Blog Seo - Marketingowy

  • 22 maja 2017

    Majestic seo – najważniejsze funkcjonalności tego narzędzia

    Majetic Seo to obok Ahref jedno z najpopularniejszych narzędzi w branży SEO/SEM. Główną funkcjonalnością Majestic jest szczegółowa analiza linków prowadzących do strony — backlinków.

    Udostępnij dalej

    Więcej

  • 12 maja 2017

    Error 404 not found – co ten komunikat oznacza?

    Powiadomienia o błędach to coś, czego nikt nie lubi, ale czasami widujesz je na swoim ekranie. Czy wiesz, co oznaczają i jak na nie zareagować? Error 404 NOT FOUND — co to oznacza? Error 404 to kod błędu odpowiedzi HTTP. Strona, na której szukasz, nie została odnaleziona na serwerze. Odpowiedzi protokołu HTTP składają się z […]

    Udostępnij dalej

    Więcej

  • 11 maja 2017

    White Hat Seo – na czym polega takie pozycjonowanie?

    White Hat SEO to ogół dobrych praktyk pozycjonowania. Strategie WHS są zgodne z oficjalnymi wytycznymi jakościowymi Google i zapewniają stabilny wzrost w rankingu. Wszystkie strategie spod znaku White Hat SEO łączy podejście do użytkownika strony. Jest ono nastawione na podanie mu możliwie jak największych korzyści z przebywania na stronie, by przedłużyć czas wizyty na i […]

    Udostępnij dalej

    Więcej

  • 10 maja 2017

    Black Hat Seo — na czym polega i czy jest efektywne?

    Black Hat Seo to ogół niedozwolonych strategii pozycjonowania, które są zakazane przez Google i grożą nałożeniem kar na stronę. Działania z zakresu Black Hat SEO do niedawna pozwalały w szybkim czasie uzyskać wysoką pozycję w wyszukiwarkach. Aktualnie pozwala małym nakładem finansowym, podnieść stronę w wynikach wyszukiwania, jednak po wykryciu nieprawidłowości widoczność witryny zostanie znacznie obniżona, […]

    Udostępnij dalej

    Więcej

  • 09 maja 2017

    Akademia Google Partners, co to jest i jakie daje korzyści?

    Akademia Google Partners to cykle bezpłatnych szkoleń organizowanych przez Google, skierowanych z założenia dla pracowników agencji uczestniczących w programie Google Partners. Kursy organizowane są od 2013 roku i obecnie składają się z trzech podstawowych modułów, do których dostęp jest zależny od statusu Partnera. Program Google Partners został stworzony dla agencji seo/adwords/digital i świadczy o wysokim […]

    Udostępnij dalej

    Więcej

  • 08 maja 2017

    Teksty seo – 7 kroków do skutecznej treści pozycjonującej

    Treści na stronie są kluczowym czynnikiem, który przyczynia się do pozycji w wynikach wyszukiwania. Każdy tekst umieszczony w witrynie może być kolejną cegiełką budującą widoczność w wyszukiwarkach. Teksty SEO są czasami błędnie mylone z tzw. preclami, tekstami o niskiej jakości, przeznaczonymi dla robotów wyszukiwarek. Prawdziwe teksty SEO nie mają z nimi nic wspólnego. Zobacz, jakie […]

    Udostępnij dalej

    Więcej

  • 24 listopada 2016

    Strony mobilne – 7 powodów, dla których musisz takie mieć

    Z całą pewnością rynek internetowy zmienia się w zastraszającym tempie. Pojawiają się kolejne aktualizacje algorytmów, coraz szybsze łącza internetowe w tym również mobilne (jak donosi raport Digital In 2016) połączenia internetowe z telefonów na całym świecie generują obecnie ponad 4,5 eksabajtów w każdym miesiącu. Wiadomo zatem, że ruch mobilny ma obecnie kolosalne znaczenie i jest […]

    Udostępnij dalej

    Więcej

  • 22 listopada 2016

    Jak sprawdzić kto jest właścicielem domeny – whois?

    W dzisiejszych czasach, każdego dnia tysiące osób decydują się na stworzenie własnej witryny internetowej, bloga tematycznego, stworzenia start-up’u czy w przypadku większych inwestycji portalu internetowego. Jak donosi NASK, dziennie jest rejestrowanych ponad 2800 domen z końcówką .pl . Zazwyczaj związane jest to z chęcią uruchomienia nowej firmy albo po prostu z chęcią realizowania swoich pasji […]

    Udostępnij dalej

    Więcej

  • 18 listopada 2016

    Na co zwrócić uwagę przy tworzeniu strony internetowej?

    Każdy webmaster na początku swojej kariery zadaje sobie pytanie w jaki sposób może sprawić, by jego strona była tak zoptymalizowana, aby Google i inne znane wyszukiwarki działały korzystnie, jeśli chodzi o pozycjonowanie strony. Proces rozwoju i konstrukcji wykorzystywany przy projektowaniu witryny musi obejmować wszystkie aspekty techniczne, których Google wymaga, aby w pełni zrozumieć treść witryny […]

    Udostępnij dalej

    Więcej

  • 17 listopada 2016

    Historia wyszukiwania konta Google – jak ją usunąć

    Konto Google to bardzo użyteczne i dające wiele możliwości narzędzie internetowe, z którego to każdego dnia korzysta coraz więcej użytkowników. Jednak wraz z wzrastającą ilością osób korzystających z kont Google równomiernie wzrasta ilość zapytań związanych z prowadzeniem tegoż konta. Jednym z najpopularniejszych jest to dotyczące historii wyszukiwania konta Google, a dokładnie – jej usuwania, dlatego […]

    Udostępnij dalej

    Więcej

Strona używa ciasteczek. Potwierdź, aby kontynuować. Nasza Polityka Prywatności więcej

Cookie na tej stronie są ustawione na "zezwalaj na pliki cookie", aby umożliwić Ci najlepszy sposób przeglądania strony.

Zamknij