Blog Seo - Marketingowy

  • 08 czerwca 2021

    Aktualizacja algorytmu Google

    Jak wszyscy dobrze wiemy, Google regularnie wprowadza różne zmiany. Większości nawet specjalnie nie ogłasza, ponieważ nie są one zauważalne i odczuwalne z poziomu użytkownika internetu. Jednak co jakiś czas pojawiają się doniesienia o większych aktualizacjach, które w znaczący sposób wpływają na pozycje na liście wyszukań.

    Udostępnij dalej

    Więcej

  • 27 maja 2021

    Stosowanie H1 w artykułach na stronach internetowych

    W dzisiejszym artykule poruszymy temat bardzo kontrowersyjny, który wywołuje wśród specjalistów SEO ogromne emocje. O czym dokładnie mowa? A o stosowaniu nagłówków H1 w opisach i artykułach umieszczanych na stronach internetowych.

    Udostępnij dalej

    Więcej

  • 13 maja 2021

    Google kontra Spam

    Nie ma chyba osoby, która nie denerwowałaby się na wszechobecny spam. Nic w tym dziwnego, bowiem atakuje on w każdej formie. Z pomocą ma przyjść Google, a dokładniej jego narzędzia w postaci sztucznej inteligencji (Al). Jak sama firma podkreśla wykorzystała całe swoje doświadczenie, by zbudować narzędzie walczące ze znanymi już rodzajami spamu, a także takie, […]

    Udostępnij dalej

    Więcej

  • 13 kwietnia 2021

    Blokowanie ruchu z poszczególnych krajów – warto?

    Osoby prowadzące strony internetowe często blokują ruch pochodzących z niektórych krajów. Jakie są tego przyczyny: – duża, jednoczesna liczba odwiedzin, która spowalnia działanie strony; – duża ilość wejść może doprowadzić do tego, że Googlebot nie zaindeksuje strony; – ataki hakerskie; Czy to jest dobry krok? Nie ma tu jednoznacznej odpowiedzi. Dlaczego? Zaczynając od końca. Atakom […]

    Udostępnij dalej

    Więcej

  • 11 marca 2021

    Serwerownia OVH w ogniu. Pożar wyłączył wiele polskich serwisów

    10 marca 2021 roku nie będzie dobrze wspominać zarówno OVH, jak i jej klienci. W nocy doszło bowiem do pożaru jednej z serwerowni. Jej skutkiem było czasowe zaprzestanie funkcjonowania wielu portali na całym świecie, w tym także z Polski.

    Udostępnij dalej

    Więcej

  • 30 marca 2020

    Google oferuje darmowe kredyty! Do wzięcia 340 milionów dolarów

    Epidemia koronawirusa (COVID-19) sprawia, że zdecydowana większość przedsiębiorców zmaga się z problemami finansowymi. Pomocną dłoń wyciąga do nich koncern Google, który udzieli bezpłatnych kredytów na reklamy. W puli znajdzie się 340 mln dolarów.

    Udostępnij dalej

    Więcej

  • 27 marca 2020

    Wygrani i przegrani koronawirusa. Kto straci a kto zyska na pandemii?

    Z powodu epidemii koronawirusa prognozowane jest mocne wyhamowanie gospodarki. Jednak nie wszystkie firmy odczują znaczący spadek wpływów. Niektóre z nich mogą liczyć na zwiększenie zysków.

    Udostępnij dalej

    Więcej

  • 23 marca 2020

    Facebook zakazuje niektórych typów reklam. Powodem COVID-19

    Obecna epidemia koronawirusa wymusza zmiany nie tylko na właścicielach małych przedsiębiorstw. Do nowej sytuacji dostosowują się także wielkie koncerny. Jednym z nich jest Facebook, który zakazuje niektórych typów reklam.

    Udostępnij dalej

    Więcej

  • 18 marca 2020

    Twitter radzi jak efektownie „ćwierkać” o nowych produktach

    Twitter to portal, który bardziej niż z reklamą nowych produktów, kojarzy się w Polsce z zażartymi dyskusjami politycznymi. By nieco zerwać z tym stereotypem, na koncie Twitter Business pojawiło się kilka rad odnośnie promowania swoich usług.

    Udostępnij dalej

    Więcej

  • 16 marca 2020

    Raport GetHero: Kim jest polski użytkownik TikToka

    TikTok (dawniej Musical.ly) to aplikacja, która nie cieszy się zbyt dużą rozpoznawalnością. Jednak pozory mylą, bowiem tylko w 2019 roku każdego miesiąca korzystało z niej 1,5 miliarda użytkowników każdego miesiąca. A kto i jak korzysta z TikToka w Polsce? Odpowiedzi udziela raport agencji GetHero.

    Udostępnij dalej

    Więcej

Strona używa ciasteczek. Potwierdź, aby kontynuować. Nasza Polityka Prywatności więcej

Cookie na tej stronie są ustawione na "zezwalaj na pliki cookie", aby umożliwić Ci najlepszy sposób przeglądania strony.

Zamknij