22 maja 2017
Majetic Seo to obok Ahref jedno z najpopularniejszych narzędzi w branży SEO/SEM. Główną funkcjonalnością Majestic jest szczegółowa analiza linków prowadzących do strony — backlinków.
Tego typu narzędzia są szczególnie przydatne, gdy chcesz:
– porównać swoją stronę z konkurencją
– śledzić działanie konkurencji
– monitorować efekty działań link buildingowych
– monitorować próby depozycjonowania
– sprawdzać jakość linków przychodzących
– kontrolować ewentualnie niedziałające linki
Majestic — Trust Flow i Citation Flow.
Trust Flow i Citation Flow to sztandarowe wskaźniki jakości i ilości linków w Majestic.
Pierwszy z nich – Trust Flow — skupia się na jakości linków przychodzących do strony.
Citation Flow (wskaźnik cytatów) pokazuje natomiast kapitał linków.
Oba wskaźniki łącznie są podstawą algorytmu Flow Metrics (współczynnika przepływu).
Wtyczki do przeglądarki Majestic.
Wtyczki dostępne dla Chrome i Firefoxa, umożliwiają wgląd do m.in.:
– Wskaźnika Topical Trust Flow;
– Łącznego najlepszego achor text dla każdego adresu URL;
– Najlepszych przychodzących backlinków.
Co przesądza o sukcesie Majestic SEO?
Polecam Ci bliższą znajomość z Majestic, ponieważ jest prosty w obsłudze i niezwykle intuicyjny. Pomimo, że został stworzony na potrzeby codziennej pracy pozycjonerów, to nauczenie się obsługi wszystkich możliwości jest w zasięgu każdego, kto jest gotowy na poznanie tego narzędzia. Majestic udostępnia za darmo film instruktażowy w języku polskim.
Dostępność do jego funkcjonalności jest zależna od jednego z trzech możliwych wybranych planów płatności: Lite, Pro i API.
Więcej informacji znajdziesz na stronie Majestic: https://pl.majestic.com/
Strona używa ciasteczek. Potwierdź, aby kontynuować. Nasza Polityka Prywatności więcej
Cookie na tej stronie są ustawione na "zezwalaj na pliki cookie", aby umożliwić Ci najlepszy sposób przeglądania strony.
Aneta napisał:
15 czerwca 2018
Bardzo przydatny artykuł zawłaszcza dla początkujących seowców. Każda dodatkowa informacja jet w cenie. Dzięki wielkie.
Pozdrawiam