» Blog

  • 06 czerwca 2018

    7 skutecznych sposobów na zdobycie klienta premium dzięki SEO – porady dla e-commerce

    Obecnie, kiedy mówimy o pozycjonowaniu, mamy na myśli głównie pozycjonowanie strony w internecie. Warto jednak zwrócić uwagę na pierwotne znaczenie tego słowa, które odnosiło się do utrwalenia określonego wizerunku marki. Pozycjonując markę w kategoriach premium, możemy pozwolić sobie na wyższe ceny. Oczywiście za marką powinna iść jakość produktu czy usługi. Jednak pozycjonowanie w kategoriach ekskluzywności, […]

    Więcej

  • 23 maja 2018

    Google dezaktywuje nieaktywne konta AdWords

    Pierwsza informacja o planach Google została opublikowana 20 marca na Twitterze. Likwidacją mają zostać objęte konta, na których nie odnotowano żadnych wydatków na reklamę w ciągu 15 miesięcy. 8 marca ogłoszono jednak zmianę planów – także poprzez tweetta na koncie Google AdWords. Pierwotnie konta miały być usuwane od końca marca. Teraz ten termin został wydłużony […]

    Więcej

  • 18 maja 2018

    Upadek Cambridge Analytica – konsekwencje skandalu z Facebookiem w roli głównej

    W ubiegłym tygodniu Cambridge Analytica oraz jej spółka-matka — SCL Elections Ltd. ogłosiły koniec działalności. Powstała w 2013 roku firma promowała się jako dostawca skutecznych badań konsumenckich. Uwaga opinii publicznej skupiła się na przedsiębiorstwie po ujawnieniu niewłaściwego użycia danych 87 milionów użytkowników Facebooka. Informacje zostały użyte podczas przygotowań do kampanii prezydenckiej Donalda Trumpa. Przesłuchanie Zuckerberga […]

    Więcej

  • 09 maja 2018

    Google wycofa starą wersję interfejsu AdWords jeszcze w tym roku

    7 maja Google ogłosiło całkowite wycofanie starej wersji panelu AdWords. Informacja została opublikowana na oficjalnym blogu AdWords przez Jerry’ego Dischlera, wiceprezesa ds. Zarządzania produktem. Nowa wersja AdWords, wdrażana od sierpnia 2016 roku, spotkała się z niechęcią niektórych użytkowników. Przyzwyczajeni do dotychczasowego wyglądu długoletni użytkownicy nie zawsze odnajdywali się w nowym widoku funkcjonalności. Samo Google chwali […]

    Więcej

  • 21 kwietnia 2018

    Nowe shadowbany na Instagramie – 2018

    O shadowbanach mówi się od dłuższego czasu. Miały one zmniejszyć wyświetlenia treści erotycznych, rasistowskich czy nawołujących do przemocy — słowem — niezgodnych z oficjalną polityką IG. Innym ich celem było ukrócenie działalności spamerów czy botów sztucznie nabijających zasięgi. Niektóre z zakazanych hashtagów były bardzo oczywiste jak np. #hottie, #wet, like4like czy #xxx. Problem zaczął się, […]

    Więcej

  • 27 marca 2018

    Ważna zmiana w pozycjonowaniu. Google wdraża Mobile First Index

    W poniedziałek na stronie Google dla webmasterów ukazała się informacja o wprowadzeniu Mobile First Index. Oznacza to, że branżę czekają spore zmiany. Jakie konkretnie? Mobile First Index to mobilny indeks stron internetowych, z którym Google eksperymentuje już od listopada 2016 roku. – By nasze wyniki były bardziej przydatne, rozpoczęliśmy eksperyment z Mobile First Index – […]

    Więcej

  • 08 grudnia 2017

    Co to jest SEO i SEM – najważniejsze informacje

    SEO i SEM to dwa najważniejsze pojęcia związane z pozycjonowaniem. Na pewno zetknąłeś się z nimi, jeżeli choć trochę interesujesz się marketingiem internetowym, nowymi technologiami lub prowadzisz jakąkolwiek działalność w internecie.

    Więcej

  • 19 października 2017

    Jak promować sklep internetowy? Sprawdzone strategie dla e-commerce.

    Sposób promocji sklepu internetowego należy dopasować do typu branży, rodzaju asortymentu i odbiorcy. Inne czynniki wpływają na zakup w przypadku branży beauty, a inne sprawdzą się w przypadku nowych technologii i gadżetów. Pierwszym krokiem podczas ustalania strategii promocji sklepu online powinna być analiza dotychczasowych działań i ich efektów. Promocja sklepu powinna być dopasowana do konkretnego […]

    Więcej

  • 06 października 2017

    Google narzędzia dla webmasterów – co to jest i jak działa

    Google Search Console, dawniej Google Webmaster Tools — darmowe narzędzia od Google, pomaga właścicielom strony na monitorowanie niektórych parametrów strony. Google udostępnia też darmowe materiały edukacyjne, które są dobrą bazą do pierwszych kroków z własną stroną. Znajdziesz też tam wytyczne jakościowe, które bezpośrednio wpływają na pozycję Twojej strony w rankingu. Google Search Console dla początkujących. […]

    Więcej

  • 29 września 2017

    Specjalista SEO – jak wybrać specjalistę do opieki nad stroną www?

    Wybór specjalisty SEO jest sprawą najwyższej wagi. Można porównać to trochę do wyboru lekarza. Wszyscy wiemy, że na zdrowiu się nie oszczędza i jednocześnie nie zawsze mamy kompetencje, by sprawdzić wiedzę i umiejętności — co nie oznacza, że nie ma na to sposobów. Przedstawiamy krótką ściągawkę wymaganych umiejętności i kompetencji miękkich (które też się przydają […]

    Więcej

Strona używa ciasteczek. Potwierdź aby kontynuować. Nasza polityka prywatności. więcej

Cookie na tej stronie są ustawione na "zezwalaj na pliki cookie", aby umożliwić Ci najlepszy sposób przeglądania strony.

Zamknij

Analiza