11 maja 2017

White Hat Seo – na czym polega takie pozycjonowanie?

White Hat SEO to ogół dobrych praktyk pozycjonowania. Strategie WHS są zgodne z oficjalnymi wytycznymi jakościowymi Google i zapewniają stabilny wzrost w rankingu.

Wszystkie strategie spod znaku White Hat SEO łączy podejście do użytkownika strony. Jest ono nastawione na podanie mu możliwie jak największych korzyści z przebywania na stronie, by przedłużyć czas wizyty na i zachęcić do powrotu w przyszłości. Powiązane wartości to m.in. przejrzystość, bezpieczeństwo, intuicyjność, użyteczność.

Jakiego typu działania zaliczamy do White Hat SEO:

– content marketing

– inbound marketing

– influencer marketing

– dostosowanie strony do standardów UX

– zwiększenie bezpieczeństwa strony (np. przez zastosowanie certyfikatu ssl)

– optymalizacja witryny pod kątem szybkości ładowania się strony

Na czym polega White Hat SEO?

Stosowanie zasad White Hat SEO to gra fair play. Nie próbujesz oszukiwać, kraść, wprowadzać w błąd. Skupiasz się na tym, by Twoja strona była jak najbardziej przyjazna użytkownikowi. Badasz, czego oczekuje Twoja grupa docelowa i dostarczasz to.

Wiemy, że to brzmi strasznie naiwnie. Jednak wszystkie działania WHS są w pełni mierzalne i stosujemy je, bo STOSOWANIE WHITE HAT SEO SIĘ OPŁACA.

Algorytmy google są regularnie aktualizowane i coraz trudniej je oszukać. Zwrot pozycjonerów z całego świata w stronę praktyk z jasnej strony mocy jest podyktowany nie tylko dobrym sercem, ale przede wszystkim analizą skuteczności poszczególnych działań.

Czemu White Hat SEO jest tak skuteczne?

Google docenia strony, które stosują się do wytycznych jakościowych, które możesz poznać tutaj . Od dłuższego czasu Google premiuje witryny, które wzbudzają autentyczne zaangażowanie użytkownika. Dlatego wyjście naprzeciw potrzebom Twojej grupy przynosi podwójną korzyść: zdobywasz coraz wyższe pozycje w rankingu i budujesz pozytywne doświadczenia u klienta. To ostatnie wpływa bezpośrednio na Twoją sprzedaż. Ładne, intuicyjne strony, które dostarczają Twojemu klientowi potrzebnych mu treści, przynoszą więcej cennych leadów. Oczywiście równie kluczowe są jakościowe linki zwrotne, łączenie content marketingu z pozycjonowaniem to już must have.

Udostępnij dalej

Podobał Ci się artykuł?

Zobacz naszą ofertę!

The First

Pozycjonujemy Po Mistrzowsku

Dodaj komentarz

Strona używa ciasteczek. Potwierdź, aby kontynuować. Nasza Polityka Prywatności więcej

Cookie na tej stronie są ustawione na "zezwalaj na pliki cookie", aby umożliwić Ci najlepszy sposób przeglądania strony.

Zamknij