Blog Seo - Marketingowy

  • 04 marca 2024

    Co po Dniu Kobiet? Marcowe święta, dzięki którym zbudujesz pozytywny wizerunek firmy

    Po lutowych Walentynkach, obchodzony w marcu Dzień Kobiet, jest kolejną świetną okazją dla e-commerce. Jednak działania SEO oraz marketingowe w sieci nie kończą się po tym okresie. Jeśli nie masz już pomysłu na następne promocje związane z dawaniem prezentów, sprawdź, co znajdziesz w kalendarzu po 8 marca. Być może odkryjesz tam kilka pomysłów, jak budować […]

    Udostępnij dalej

    Więcej

  • 01 marca 2024

    Opinie w Google – dowiedz się, jak zarządzać reputacją online

    Wiele czynników wpływa na to, czy klient zdecyduje się na Twoje produkty lub usługi, po tym jak zyskasz widoczność w wyszukiwarce. Jednak jednym z tych, których zdecydowanie nie warto lekceważyć, są opinie w Google. Chociaż nie oddziaływują one bezpośrednio na pozycję strony to jednak mogą przechylić szalę, w momencie, kiedy zapada decyzja zakupowa. Sprawdź więc, […]

    Udostępnij dalej

    Więcej

  • 27 lutego 2024

    Crawl budget, status 410 i przekierowanie 301 – John Mueller rozwiązuje to równanie

    Redditowa społeczność chętnie radzi się siebie nawzajem w kwestiach pozycjonowania stron. Dodatkową zachętę do tego stanowi fakt, że na platformie tej od czasu do czasu gości John Mueller, od wielu lat będący twarzą i pośrednikiem Google w kontakcie z internautami. Ekspert niekiedy bierze udział w dyskusjach i odpowiada na pytania. Tym razem wypowiedział się na […]

    Udostępnij dalej

    Więcej

  • 26 lutego 2024

    Wydarzenia w branży SEO – co warto zaplanować na marzec?

    Brak planów na kolejny miesiąc? Potrzebna inspiracja do działań SEO lub firmowego marketingu? A może wśród postanowień noworocznych wpisałeś inwestycję w rozwój, ale nie masz pomysłu, jak to zrealizować? W takim razie znajdź w swoim kalendarzu miejsce na wydarzenie branżowe. Na które z nich możesz wybrać się w marcu? Sprawdź 3 propozycje, które szczególnie spodobają […]

    Udostępnij dalej

    Więcej

  • 22 lutego 2024

    Jak zmniejszyć współczynnik odrzuceń na stronie?

    Jeśli zastanawiasz się, czy z Twoją stroną wszystko w porządku lub czy przedstawiasz ofertę w interesujący sposób, koniecznie zainteresuj się współczynnikiem odrzuceń. Ten wskaźnik informuje Cię o sytuacjach, w których użytkownik zagląda do Ciebie, klikając w odnośnik z wyników wyszukiwania, a po krótkiej chwili opuszcza stronę. To może sygnalizować, że nie znalazł tego, czego się […]

    Udostępnij dalej

    Więcej

  • 21 lutego 2024

    Wyszukiwarka od OpenAI – co wiemy?

    Google średnio radzi sobie ze sztuczną inteligencją. Mimo starań i wytężonej pracy, rozwiązania udostępnione przez korporację zbierają mieszane recenzje, a pierwsze problemy pojawiają się już na etapie ich promocji. Nowy model Gemini, który zastępuje Barda, ma ponoć przewyższać swojego największego rywala, ChatGPT-4. Potwierdzają to testy, których wyniki pokazano w materiałach promocyjnych. Jednak OpenAI może odwdzięczyć […]

    Udostępnij dalej

    Więcej

  • 20 lutego 2024

    Google banuje nieuczciwe praktyki – nowe regulacje od marca

    Początek roku to dla Google często okres, w którym korporacja raportuje swoje ostatnie osiągnięcia, między innymi w kwestii walki ze spamem w wynikach wyszukiwania. Niedawno dowiedzieliśmy się o nowych algorytmach, które pomagają osiągać jeszcze lepsze rezultaty na tym polu. Teraz zapowiadane są kolejne kroki, mające pokazać troskę o bezpieczeństwo użytkowników. W marcu Google planuje zaktualizować […]

    Udostępnij dalej

    Więcej

  • 19 lutego 2024

    Zaplanuj mailing na Dzień Kobiet – nie tylko dla e-commerce!

    Branża e-commerce żyje świętami i związanymi z nimi okazjami zakupowymi, jednak nie tylko ten sektor korzysta z prezentowych zwyczajów Polaków. W Dzień Kobiet warto przypomnieć klientom o swojej marce, nawet jeśli nie prowadzi się sklepu internetowego. Przy Walentynkach, Dniu Babci i Dziadka, Dniu Dziecka itd. dobrym pomysłem jest przygotowanie promocji zawczasu czy umiejętne pozycjonowanie stron […]

    Udostępnij dalej

    Więcej

  • 15 lutego 2024

    Co to jest lejek sprzedażowy i jak go wykorzystać w SEO?

    Marketingowcy go uwielbiają, analizują go, rozpisują na różne sposoby, umieszczają na slajdach w prawie każdej prezentacji i rysują na tablicach podczas strategicznych spotkań. O czym mowa? O słynnym lejku sprzedażowym, czyli metodzie tworzenia strategii marketingowej, która uwzględnia tzw. “podróż konsumenta” i jego reakcję na komunikaty wysyłane przez markę. W branży SEO pojęcie lejka również jest […]

    Udostępnij dalej

    Więcej

  • 14 lutego 2024

    AI walczy z nieuczciwą konkurencją? Google kontra fałszywe opinie

    Około 20 milionów wpisów i aktualizacji dotyczących godzin otwarcia, ocen i opinii, zdjęć wideo i wiele więcej odnotowało Google w 2023 roku. Korporacja deklaruje, że chce wspierać lokalne biznesy, których profile wyświetlają się w Mapach oraz wynikach wyszukiwania. W tym celu bierze się za fałszywe opinie z pomocą sztucznej inteligencji. Jak idzie ta walka?  Google […]

    Udostępnij dalej

    Więcej

Strona używa ciasteczek. Potwierdź, aby kontynuować. Nasza Polityka Prywatności więcej

Cookie na tej stronie są ustawione na "zezwalaj na pliki cookie", aby umożliwić Ci najlepszy sposób przeglądania strony.

Zamknij