Blog Seo - Marketingowy

  • 30 czerwca 2017

    Filtr Google – co to jest i jak działa?

    Filtr Google to kara nałożona na stronę za używanie strategii niezgodnych z wytycznymi Google. Filtry powodują wyraźne spadki (czasami o kilkadziesiąt pozycji) na wybrane frazy. Nałożenie filtra jest najlepszą nauczką dla właściciela strony, by nie ufać pozycjonerom obiecującym szybkie efekty działań Black Hat SEO.

    Udostępnij dalej

    Więcej

  • 19 czerwca 2017

    Co to jest meta Tag i jak działa?

    Meta tagi — są to znaczniki opisujące w nagłówkowej części dokumentu. Stosuje się je przy opisywaniu strony w formacie HTML.

    Udostępnij dalej

    Więcej

  • 18 czerwca 2017

    Meta keywords – co to jest i czy warto brać je pod uwagę?

    Optymalizacja on-site to temat rzeka. Nic dziwnego, aby w pełni wykorzystać potencjał Twojej strony, warto poświęcić czas na pracę u podstaw. Przemyślane znaczniki meta i title to baza, dopiero po zrealizowaniu zadań podstawowych można z powodzeniem przejść dalej — do działań off-site. Dowiedz się więcej, jak poprawić swoje słowa-klucze.

    Udostępnij dalej

    Więcej

  • 17 czerwca 2017

    Co to jest link i jak prawidłowo wykonywać link building w seo?

    Link i link building to gorące tematy w SEO. Dyskusje na temat prawidłowych strategii link buildingu budzą sporo kontrowersji. Nie będzie wielką przesadą stwierdzić, że ilu pozycjonerów, tyle opinii. Nie zamierzamy Ci wmawiać, że ten artykuł przedstawia jedyne słuszne prawdy. Zachęcamy natomiast gorąco do wyrobienia sobie własnego zdania. Pokazane metody są (w miarę możliwości SEO) […]

    Udostępnij dalej

    Więcej

  • 16 czerwca 2017

    Pozycjonowanie i katalogi stron seo czy warto dodać tam swoją stronę?

    Dodawanie strony do katalogu SEO to metoda pozycjonowania, coraz częściej krytykowana ze względu na niską skuteczność. Wśród pozycjonerów od lat trwają spory na temat skuteczności katalogowania. W tym roku nastąpił przełom w sprawie. 17 marca 2017 roku został zamknięty Dmoz – Open Directory Project. Działający od 1998 roku katalog był długo złotym Graalem dla wszystkich […]

    Udostępnij dalej

    Więcej

  • 15 czerwca 2017

    Wycena strony www, portalu, sklepu czyli jak sprawdzić wartość

    Wycena strony, niezależnie od tego, czy mówimy o małym blogu, sklepie czy portalu, to trudny temat. Często wiąże się z emocjonalnym podejściem właściciela — obiektywizm jest wręcz niemożliwy. Są jednak pewne wskaźniki, którymi możesz się kierować przy wycenie strony i postaramy się je pokazać.

    Udostępnij dalej

    Więcej

  • 14 czerwca 2017

    Co to jest pagerank i jaki miał wpływ na seo?

    PageRank to algorytm stworzony w 1998 roku przez Larry’ego Page’a i Sergeya Brina, założycieli Google. Choć jego znaczenie malało od dawna i wskaźnik był powoli wycofywany od 2009 roku, to narzędzie Google PageRank zostało całkowicie usunięte w 2016 roku. A pisząc dokładniej, został ukryty dla użytkowników a sam algorytm korzysta z takich danych.

    Udostępnij dalej

    Więcej

  • 13 czerwca 2017

    Co to jest konwersja i jak wyznaczać jej cele?

    Konwersja, bardzo ważne słowo, jeżeli zaczynasz interesować się marketingiem internetowym. Bardzo ważne, jeżeli interesujesz się marketingiem w ogóle. Wyobraź sobie sytuację, w której masz biznes, chcesz go jak najlepiej wypromować i przeznaczasz na ten cel pewne środki. Oczywiste jest, że oczekujesz jak największego zwrotu z inwestycji (tym jest współczynnik ROI, kolejny skrót, który warto znać).

    Udostępnij dalej

    Więcej

  • 12 czerwca 2017

    Współczynnik konwersji celu, czym jest i jak go obliczyć?

    Współczynnik konwersji celu — kolejne mądrze brzmiące sformułowanie z języka marketingu. Czym jest, jak go obliczyć i co zrobić, by sukcesywnie go zwiększać. To prostsze niż myślisz.

    Udostępnij dalej

    Więcej

  • 29 maja 2017

    10 kroków do skutecznego marketingu treści

    Content marketing, czyli marketing treści, jest przewodnią tendencją w SEO. Właściwie dobrana strategia content marketingowa zapewni ci dobrą widoczność na tle konkurencji i wiernych odbiorców. 1. Publikuj regularnie. Marketing treści to gra dla wytrwałych. Buduj systematycznie, małymi krokami swoją pozycję. Pozwól odbiorcy przyzwyczaić się do tego, że na twojej stronie zawsze znajdzie nowe, interesujące materiały. […]

    Udostępnij dalej

    Więcej

Strona używa ciasteczek. Potwierdź, aby kontynuować. Nasza Polityka Prywatności więcej

Cookie na tej stronie są ustawione na "zezwalaj na pliki cookie", aby umożliwić Ci najlepszy sposób przeglądania strony.

Zamknij