09 maja 2017

Akademia Google Partners, co to jest i jakie daje korzyści?

Akademia Google Partners to cykle bezpłatnych szkoleń organizowanych przez Google, skierowanych z założenia dla pracowników agencji uczestniczących w programie Google Partners.
Kursy organizowane są od 2013 roku i obecnie składają się z trzech podstawowych modułów, do których dostęp jest zależny od statusu Partnera.

Program Google Partners został stworzony dla agencji seo/adwords/digital i świadczy o wysokim poziomie kompetencji specjalistów pracujących w organizacji.

Jest kilka podstawowych korzyści z uczestnictwa w Akademii Google Partners:

– merytoryczne
Google dba o wysoki poziom aktualnej wiedzy uczestników programu. Branża marketingu internetowego ulega ciągłym zmianom i wymaga nieustannej nauki. Warsztaty organizowane przez akademię skupiają się na praktycznych aspektach reklamy internetowej i pozwalają na uzyskanie wiedzy, która daje znaczącą przewagę nad konkurencją. Kursy przygotowują także uczestników do egzaminów certyfikujących Google.

Kursanci mają dostęp do zatwierdzonych materiałów edukacyjnych, w tym najbardziej aktualnych prezentacji, raportów i analiz.
Za podnoszenie kwalifikacji odpowiedzialni są certyfikowani trenerzy AdWords, znani i cenieni w branży SEM. Szkolenie daje możliwość uczenia się od najlepszych i nawiązywania zawodowej sieci kontaktów.

– wizerunkowe
Rynek wykształcił duże grono świadomych klientów, którzy zwracają uwagę na poziom reprezentowany przez agencję. Uczestnictwo w oficjalnych programach świadczy o ciągłym rozwoju firmy i buduje wiarygodność. Udział w Akademii Google Partners może być z powodzeniem wykorzystany w działaniach PR agencji.
Wizytówka Google Partners na stronie to bardzo pożądany element dla szanującej się agencji.

– biznesowe
Agencja będąca członkiem Google Partners i uczestnicząca regularnie udział w kolejnych edycjach Akademii ma przewagę negocjacyjną podczas podejmowania współpracy z klientem. Potwierdzenie skuteczności działań to argument na korzyść agencji, kiedy klient jest w trakcie rozmów z konkurencją.

Wnioski: SEO i SEM to dziedziny, w których ciągła nauka jest konieczna, by utrzymać się na rynku. Udział w programie Google Partners i Akademii Google Partners gwarantuje, że pracownicy agencji są tego świadomi.

Udostępnij dalej

Podobał Ci się artykuł?

Zobacz naszą ofertę!

The First

Pozycjonujemy Po Mistrzowsku

Dodaj komentarz

Strona używa ciasteczek. Potwierdź, aby kontynuować. Nasza Polityka Prywatności więcej

Cookie na tej stronie są ustawione na "zezwalaj na pliki cookie", aby umożliwić Ci najlepszy sposób przeglądania strony.

Zamknij