Blog Seo - Marketingowy

  • 27 marca 2020

    Wygrani i przegrani koronawirusa. Kto straci a kto zyska na pandemii?

    Z powodu epidemii koronawirusa prognozowane jest mocne wyhamowanie gospodarki. Jednak nie wszystkie firmy odczują znaczący spadek wpływów. Niektóre z nich mogą liczyć na zwiększenie zysków.

    Udostępnij dalej

    Więcej

  • 23 marca 2020

    Facebook zakazuje niektórych typów reklam. Powodem COVID-19

    Obecna epidemia koronawirusa wymusza zmiany nie tylko na właścicielach małych przedsiębiorstw. Do nowej sytuacji dostosowują się także wielkie koncerny. Jednym z nich jest Facebook, który zakazuje niektórych typów reklam.

    Udostępnij dalej

    Więcej

  • 18 marca 2020

    Twitter radzi jak efektownie „ćwierkać” o nowych produktach

    Twitter to portal, który bardziej niż z reklamą nowych produktów, kojarzy się w Polsce z zażartymi dyskusjami politycznymi. By nieco zerwać z tym stereotypem, na koncie Twitter Business pojawiło się kilka rad odnośnie promowania swoich usług.

    Udostępnij dalej

    Więcej

  • 16 marca 2020

    Raport GetHero: Kim jest polski użytkownik TikToka

    TikTok (dawniej Musical.ly) to aplikacja, która nie cieszy się zbyt dużą rozpoznawalnością. Jednak pozory mylą, bowiem tylko w 2019 roku każdego miesiąca korzystało z niej 1,5 miliarda użytkowników każdego miesiąca. A kto i jak korzysta z TikToka w Polsce? Odpowiedzi udziela raport agencji GetHero.

    Udostępnij dalej

    Więcej

  • 22 stycznia 2020

    Jak zwiększyć sprzedaż w sklepie internetowym — strategia dla zdecydowanych

    Inspiracją dla tego wpisu jest raport Gemius dla E-commerce Polska „E-commerce w Polsce 2019” i artykuł Gemius „38% internautów wciąż nie kupuje online – raport „E-commerce w Polsce”.

    Udostępnij dalej

    Więcej

  • 21 stycznia 2020

    Podsumowanie 2019 roku w branży SEO

    Zanim na dobre zaczniemy prognozy na nowy rok, czas na podsumowanie minionego, 2019 roku. Wszyscy wiemy, że SEO to dynamicznie zmieniająca się branża. W ciągu ostatnich 12 miesięcy mieliśmy do czynienia z kilkoma większymi zmianami i wieloma mniejszymi. Mimo to nie jesteśmy szczególnie zaskoczeni.

    Udostępnij dalej

    Więcej

  • 17 czerwca 2019

    Jak zwiększyć ruch w sklepie dzięki Seo – 9 sprawdzonych sposobów

    Jeśli prowadzisz sklep internetowy lub zajmujesz się jego pozycjonowaniem, z pewnością wiesz, że jednym z najbardziej konwertującym źródłem ruchu jest właśnie Google organic. Wiele osób z jednej strony wie, co tak naprawdę należy wykonać w sklepie, aby ten zdobywał nowy ruch, ale z jakiegoś powodu tego nie robią. Inni natomiast nie wiedzą, ale jak tylko […]

    Udostępnij dalej

    Więcej

  • 14 czerwca 2019

    Instagram ułatwia pracę reklamodawcom. Serwis dokonał istotnej zmiany

    Instagram już dawno przestał być tylko i wyłącznie miejscem do dzielenia się swoimi zdjęciami. Od dłuższego czasu serwis aktywnie wspiera reklamodawców, oferując im nowe narzędzia i możliwości. Nie inaczej jest teraz.

    Udostępnij dalej

    Więcej

  • 13 czerwca 2019

    Badanie Gemius: Co zachęca Polaków do robienia zakupów w sieci?

    Rynek e-commerce w Polsce z roku na rok przynosi coraz większe zyski. Co do tego, że polubiliśmy zakupy w Internecie nie ma żadnych wątpliwości. Jednak dlaczego tak jest? Odpowiedzi na to pytanie szukać należy w badaniu „E-Commerce w Polsce, Gemius dla e-Commerce Polska”.

    Udostępnij dalej

    Więcej

  • 11 czerwca 2019

    Co jest ważne dla polskiego klienta? Raport Customer Experience

    Nie bez powodu mówi się, że „nasz klient, nasz pan”. Jednak jaki jest ten klient? Na czym mu zależy i co go denerwuje? Odpowiedzi szukamy w raporcie Customer Experience stworzonym przez firmę SAP.

    Udostępnij dalej

    Więcej

Strona używa ciasteczek. Potwierdź, aby kontynuować. Nasza Polityka Prywatności więcej

Cookie na tej stronie są ustawione na "zezwalaj na pliki cookie", aby umożliwić Ci najlepszy sposób przeglądania strony.

Zamknij