Blog Seo - Marketingowy

  • 31 sierpnia 2018

    Google Search Console pokaże historię działań użytkownika

    Nie tak dawno informowaliśmy o zmianach, jakie wprowadzi koncern Google w Google Search Console. Jednak na tym nie koniec nowości. Nowa wersja Google Search Console zaoferuje użytkownikom możliwość śledzenia historii zmian przeprowadzanych w GSC.

    Udostępnij dalej

    Więcej

  • 23 sierpnia 2018

    Google Signals – nowa funkcja w Google Analytics

    Użytkownicy Google Analytics otrzymają nowe narzędzie, które usprawni działania remarketingowe. Google Signals, bo tak się ono nazywa, kilka dni temu weszło w fazę testów beta.

    Udostępnij dalej

    Więcej

  • 21 sierpnia 2018

    Google wprowadza zmiany w Google Search Console

    Koncern Google już niedługo zaprezentuje nową wersję Google Search Console. W minionym tygodniu firma zaprezentowała kilka zmian, jakie wprowadziła do wersji beta tego narzędzia.

    Udostępnij dalej

    Więcej

  • 13 sierpnia 2018

    Ważne zmiany w Google Moja Firma. Pojawiła się nowa opcja

    W Google Moja Firma (ang. Google My Business) zaczęły pojawiać się informacje na temat skuteczności wpisów pojawiających się w GMB. Informacja ta została oficjalnie potwierdzona przez Community Managera.

    Udostępnij dalej

    Więcej

  • 06 sierpnia 2018

    Aktualizacja algorytmu lipiec/sierpień 2018 potwierdzona przez Google.

    Algorytm Google to jedna z najpilniej strzeżonych tajemnic firmy. Jednak w tym tygodniu koncern uchylił rąbka tajemnicy. Google w środę potwierdził, że zaszły znaczące zmiany w algorytmie.

    Udostępnij dalej

    Więcej

  • 30 lipca 2018

    Google zmienił zasady korzystania z Google Maps. Firmy czekają podwyżki

    Od niedawna Google podniósł ceny korzystania z usługi Google Maps. Firmy, które korzystają z tej usługi czeka nawet 14-krotny wzrost wydatków, choć jak przekonuje Piotr Zalewski z polskiego oddziału Google, dotkną one niewielu.

    Udostępnij dalej

    Więcej

  • 27 lipca 2018

    Jak założyć od podstaw swój sklep internetowy – poradnik dla początkujących

    Założenie własnego sklepu internetowego to poważne przedsięwzięcie. Bywa ono wyzwaniem nawet dla osób mających pewne doświadczenie w e-commerce czy IT. Główną przyczyną takiego stanu rzeczy jest fakt, że założenie sklepu wymaga przygotowania w wielu ujęciach. By wystartować z biznesem, musisz zadbać nie tylko o asortyment i promocję. By sklep mógł legalnie i sprawnie funkcjonować, musisz […]

    Udostępnij dalej

    Więcej

  • 20 lipca 2018

    Pracownik Google ujawnił 4 fakty o algorytmie wyszukiwarki

    W zeznaniach przed Komitetem Sądownictwa Stanów Zjednoczonych, jeden z przedstawicieli firmy Google zdradził cztery fakty na temat działania algorytmu Google. Juniper Downs mówiła m.in. o RankBrain i karach od Google.

    Udostępnij dalej

    Więcej

  • 17 lipca 2018

    Google wprowadza nowy typ reklam dla hoteli – Google Hotel Ads

    Reklama w Google to dla wielu firm najważniejsze narzędzie do pozyskiwania nowych klientów. Nic dziwnego, że korporacja stara się ułatwiać swoim klientom pracę. W środę wyszła naprzeciw branży hotelowej i wprowadziła nowy typ kampanii reklamowej dla hoteli.

    Udostępnij dalej

    Więcej

  • 06 czerwca 2018

    7 skutecznych sposobów na zdobycie klienta premium dzięki SEO – porady dla e-commerce

    Obecnie, kiedy mówimy o pozycjonowaniu, mamy na myśli głównie pozycjonowanie strony w internecie. Warto jednak zwrócić uwagę na pierwotne znaczenie tego słowa, które odnosiło się do utrwalenia określonego wizerunku marki. Pozycjonując markę w kategoriach premium, możemy pozwolić sobie na wyższe ceny. Oczywiście za marką powinna iść jakość produktu czy usługi. Jednak pozycjonowanie w kategoriach ekskluzywności, […]

    Udostępnij dalej

    Więcej

Strona używa ciasteczek. Potwierdź, aby kontynuować. Nasza Polityka Prywatności więcej

Cookie na tej stronie są ustawione na "zezwalaj na pliki cookie", aby umożliwić Ci najlepszy sposób przeglądania strony.

Zamknij