Blog Seo - Marketingowy

  • 22 września 2017

    Nazwa domeny a pozycjonowanie

    Związek między nazwą domeny i jej późniejszym pozycjonowaniem jest niezaprzeczalny. Jednocześnie jednak to temat dość szeroki i nie ogranicza się do obecności słów kluczowych w samej domenie. Jeżeli przed decyzją o zakupie domeny zastanawiasz się nad jej potencjałem pod kątem SEO, masz przewagę na starcie, jeszcze zanim Twoja strona ujrzy światło dzienne. Pokażemy Ci kilka […]

    Udostępnij dalej

    Więcej

  • 18 września 2017

    Infografika – jak zrobić ją samodzielnie?

    Infografiki stają się coraz bardziej popularne i nic dziwnego, to jeden z prostszych i przystępniejszych sposobów przekazywania wiedzy. Samodzielne stworzenie infografiki może wydawać się wyzwaniem, ale jest kilka sposobów, by ułatwić sobie pracę. Jeżeli nie możesz sobie pozwolić na zamówienie profesjonalnego projektu u grafika, polecamy Ci choć podjęcie próby przygotowania prostej infografiki we własnym zakresie.

    Udostępnij dalej

    Więcej

  • 03 września 2017

    Dodaj stronę do Google w 5 prostych krokach

    Dodanie strony do Google to pierwszy krok w grze o jak najlepszą pozycję w rankingu. Strona, której Google nie dostrzeże, ma zerowe szanse dotrzeć do Twojego odbiorcy. Aby to zmienić, wystarczy poinformować wyszukiwarkę, że powstała nowa strona, którą warto udostępnić szerszemu gronu. To naprawdę proste, sam zobacz.

    Udostępnij dalej

    Więcej

  • 02 września 2017

    Optymalizacja i pozycjonowanie stron wordpress

    WordPress to popularny silnik strony. Działają na nim zarówno małe blogi, jak i profesjonalne strony dużych, rozpoznawalnych marek. Siłą WordPressa jest uniwersalność i stosunkowo łatwa obsługa, nawet dla laika. Stąd też duża ilość zapytań, jak wygląda pozycjonowanie strony wordpress.

    Udostępnij dalej

    Więcej

  • 01 września 2017

    Profesjonalne pozycjonowanie w 8 krokach

    Pozycjonowanie to konieczność dla każdego szanującego się biznesu czy przedsięwzięcia. W związku z rosnącym popytem oczywiste jest, że na rynek wkracza coraz więcej specjalistów oferujących swoje usługi w zakresie SEO i SEM. Jak jednak odróżnić profesjonalne podejście do SEO od amatorskiego? Pokażę Ci 8 ważnych kroków profesjonalnego pozycjonowania, których wykonanie poprawi Twoją widoczność w sieci.

    Udostępnij dalej

    Więcej

  • 31 sierpnia 2017

    Konsultant seo – o czym powinien wiedzieć?

    Niezależnie od tego, czy zdecydujesz się na współpracę z agencją SEO, czy niezależnym konsultantem, podstawą jest sprawna komunikacja. Konsultant SEO powinien poznać najważniejsze założenia Twojego biznesu, plany na przyszłość i nadzieje, jakie masz w związku z pozycjonowaniem strony.

    Udostępnij dalej

    Więcej

  • 30 sierpnia 2017

    Co to jest optymalizacja strony i na czym polega?

    Optymalizacja strony to podstawowy termin z zakresu pozycjonowania. Są to wszystkie działania mające na celu dostosowanie treści na stronie i jej aspektów technicznych, żeby zwiększyć jej widoczność dla wyszukiwarek. Strona dostosowywana jest do obowiązujących standardów. Pierwszym krokiem jest dokładny audyt seo, który ma za zadanie ustalić zakres niezbędnych poprawek. Audytor/seowiec sprawdza, które elementy są prawidłowo […]

    Udostępnij dalej

    Więcej

  • 29 sierpnia 2017

    URL – co to jest url i jak powinien prawidłowo wyglądać?

    Słowniczek SEO: U URL — ang. Uniform Resource Locator URL to format adresowania zasobów w internecie, ale najczęściej mówimy o nim w kontekście adresu strony internetowej. Adres strony www jest oparty właśnie na formacie URL.

    Udostępnij dalej

    Więcej

  • 28 sierpnia 2017

    Skuteczna strategia SEO – od czego zacząć, by zmaksymalizować efekty?

    Konkurencja w branży SEO jest ogromna. Wśród wielu pozycjonerów, którzy pracują w branży, profesjonalistów można rozpoznać po podejściu do zadań. Podczas gdy amator bez większego rozpoznania zacznie po prostu działać, fachowiec rozpozna obszary, które wymagają natychmiastowej interwencji.

    Udostępnij dalej

    Więcej

  • 27 sierpnia 2017

    Kto to jest copywriter – jak rozpoznać dobrego fachowca?

    Copywriter to w najogólniejszej definicji osoba, która zawodowo pisze teksty. W dawnym rozumieniu tego słowa był to po prostu redaktor-pomysłodawca tekstów reklamowych, sloganów.

    Udostępnij dalej

    Więcej

Strona używa ciasteczek. Potwierdź, aby kontynuować. Nasza Polityka Prywatności więcej

Cookie na tej stronie są ustawione na "zezwalaj na pliki cookie", aby umożliwić Ci najlepszy sposób przeglądania strony.

Zamknij