Blog Seo - Marketingowy

  • 07 października 2021

    Marketing szeptany – na czym polega i jak prowadzić go mądrze?

    Buzz marketing to forma promocji, która uważana jest za jedną z najskuteczniejszych. Jednocześnie przyjmuje się, że jest ona najbardziej skrzywdzona przez pozycjonerów poprzez popełniane przez nich błędy. W dzisiejszym artykule przybliżymy zasady działania marketingu szeptanego i wskażemy praktyki, które warto wdrażać. Definicja marketingu szeptanego to…. Marketing szeptany w pigułce to chęć dotarcia do jak największego […]

    Udostępnij dalej

    Więcej

  • 21 września 2021

    Przekierowania 301 – co warto o nich wiedzieć?

    Przekierowanie 301 jest uznane za najlepszą praktykę SEO jeśli chodzi o przeniesienie stronyinternetowej na nową lokalizację. Pojawiają się głosy, że ma ono wpływ również na rankingi, aleczy są one prawdziwe? Przekierowanie 301 to? Tutaj krótka formułka. Mianowicie przekierowanie 301 to przekierowanie po stronie serwera dlaadresu URL, który został zmieniony na stałe. Kiedy używa się przekierowania […]

    Udostępnij dalej

    Więcej

  • 17 sierpnia 2021

    5 odpowiedzi od Google

    Pracownicy Google postanowili odpowiedzieć na 5 najczęściej zadawanych im pytań dotyczących pojawiania się witryn w wiadomościach proponowanych przez Google.

    Udostępnij dalej

    Więcej

  • 10 sierpnia 2021

    METADANE jako niezbędna część optymalizacji

    Tworząc nową stronę internetową, a także pracując nad wprowadzeniem zmian w już istniejącej należy zająć się naprawdę sporą ilością kwestii. Dzisiaj odkładamy na bok wszystkie sprawy techniczne, a także multimedia i zajmujemy się treścią. Treść to wbrew pozorom nie tylko to co wyświetla się na samej stronie. To również metadane! Czym dokładnie są metadane? Metadane […]

    Udostępnij dalej

    Więcej

  • 29 lipca 2021

    Case Study – od 0 do 500 000 zł przychodu w sklepie internetowym za 2000 zł mies.

    Ecommerce jest jednym z najlepszych kanałów sprzedaży online, jakie można sobie wyobrazić. Sklepy możemy podzielić na dwie kategorie: te, które sprzedają i te, które chciałyby sprzedawać ;). Sprzedaż jak zwykle zależy od wielu czynników, ale z całą pewnością biznes bez klientów nawet tych potencjalnych nie ma żadnej szansy na to, żeby przetrwać. Co zatem należy […]

    Udostępnij dalej

    Więcej

  • 19 lipca 2021

    Marketing organiczny – czym jest? Dlaczego warto się na nim skupić?

    Wielu osobom marketing kojarzy się wyłącznie z płatną formą promowania usług. Krótko mówiąc: marketing dla wielu równa się nachalna reklama wyskakująca dosłownie wszędzie. Nie jest to do końca błędne przekonanie, ponieważ zapewne każdy z Was spotyka się z reklamami, które dosłownie atakują go w każdym momencie. Bardziej świadomi użytkownicy ignorują taki przekaz i na własną […]

    Udostępnij dalej

    Więcej

  • 08 czerwca 2021

    Aktualizacja algorytmu Google

    Jak wszyscy dobrze wiemy, Google regularnie wprowadza różne zmiany. Większości nawet specjalnie nie ogłasza, ponieważ nie są one zauważalne i odczuwalne z poziomu użytkownika internetu. Jednak co jakiś czas pojawiają się doniesienia o większych aktualizacjach, które w znaczący sposób wpływają na pozycje na liście wyszukań.

    Udostępnij dalej

    Więcej

  • 27 maja 2021

    Stosowanie H1 w artykułach na stronach internetowych

    W dzisiejszym artykule poruszymy temat bardzo kontrowersyjny, który wywołuje wśród specjalistów SEO ogromne emocje. O czym dokładnie mowa? A o stosowaniu nagłówków H1 w opisach i artykułach umieszczanych na stronach internetowych.

    Udostępnij dalej

    Więcej

  • 13 maja 2021

    Google kontra Spam

    Nie ma chyba osoby, która nie denerwowałaby się na wszechobecny spam. Nic w tym dziwnego, bowiem atakuje on w każdej formie. Z pomocą ma przyjść Google, a dokładniej jego narzędzia w postaci sztucznej inteligencji (Al). Jak sama firma podkreśla wykorzystała całe swoje doświadczenie, by zbudować narzędzie walczące ze znanymi już rodzajami spamu, a także takie, […]

    Udostępnij dalej

    Więcej

  • 13 kwietnia 2021

    Blokowanie ruchu z poszczególnych krajów – warto?

    Osoby prowadzące strony internetowe często blokują ruch pochodzących z niektórych krajów. Jakie są tego przyczyny: – duża, jednoczesna liczba odwiedzin, która spowalnia działanie strony; – duża ilość wejść może doprowadzić do tego, że Googlebot nie zaindeksuje strony; – ataki hakerskie; Czy to jest dobry krok? Nie ma tu jednoznacznej odpowiedzi. Dlaczego? Zaczynając od końca. Atakom […]

    Udostępnij dalej

    Więcej

Strona używa ciasteczek. Potwierdź, aby kontynuować. Nasza Polityka Prywatności więcej

Cookie na tej stronie są ustawione na "zezwalaj na pliki cookie", aby umożliwić Ci najlepszy sposób przeglądania strony.

Zamknij