17 maja 2024
Na platformie X funkcjonuje konto Google SearchLiaison, na którym pisze Danny Sullivan, często angażując się w dyskusje związane z tym, jak działa wyszukiwarka. Niedawno udzielił bardzo obszernej odpowiedzi na wpis użytkowniczki, której strona została w większości usunięta z wyników wyszukiwania. Skarżyła się ona na niesprawiedliwe traktowanie w porównaniu do witryn, które zawierają spamowe treści, a […]
15 maja 2024
Czy Stany Zjednoczone są pępkiem świata? Być może dla Google, gdyż to tam zwykle użytkownicy jako pierwsi mogą testować nowości, w tym także te związane ze sztuczną inteligencją, jak ostatnio Gemini. Tym razem w ręce Amerykanów trafia wyczekiwane z pewną ekscytacją i niepokojem SGE. Czy Search Generative Experience faktycznie zmieni sposób, w jaki ludzie postrzegają […]
09 maja 2024
Nazwa domeny, pod którą będzie funkcjonować nasza strona to bardzo znacząca kwestia. Od tego zależy w jakimś procencie, czy nasz biznes odniesie sukces w sieci. Zatem nie brakuje spekulacji na ten temat. Poruszane już były kwestie słów kluczowych w adresie strony, a także domniemanej szkodliwości myślników. Tym razem światło dzienne ujrzała teoria, że “news” w […]
07 maja 2024
Główne aktualizacje Google niejednokrotnie zbierały krwawe żniwo w postaci stron, które z dnia na dzień straciły swoje pozycje w SERP. Wielu zastanawia się, czy ich witryna jest w stanie zregenerować się po chociażby słynnym Helpful Content, z którym ponownie mieliśmy do czynienia we wrześniu 2023. W dyskusję na ten temat udało się wciągnąć Johna Muellera.
30 kwietnia 2024
Po co prowadzić stronę firmową lub sklep internetowy, jeśli nie po to, aby dzięki temu więcej zarabiać? Oczywiście może to być również kwestia wizerunkowa lub ambicjonalna, ale przede wszystkim jednak witryna ma pomóc w realizacji określonych celów biznesowych. To doskonały kanał komunikacji z potencjalnymi klientami, a w przypadku e-commerce, główne źródło przychodów. Jeśli chcesz, aby […]
25 kwietnia 2024
Biznes oparty na świadczeniu usług, bez względu na to, czy wykonuje się zabiegi medycyny estetycznej czy zajmuje obróbką CNC, potrzebuje strony internetowej. Co więcej, to że nie działasz w internecie, nie oznacza wcale, że Twoja domena będzie pełnić funkcję czysto reprezentacyjną. Może ona generować dla Ciebie konwersję i dzięki temu przynosić zyski. Sprawdź, czym konwersja […]
24 kwietnia 2024
Posiadanie dwóch lub więcej stron internetowych to nic niezwykłego. Wiele osób i firm jest w takiej sytuacji. Czy wyszukiwarka może mieć z tym problem? Podczas Google SEO Office Hours, zostało zadane pytanie, na które odpowiedział John Mueller.
23 kwietnia 2024
Niedawno w Bułgarii odbył się event, na którym zagościło wielu SEOwców. Nie zabrakło również przedstawicieli Google. Na SERP Conference 2024, która miała miejsce 18-19 kwietnia, pojawił się także Gary Illyes, który w korporacji odpowiedzialnej za wyszukiwarkę, pełni rolę analityka. Jego wypowiedź dotycząca linkowania, która padła w czasie wydarzenia, została zacytowana na X (byłym Twitterze) i […]
22 kwietnia 2024
22.04 obchodzimy Dzień Ziemi, czyli święto, w które angażują się zwykle najbardziej dzieci w wieku szkolnym oraz firmy. W końcu to dobra okazja, aby ogłosić w mediach społecznościowych, jak bardzo angażujemy się w dbanie o środowisko. Co w związku z tym przygotowało Google? Wyszukiwarka wita nas doodlami przedstawiającymi wybrane miejsca, w których podjęto działania z […]
18 kwietnia 2024
Dobrze wszystkim znany schemat lejka sprzedażowego przedstawia kilka poziomów podróży konsumenta i kończy się konwersją. Ale czy na pewno? Tak naprawdę jest jeszcze jeden ważny etap, który powinien nastąpić po sprzedaży. To lojalność konsumencka i powrót klienta, który staje się wyznawcą marki, od tego czasu zaczynając dostarczać regularne zyski. W osiągnięciu tego efektu pomoże Ci […]
Strona używa ciasteczek. Potwierdź, aby kontynuować. Nasza Polityka Prywatności więcej
Cookie na tej stronie są ustawione na "zezwalaj na pliki cookie", aby umożliwić Ci najlepszy sposób przeglądania strony.