19 czerwca 2017
Meta tagi — są to znaczniki opisujące w nagłówkowej części dokumentu. Stosuje się je przy opisywaniu strony w formacie HTML.
18 czerwca 2017
Optymalizacja on-site to temat rzeka. Nic dziwnego, aby w pełni wykorzystać potencjał Twojej strony, warto poświęcić czas na pracę u podstaw. Przemyślane znaczniki meta i title to baza, dopiero po zrealizowaniu zadań podstawowych można z powodzeniem przejść dalej — do działań off-site. Dowiedz się więcej, jak poprawić swoje słowa-klucze.
17 czerwca 2017
Link i link building to gorące tematy w SEO. Dyskusje na temat prawidłowych strategii link buildingu budzą sporo kontrowersji. Nie będzie wielką przesadą stwierdzić, że ilu pozycjonerów, tyle opinii. Nie zamierzamy Ci wmawiać, że ten artykuł przedstawia jedyne słuszne prawdy. Zachęcamy natomiast gorąco do wyrobienia sobie własnego zdania. Pokazane metody są (w miarę możliwości SEO) […]
16 czerwca 2017
Dodawanie strony do katalogu SEO to metoda pozycjonowania, coraz częściej krytykowana ze względu na niską skuteczność. Wśród pozycjonerów od lat trwają spory na temat skuteczności katalogowania. W tym roku nastąpił przełom w sprawie. 17 marca 2017 roku został zamknięty Dmoz – Open Directory Project. Działający od 1998 roku katalog był długo złotym Graalem dla wszystkich […]
15 czerwca 2017
Wycena strony, niezależnie od tego, czy mówimy o małym blogu, sklepie czy portalu, to trudny temat. Często wiąże się z emocjonalnym podejściem właściciela — obiektywizm jest wręcz niemożliwy. Są jednak pewne wskaźniki, którymi możesz się kierować przy wycenie strony i postaramy się je pokazać.
14 czerwca 2017
PageRank to algorytm stworzony w 1998 roku przez Larry’ego Page’a i Sergeya Brina, założycieli Google. Choć jego znaczenie malało od dawna i wskaźnik był powoli wycofywany od 2009 roku, to narzędzie Google PageRank zostało całkowicie usunięte w 2016 roku. A pisząc dokładniej, został ukryty dla użytkowników a sam algorytm korzysta z takich danych.
13 czerwca 2017
Konwersja, bardzo ważne słowo, jeżeli zaczynasz interesować się marketingiem internetowym. Bardzo ważne, jeżeli interesujesz się marketingiem w ogóle. Wyobraź sobie sytuację, w której masz biznes, chcesz go jak najlepiej wypromować i przeznaczasz na ten cel pewne środki. Oczywiste jest, że oczekujesz jak największego zwrotu z inwestycji (tym jest współczynnik ROI, kolejny skrót, który warto znać).
12 czerwca 2017
Współczynnik konwersji celu — kolejne mądrze brzmiące sformułowanie z języka marketingu. Czym jest, jak go obliczyć i co zrobić, by sukcesywnie go zwiększać. To prostsze niż myślisz.
29 maja 2017
Content marketing, czyli marketing treści, jest przewodnią tendencją w SEO. Właściwie dobrana strategia content marketingowa zapewni ci dobrą widoczność na tle konkurencji i wiernych odbiorców. 1. Publikuj regularnie. Marketing treści to gra dla wytrwałych. Buduj systematycznie, małymi krokami swoją pozycję. Pozwól odbiorcy przyzwyczaić się do tego, że na twojej stronie zawsze znajdzie nowe, interesujące materiały. […]
28 maja 2017
Zacznijmy od ustalenia jednej, bardzo ważnej rzeczy: NIE MOŻNA RAZ NA ZAWSZE WYPOZYCJONOWAĆ BLOGA. Sam termin „wypozycjonować” jest bardzo mylący i wprowadza w błąd wielu początkujących blogerów. Możesz pozycjonować bloga, możesz też dzięki regularnej pracy nad nim osiągnąć wysokie pozycje w wyszukiwaniu na pożądane frazy. Jednak prawdziwym wyzwaniem jest nie tyle wejście np. do TOP […]
Strona używa ciasteczek. Potwierdź, aby kontynuować. Nasza Polityka Prywatności więcej
Cookie na tej stronie są ustawione na "zezwalaj na pliki cookie", aby umożliwić Ci najlepszy sposób przeglądania strony.