Blog Seo - Marketingowy

  • 27 sierpnia 2017

    Kto to jest copywriter – jak rozpoznać dobrego fachowca?

    Copywriter to w najogólniejszej definicji osoba, która zawodowo pisze teksty. W dawnym rozumieniu tego słowa był to po prostu redaktor-pomysłodawca tekstów reklamowych, sloganów.

    Udostępnij dalej

    Więcej

  • 26 sierpnia 2017

    Jak zaistnieć w sieci 12 pytań, które pomogą Ci ułożyć powalający plan

    Podobno, czego nie ma w internecie, to nie istnieje. Chociaż w tym powiedzeniu jest dużo przesady, to trudno jest nie pozostawiać po sobie żadnych cyfrowych śladów. Najczęściej też bycie anonimowym nie opłaca się. Niezależnie od tego, jaka jest Twoja motywacja, by zaistnieć w sieci, poniższa checklista powinna Ci się przydać.

    Udostępnij dalej

    Więcej

  • 25 sierpnia 2017

    Gmail – reklama GSP w Adwords. Wszystko, co powinieneś o niej wiedzieć

    Reklama w Gmail to stosunkowo nowy format, została udostępniona na polski rynek w 2013 roku. Wdrożenie GSP (Gmail Sponsored Promotions) zostało poprzedzone dokładnymi testami, w efekcie reklamodawcy zyskali nowe, skuteczne narzędzie do kontaktu z klientem.

    Udostępnij dalej

    Więcej

  • 24 sierpnia 2017

    Jak wykorzystać storytelling w biznesie?

    Storytelling to sztuka opowiadania opowieści. Sprawia, że Twój odbiorca chętniej i uważniej Cię słucha. To właśnie dlatego specjaliści od marketingu tak chętnie sięgają po storytelling jako narzędzia budującego pozytywne skojarzenia z marką czy wręcz do bezpośredniej sprzedaży.

    Udostępnij dalej

    Więcej

  • 23 sierpnia 2017

    Jak skutecznie wykorzystywać social media?

    Social media stały się nieodłączną częścią naszego życia. Pierwsze portale społecznościowe powstały w latach 90. W Polsce, jako pierwsza na większą skalę, wybiła się, założona w 2006 roku, nasza klasa. Obecnie króluje niepodzielnie Facebook, który dynamicznie rozwija się wraz z oczekiwaniami użytkowników.

    Udostępnij dalej

    Więcej

  • 10 sierpnia 2017

    Marketing szeptany w internecie – 7 powodów dla których to się opłaca

    Marketing szeptany to strategia tak samo skuteczna, jak i kontrowersyjna. Dobrze przeprowadzona kampania, potrafi przynieść marce ogromne zyski. Zła sława marketingu szeptanego spowodowana jest wypaczeniem idei i spamerskimi praktykami nazywanymi błędnie szeptanką. Marketing szeptany i marketing szemrany nie mają ze sobą nic wspólnego.

    Udostępnij dalej

    Więcej

  • 09 sierpnia 2017

    Outsourcing marketingu – kiedy warto z niego skorzystać

    Outsourcing marketingu—- poważnie brzmi, prawda? Nie taki jednak wilk straszny, chodzi tu o zlecanie zewnątrz działań marketingowych. Niekoniecznie oznacza to zdanie się na łaskę agencji reklamowej czy osobny dział zewnętrzny. Stała współpraca ze specjalistą z danego rejonu marketingowego to też forma outsourcingu.

    Udostępnij dalej

    Więcej

  • 07 sierpnia 2017

    Operatory wyszukiwania – jak z nich prawidłowo korzystać?

    Operatory wyszukiwania Google upraszczają pracę z wyszukiwarką i pozwalają szybciej znaleźć najlepiej dopasowane wyniki, zwłaszcza, w przypadku, gdy dokładnie wiesz, czego szukasz. Poznanie choć kilku z nich może znacząco skrócić czas Twojej pracy. Jeżeli do Twoich obowiązków należy dokładny research albo chcesz usprawnić swoje działania w internecie, ten artykuł powinien Ci pomóc.

    Udostępnij dalej

    Więcej

  • 06 sierpnia 2017

    Definicja e marketingu – sprawdź

    E-marketing to nic innego jak marketing w internecie. Tak samo, jak tradycyjny marketing, ma na celu promowanie informacji o marce, jej produktach i usługach. Idea pozostaje ta sama, zmienia się tylko pole działania, zawężone do środowiska internetowego. Dostęp do internetu jest powszechny, łatwiejszy niż kiedykolwiek wcześniej. Coraz lepiej dostosowane do smartfonów strony sprawiły, że przeglądamy […]

    Udostępnij dalej

    Więcej

  • 05 sierpnia 2017

    Akcja marketingowa – 8 kroków do skutecznej kampanii

    Akcja marketingowa, kampania marketingowa, jak są zaplanować i przeprowadzić, by odnieść sukces? Te dwa hasła, akcja i kampania, brzmią niesamowicie poważnie i profesjonalnie, ale prawda jest taka, że większość przedsiębiorców podejmowała już działania mające znamiona akcji marketingowej.

    Udostępnij dalej

    Więcej

Strona używa ciasteczek. Potwierdź, aby kontynuować. Nasza Polityka Prywatności więcej

Cookie na tej stronie są ustawione na "zezwalaj na pliki cookie", aby umożliwić Ci najlepszy sposób przeglądania strony.

Zamknij