Blog Seo - Marketingowy

  • 04 lipca 2017

    Hosting seo – czym jest i jaki ma wpływ na pozycjonowanie?

    Każdy, kto chce mieć swoją stronę www, na początku musi wybrać i kupić dwie rzeczy: domenę i hosting. Domena to nazwa strony, będzie naszą wizytówką. Hosting odpowiada za przestrzeń dyskową, na której są przechowywane dane o stronie — cała baza danych. Wybór tych dwóch zmiennych pośrednio wpływa na łatwość pozycjonowania strony. Więcej o domenie przeczytasz […]

    Więcej

  • 03 lipca 2017

    Trust Rank – co on oznacza i jaki ma wpływ na seo?

    Trust Rank (w skrócie TR) to algorytm wskazujący na jakość strony utworzony przez Yahoo. Podobnie jak Page Rank (PR), Trust Rank skupia się na linkach przychodzących.

    Więcej

  • 02 lipca 2017

    Zabezpieczenie https. SSL – czy warto inwestować w certyfikat

    Zabezpieczenie https świadczy o tym, że strona, którą przeglądasz, została zabezpieczona certyfikatem bezpieczeństwa SSL. Warto zwrócić uwagę na bezpieczeństwo połączenia zwłaszcza podczas zakupów online czy logowania się na stronach instytucji bankowych. To właśnie SSL chroni twoje dane i pieniądze przed kradzieżą.

    Więcej

  • 01 lipca 2017

    Darmowy CMS – jak wybrać najlepszy?

    Jeżeli chcesz mieć własną stronę, ale jeszcze nie jesteś gotowy zainwestować w nią dużych pieniędzy, na pewno zastanawiasz się, jaki darmowy CMS wybrać. To nic złego, to bardzo normalne. Warto najpierw sprawdzić potencjał strony.

    Więcej

  • 30 czerwca 2017

    Filtr Google – co to jest i jak działa?

    Filtr Google to kara nałożona na stronę za używanie strategii niezgodnych z wytycznymi Google. Filtry powodują wyraźne spadki (czasami o kilkadziesiąt pozycji) na wybrane frazy. Nałożenie filtra jest najlepszą nauczką dla właściciela strony, by nie ufać pozycjonerom obiecującym szybkie efekty działań Black Hat SEO.

    Więcej

  • 19 czerwca 2017

    Co to jest meta Tag i jak działa?

    Meta tagi — są to znaczniki opisujące w nagłówkowej części dokumentu. Stosuje się je przy opisywaniu strony w formacie HTML.

    Więcej

  • 18 czerwca 2017

    Meta keywords – co to jest i czy warto brać je pod uwagę?

    Optymalizacja on-site to temat rzeka. Nic dziwnego, aby w pełni wykorzystać potencjał Twojej strony, warto poświęcić czas na pracę u podstaw. Przemyślane znaczniki meta i title to baza, dopiero po zrealizowaniu zadań podstawowych można z powodzeniem przejść dalej — do działań off-site. Dowiedz się więcej, jak poprawić swoje słowa-klucze.

    Więcej

  • 17 czerwca 2017

    Co to jest link i jak prawidłowo wykonywać link building w seo?

    Link i link building to gorące tematy w SEO. Dyskusje na temat prawidłowych strategii link buildingu budzą sporo kontrowersji. Nie będzie wielką przesadą stwierdzić, że ilu pozycjonerów, tyle opinii. Nie zamierzamy Ci wmawiać, że ten artykuł przedstawia jedyne słuszne prawdy. Zachęcamy natomiast gorąco do wyrobienia sobie własnego zdania. Pokazane metody są (w miarę możliwości SEO) […]

    Więcej

  • 16 czerwca 2017

    Pozycjonowanie i katalogi stron seo czy warto dodać tam swoją stronę?

    Dodawanie strony do katalogu SEO to metoda pozycjonowania, coraz częściej krytykowana ze względu na niską skuteczność. Wśród pozycjonerów od lat trwają spory na temat skuteczności katalogowania. W tym roku nastąpił przełom w sprawie. 17 marca 2017 roku został zamknięty Dmoz – Open Directory Project. Działający od 1998 roku katalog był długo złotym Graalem dla wszystkich […]

    Więcej

  • 15 czerwca 2017

    Wycena strony www, portalu, sklepu czyli jak sprawdzić wartość

    Wycena strony, niezależnie od tego, czy mówimy o małym blogu, sklepie czy portalu, to trudny temat. Często wiąże się z emocjonalnym podejściem właściciela — obiektywizm jest wręcz niemożliwy. Są jednak pewne wskaźniki, którymi możesz się kierować przy wycenie strony i postaramy się je pokazać.

    Więcej

Strona używa ciasteczek. Potwierdź, aby kontynuować. Nasza Polityka Prywatności więcej

Cookie na tej stronie są ustawione na "zezwalaj na pliki cookie", aby umożliwić Ci najlepszy sposób przeglądania strony.

Zamknij

Analiza