Blog Seo - Marketingowy

  • 04 sierpnia 2017

    Reklama banerowa – graficzna. Czym jest i jak działa?

    Reklama banerowa — graficzna czyli popularny baner reklamowy. Jest to reklama w formie grafiki, po kliknięciu w nią, użytkownik zostaje przeniesiony na stronę główną reklamodawcy lub landing page (stronę lądowania).

    Udostępnij dalej

    Więcej

  • 11 lipca 2017

    Koszyk zakupowy – dlaczego zostaje porzucony?

    Skuteczne pozycjonowanie to połowa sukcesu dla każdego sklepu internetowego. Tylko i aż połowa. To, czy akcja zakończy się sfinalizowaniem zakupu, zależy od wielu czynników. W idealnym świecie marketerów każda wizyta oznaczałaby kolejną udaną transakcję. Niestety, rzeczywistość wygląda nieco inaczej i klienci często rezygnują z kupna już na etapie pełnego koszyka. Chcę pokazać ci częste przyczyny, […]

    Udostępnij dalej

    Więcej

  • 07 lipca 2017

    Co wie o Tobie Google i jakie dane zbiera?

    Jakie informacje zbiera o Tobie Google — jak to sprawdzić. Wiele osób nie jest świadomym, jak różnorodne informacje są zbierane i wykorzystywane przez Google. Są to zarówno historie wyszukiwań, zapytania głosowe, jak i miejsca w których byliśmy… Bezpieczeństwo prywatnych danych to wciąż niedoceniony temat i warto mieć choć podstawową wiedzę o tej problematyce.

    Udostępnij dalej

    Więcej

  • 06 lipca 2017

    Indeksowanie strony w Google – co to jest i jak działa

    Indeksowanie strony w Google to czynność lub proces, który ma na celu dodanie strony do indeksu Google. Indeks Google jest stale aktualizowany ze względu na powstawanie coraz to nowszych treści. Roboty Google, zwane też pajączkami, stale przeszukują całą sieć w poszukiwaniu nowych i zaktualizowanych stron, jednak samodzielne zaindeksowanie nowych materiałów da Ci pewność, że twoja […]

    Udostępnij dalej

    Więcej

  • 05 lipca 2017

    Zaawansowane wyszukiwanie Google – jak z niego korzystać

    Zaawansowane korzystanie z wyszukiwarki Google to umiejętność, którą zdecydowanie warto nabyć. Niezależnie od tego, czym się zajmujesz, na pewno zależy Ci, by znaleźć dokładnie to, czego potrzebujesz. Techniki pozycjonowania stosowane przez konsultantów SEO i webmasterów wpływają na wyniki wyszukiwania. Ty, jako użytkownik internetu, możesz nauczyć się tak korzystać z wyszukiwarki, by zawsze znajdować to, czego […]

    Udostępnij dalej

    Więcej

  • 04 lipca 2017

    Hosting seo – czym jest i jaki ma wpływ na pozycjonowanie?

    Każdy, kto chce mieć swoją stronę www, na początku musi wybrać i kupić dwie rzeczy: domenę i hosting. Domena to nazwa strony, będzie naszą wizytówką. Hosting odpowiada za przestrzeń dyskową, na której są przechowywane dane o stronie — cała baza danych. Wybór tych dwóch zmiennych pośrednio wpływa na łatwość pozycjonowania strony. Więcej o domenie przeczytasz […]

    Udostępnij dalej

    Więcej

  • 03 lipca 2017

    Trust Rank – co on oznacza i jaki ma wpływ na seo?

    Trust Rank (w skrócie TR) to algorytm wskazujący na jakość strony utworzony przez Yahoo. Podobnie jak Page Rank (PR), Trust Rank skupia się na linkach przychodzących.

    Udostępnij dalej

    Więcej

  • 02 lipca 2017

    Zabezpieczenie https. SSL – czy warto inwestować w certyfikat

    Zabezpieczenie https świadczy o tym, że strona, którą przeglądasz, została zabezpieczona certyfikatem bezpieczeństwa SSL. Warto zwrócić uwagę na bezpieczeństwo połączenia zwłaszcza podczas zakupów online czy logowania się na stronach instytucji bankowych. To właśnie SSL chroni twoje dane i pieniądze przed kradzieżą.

    Udostępnij dalej

    Więcej

  • 01 lipca 2017

    Darmowy CMS – jak wybrać najlepszy?

    Jeżeli chcesz mieć własną stronę, ale jeszcze nie jesteś gotowy zainwestować w nią dużych pieniędzy, na pewno zastanawiasz się, jaki darmowy CMS wybrać. To nic złego, to bardzo normalne. Warto najpierw sprawdzić potencjał strony.

    Udostępnij dalej

    Więcej

  • 30 czerwca 2017

    Filtr Google – co to jest i jak działa?

    Filtr Google to kara nałożona na stronę za używanie strategii niezgodnych z wytycznymi Google. Filtry powodują wyraźne spadki (czasami o kilkadziesiąt pozycji) na wybrane frazy. Nałożenie filtra jest najlepszą nauczką dla właściciela strony, by nie ufać pozycjonerom obiecującym szybkie efekty działań Black Hat SEO.

    Udostępnij dalej

    Więcej

Strona używa ciasteczek. Potwierdź, aby kontynuować. Nasza Polityka Prywatności więcej

Cookie na tej stronie są ustawione na "zezwalaj na pliki cookie", aby umożliwić Ci najlepszy sposób przeglądania strony.

Zamknij