Blog Seo - Marketingowy

  • 17 maja 2024

    Danny Sullivan o swojej walce z wyzwaniami algorytmów i manualnych akcji antyspamowych

    Na platformie X funkcjonuje konto Google SearchLiaison, na którym pisze Danny Sullivan, często angażując się w dyskusje związane z tym, jak działa wyszukiwarka. Niedawno udzielił bardzo obszernej odpowiedzi na wpis użytkowniczki, której strona została w większości usunięta z wyników wyszukiwania. Skarżyła się ona na niesprawiedliwe traktowanie w porównaniu do witryn, które zawierają spamowe treści, a […]

    Udostępnij dalej

    Więcej

  • 15 maja 2024

    Search Generative Experience już w USA!

    Czy Stany Zjednoczone są pępkiem świata? Być może dla Google, gdyż to tam zwykle użytkownicy jako pierwsi mogą testować nowości, w tym także te związane ze sztuczną inteligencją, jak ostatnio Gemini. Tym razem w ręce Amerykanów trafia wyczekiwane z pewną ekscytacją i niepokojem SGE. Czy Search Generative Experience faktycznie zmieni sposób, w jaki ludzie postrzegają […]

    Udostępnij dalej

    Więcej

  • 09 maja 2024

    Kolejny mit o domenach obalony – „news” w nazwie dozwolony

    Nazwa domeny, pod którą będzie funkcjonować nasza strona to bardzo znacząca kwestia. Od tego zależy w jakimś procencie, czy nasz biznes odniesie sukces w sieci. Zatem nie brakuje spekulacji na ten temat. Poruszane już były kwestie słów kluczowych w adresie strony, a także domniemanej szkodliwości myślników. Tym razem światło dzienne ujrzała teoria, że “news” w […]

    Udostępnij dalej

    Więcej

  • 07 maja 2024

    Życie po aktualizacji algorytmu – Mueller radzi, jak się pozbierać

    Główne aktualizacje Google niejednokrotnie zbierały krwawe żniwo w postaci stron, które z dnia na dzień straciły swoje pozycje w SERP. Wielu zastanawia się, czy ich witryna jest w stanie zregenerować się po chociażby słynnym Helpful Content, z którym ponownie mieliśmy do czynienia we wrześniu 2023. W dyskusję na ten temat udało się wciągnąć Johna Muellera. 

    Udostępnij dalej

    Więcej

  • 30 kwietnia 2024

    Skuteczna strona internetowa – jak zwiększyć dzięki niej przychody i realizować cele biznesowe?

    Po co prowadzić stronę firmową lub sklep internetowy, jeśli nie po to, aby dzięki temu więcej zarabiać? Oczywiście może to być również kwestia wizerunkowa lub ambicjonalna, ale przede wszystkim jednak witryna ma pomóc w realizacji określonych celów biznesowych. To doskonały kanał komunikacji z potencjalnymi klientami, a w przypadku e-commerce, główne źródło przychodów. Jeśli chcesz, aby […]

    Udostępnij dalej

    Więcej

  • 25 kwietnia 2024

    Jak poprawić konwersję na stronie usługowej?

    Biznes oparty na świadczeniu usług, bez względu na to, czy wykonuje się zabiegi medycyny estetycznej czy zajmuje obróbką CNC, potrzebuje strony internetowej. Co więcej, to że nie działasz w internecie, nie oznacza wcale, że Twoja domena będzie pełnić funkcję czysto reprezentacyjną. Może ona generować dla Ciebie konwersję i dzięki temu przynosić zyski. Sprawdź, czym konwersja […]

    Udostępnij dalej

    Więcej

  • 24 kwietnia 2024

    Czy Google ma problem z tym, że prowadzisz dwie strony internetowe?

    Posiadanie dwóch lub więcej stron internetowych to nic niezwykłego. Wiele osób i firm jest w takiej sytuacji. Czy wyszukiwarka może mieć z tym problem? Podczas Google SEO Office Hours, zostało zadane pytanie, na które odpowiedział John Mueller. 

    Udostępnij dalej

    Więcej

  • 23 kwietnia 2024

    UPS! Gary Illyes z Google wygadał się o linkach

    Niedawno w Bułgarii odbył się event, na którym zagościło wielu SEOwców. Nie zabrakło również przedstawicieli Google. Na SERP Conference 2024, która miała miejsce 18-19 kwietnia, pojawił się także Gary Illyes, który w korporacji odpowiedzialnej za wyszukiwarkę, pełni rolę analityka. Jego wypowiedź dotycząca linkowania, która padła w czasie wydarzenia, została zacytowana na X (byłym Twitterze) i […]

    Udostępnij dalej

    Więcej

  • 22 kwietnia 2024

    Dzień Ziemi w Google – 3 inicjatywy ekologiczne korporacji

    22.04 obchodzimy Dzień Ziemi, czyli święto, w które angażują się zwykle najbardziej dzieci w wieku szkolnym oraz firmy. W końcu to dobra okazja, aby ogłosić w mediach społecznościowych, jak bardzo angażujemy się w dbanie o środowisko. Co w związku z tym przygotowało Google? Wyszukiwarka wita nas doodlami przedstawiającymi wybrane miejsca, w których podjęto działania z […]

    Udostępnij dalej

    Więcej

  • 18 kwietnia 2024

    Branding – zdobądź lojalność konsumencką i znajdź wyznawców marki

    Dobrze wszystkim znany schemat lejka sprzedażowego przedstawia kilka poziomów podróży konsumenta i kończy się konwersją. Ale czy na pewno? Tak naprawdę jest jeszcze jeden ważny etap, który powinien nastąpić po sprzedaży. To lojalność konsumencka i powrót klienta, który staje się wyznawcą marki, od tego czasu zaczynając dostarczać regularne zyski. W osiągnięciu tego efektu pomoże Ci […]

    Udostępnij dalej

    Więcej

Strona używa ciasteczek. Potwierdź, aby kontynuować. Nasza Polityka Prywatności więcej

Cookie na tej stronie są ustawione na "zezwalaj na pliki cookie", aby umożliwić Ci najlepszy sposób przeglądania strony.

Zamknij