27 sierpnia 2017
Copywriter to w najogólniejszej definicji osoba, która zawodowo pisze teksty. W dawnym rozumieniu tego słowa był to po prostu redaktor-pomysłodawca tekstów reklamowych, sloganów.
26 sierpnia 2017
Podobno, czego nie ma w internecie, to nie istnieje. Chociaż w tym powiedzeniu jest dużo przesady, to trudno jest nie pozostawiać po sobie żadnych cyfrowych śladów. Najczęściej też bycie anonimowym nie opłaca się. Niezależnie od tego, jaka jest Twoja motywacja, by zaistnieć w sieci, poniższa checklista powinna Ci się przydać.
25 sierpnia 2017
Reklama w Gmail to stosunkowo nowy format, została udostępniona na polski rynek w 2013 roku. Wdrożenie GSP (Gmail Sponsored Promotions) zostało poprzedzone dokładnymi testami, w efekcie reklamodawcy zyskali nowe, skuteczne narzędzie do kontaktu z klientem.
24 sierpnia 2017
Storytelling to sztuka opowiadania opowieści. Sprawia, że Twój odbiorca chętniej i uważniej Cię słucha. To właśnie dlatego specjaliści od marketingu tak chętnie sięgają po storytelling jako narzędzia budującego pozytywne skojarzenia z marką czy wręcz do bezpośredniej sprzedaży.
23 sierpnia 2017
Social media stały się nieodłączną częścią naszego życia. Pierwsze portale społecznościowe powstały w latach 90. W Polsce, jako pierwsza na większą skalę, wybiła się, założona w 2006 roku, nasza klasa. Obecnie króluje niepodzielnie Facebook, który dynamicznie rozwija się wraz z oczekiwaniami użytkowników.
10 sierpnia 2017
Marketing szeptany to strategia tak samo skuteczna, jak i kontrowersyjna. Dobrze przeprowadzona kampania, potrafi przynieść marce ogromne zyski. Zła sława marketingu szeptanego spowodowana jest wypaczeniem idei i spamerskimi praktykami nazywanymi błędnie szeptanką. Marketing szeptany i marketing szemrany nie mają ze sobą nic wspólnego.
09 sierpnia 2017
Outsourcing marketingu—- poważnie brzmi, prawda? Nie taki jednak wilk straszny, chodzi tu o zlecanie zewnątrz działań marketingowych. Niekoniecznie oznacza to zdanie się na łaskę agencji reklamowej czy osobny dział zewnętrzny. Stała współpraca ze specjalistą z danego rejonu marketingowego to też forma outsourcingu.
07 sierpnia 2017
Operatory wyszukiwania Google upraszczają pracę z wyszukiwarką i pozwalają szybciej znaleźć najlepiej dopasowane wyniki, zwłaszcza, w przypadku, gdy dokładnie wiesz, czego szukasz. Poznanie choć kilku z nich może znacząco skrócić czas Twojej pracy. Jeżeli do Twoich obowiązków należy dokładny research albo chcesz usprawnić swoje działania w internecie, ten artykuł powinien Ci pomóc.
06 sierpnia 2017
E-marketing to nic innego jak marketing w internecie. Tak samo, jak tradycyjny marketing, ma na celu promowanie informacji o marce, jej produktach i usługach. Idea pozostaje ta sama, zmienia się tylko pole działania, zawężone do środowiska internetowego. Dostęp do internetu jest powszechny, łatwiejszy niż kiedykolwiek wcześniej. Coraz lepiej dostosowane do smartfonów strony sprawiły, że przeglądamy […]
05 sierpnia 2017
Akcja marketingowa, kampania marketingowa, jak są zaplanować i przeprowadzić, by odnieść sukces? Te dwa hasła, akcja i kampania, brzmią niesamowicie poważnie i profesjonalnie, ale prawda jest taka, że większość przedsiębiorców podejmowała już działania mające znamiona akcji marketingowej.
Strona używa ciasteczek. Potwierdź, aby kontynuować. Nasza Polityka Prywatności więcej
Cookie na tej stronie są ustawione na "zezwalaj na pliki cookie", aby umożliwić Ci najlepszy sposób przeglądania strony.