12 października 2018
27 września Google wprowadził kolejną aktualizację swojego algorytmu. Tzw. „urodzinowa aktualizacja” wprowadziła kilka zmian, o których koncern poinformował dopiero teraz. Co się zmieniło?
10 października 2018
Choć co drugi internauta na świecie robi zakupy w sieci, polski udział w światowym rynku e-commerce nie jest zbyt duży. Dlaczego tak się dzieje? Na to pytanie odpowiada badanie przeprowadzone prze PayPal.
09 października 2018
Jeżeli używacie Google+ nie ucieszycie się z tej wiadomości. Amerykański koncern poinformował, że za 10 miesięcy platforma ma być nie dostępna dla prywatnych użytkowników. Co jednak ciekawe będą mogły z niej korzystać firmy.
06 października 2018
Choć Google Ads i Google AdWords to jedno i to samo narzędzie, niektóre funkcjonalności zostały nieco zmienione. Jedną z nich były preferencyjne kolumny, który zabrakło w nowej wersji. Aż do teraz.
04 października 2018
EDISONDA i Twisto wspólnymi siłami przeprowadziły badanie konsumenckie na temat atrakcyjności sklepów internetowych i odczuć klientów. Wyniki raport „Koszyk Roku 2018” jasno pokazują, w jakich aspektach branża e-commerce musi się poprawić.
02 października 2018
Co jakiś czas Google dokonuje aktualizacji swojego algorytmu. Taka sytuacja miała miejsce 27 września, co potwierdził pracownik koncernu Danny Sullivan.
01 października 2018
Testy reklam w Stories na Facebook zostały zakończone sukcesem, w związku z czym portal udostępnił je wszystkim użytkownikom. – Reklama w Stories prowadzi do zwiększenia obrotów – zachwala nową funkcjonalność Facebook.
28 września 2018
Im więcej linków prowadzących do twojej strony pojawi się w internecie, tym wyższe pozycje uzyskasz – to prawda znana całej branży SEO. A jak na widoczność wpływają linki ze stron spamerskich? Odpowiedzi udziela webmaster Google.
25 września 2018
W trakcie ostatniego streama pracownik Google John Mueller został zapytany o kwestię jakości treści oraz sens ich pozostawiania w przypadku małego ruchu na stronie. Jego odpowiedź nie pozostawia złudzeń. – Nasze algorytmy nie uwzględniają liczby odsłon – powiedział Mueller.
24 września 2018
Z raportu „Global Commerce Review” za II kwartał 2018 roku stworzonego przez Criteo wynika, że w wielu krajach transakcje dokonywane za pomocą urządzeń mobilnych stanowią ponad 50% wszystkich transakcji internetowych.
Strona używa ciasteczek. Potwierdź, aby kontynuować. Nasza Polityka Prywatności więcej
Cookie na tej stronie są ustawione na "zezwalaj na pliki cookie", aby umożliwić Ci najlepszy sposób przeglądania strony.