tylko […]
14 czerwca 2019
Instagram już dawno przestał być tylko i wyłącznie miejscem do dzielenia się swoimi zdjęciami. Od dłuższego czasu serwis aktywnie wspiera reklamodawców, oferując im nowe narzędzia i możliwości. Nie inaczej jest teraz.
Strona używa ciasteczek. Potwierdź, aby kontynuować. Nasza Polityka Prywatności więcej
Cookie na tej stronie są ustawione na "zezwalaj na pliki cookie", aby umożliwić Ci najlepszy sposób przeglądania strony.