Blog Seo - Marketingowy

  • 18 marca 2024

    Światowy Dzień Recyklingu – dobra okazja, żeby odświeżyć swoje treści SEO?

    18 marca to Światowy Dzień Recyklingu, co dla specjalistów od social mediów przeważnie oznacza wpisy o ekologicznej tematyce. SEOwcy jednak mogą wykorzystać to jako okazję, aby dać drugie życie swoim tekstom i sprawić, że powrócą na wysokie pozycje. Jeśli chcesz przypomnieć czytelnikom i algorytmom niektóre ze swoich najbardziej wartościowych artykułów, dowiedz się, czym jest recykling […]

    Udostępnij dalej

    Więcej

  • 14 marca 2024

    Jak zwiększyć konwersję w sklepie internetowym?

    Ruch na stronie internetowej to nie wszystko. Samo to, że witryna przyciągnęła odwiedzających, nie oznacza jeszcze, że jej właściciel zarobi dzięki temu jakieś pieniądze. Potencjalnego klienta sklepu internetowego musisz zmienić w zadowolonego nabywcę. Nie każdy, kto Cię odwiedzi, dokona zakupu, ale możesz zwiększyć współczynnik konwersji, czyli procentową ilość osób, które sfinalizują transakcję. Sprawdź, co Ci […]

    Udostępnij dalej

    Więcej

  • 13 marca 2024

    Google deindeksuje strony z contentem AI! Czy to wynik Marcowej Aktualizacji?

    Razem z wielką marcową aktualizacją algorytmów, która jest właśnie wdrażana, przyszły również nowe wytyczne, dotyczące spamu w wyszukiwarce. Jednym z wymienionych przez Google naruszeń, miało być dodawanie słabej treści na masową skalę, po to, aby szybko podbić pozycję strony. Czy jednak takie praktyki faktycznie spotkają się z jakimiś konsekwencjami? Według niektórych, już można to zaobserwować. […]

    Udostępnij dalej

    Więcej

  • 12 marca 2024

    Profil Firmy w Google będzie wyświetlał posty z mediów społecznościowych – nowa funkcja!

    Zarządzanie swoim Profilem Firmy w Google to bardzo ważny etap budowania widoczności w sieci. Zwłaszcza jeśli prowadzisz biznes lokalny. Jeżeli chcesz robić to skutecznie, musisz przede wszystkim zadbać o to, aby w wizytówce znalazło się jak najwięcej informacji o Twojej działalności. Ważne jest więc, aby trzymać rękę na pulsie, kiedy Google dodaje nowe funkcjonalności, takie […]

    Udostępnij dalej

    Więcej

  • 11 marca 2024

    Kilka słów o employer brandingu na Światowy Dzień Drzemki w Pracy 2024

    Wizerunek firmy jest ważny, bez względu na to, czy buduje się go z myślą o promocji produktów i usług, czy o przyszłych talentach, składających aplikacje do firmy. Jeśli nie ma równowagi w tym, co na wystawie i tym, co na zapleczu, trudniej będzie wzbudzić zaufanie klientów. Właśnie dlatego warto inwestować w employer branding. Czy Światowy […]

    Udostępnij dalej

    Więcej

  • 07 marca 2024

    Jak zmniejszyć liczbę porzuceń koszyka zakupowego w sklepie internetowym?

    Tzw. “podróż konsumenta” to ścieżka, którą przebywa klient, od poszukiwania produktów, po dokonanie zakupu w Twoim sklepie internetowym. Bardzo rzadko proces ten odbywa się bez żadnych przeszkód. Na różnych etapach coś może pójść nie tak, przez co użytkownik rezygnuje z wejścia na stronę czy przeglądania produktów. Jednak najbardziej boli porzucenie koszyka zakupowego, kiedy już prawie […]

    Udostępnij dalej

    Więcej

  • 06 marca 2024

    Marcowa aktualizacja Google – nadchodzą duże zmiany!

    Google ogłosiło kolejną aktualizację algorytmów i tym razem możemy spodziewać się dużych zmian. Jeśli wierzyć zapowiedziom, 40% spamowego contentu w wyszukiwarce ma zniknąć. W związku z tym zostały także zaktualizowane wytyczne dotyczące spamu. 

    Udostępnij dalej

    Więcej

  • 05 marca 2024

    OpenAI dostało pozew! Elon Musk wchodzi na drogę sądową!

    W 2015 roku był jednym z inwestorów wspierających projekt. Niedawno wypełnił pozew sądowy, przeciwko Samowi Altmanowi i OpenAI. Co spowodowało, że Elon Musk postanowił rzucić rękawicę ludziom, którym powierzył swoje pieniądze? 

    Udostępnij dalej

    Więcej

  • 04 marca 2024

    Co po Dniu Kobiet? Marcowe święta, dzięki którym zbudujesz pozytywny wizerunek firmy

    Po lutowych Walentynkach, obchodzony w marcu Dzień Kobiet, jest kolejną świetną okazją dla e-commerce. Jednak działania SEO oraz marketingowe w sieci nie kończą się po tym okresie. Jeśli nie masz już pomysłu na następne promocje związane z dawaniem prezentów, sprawdź, co znajdziesz w kalendarzu po 8 marca. Być może odkryjesz tam kilka pomysłów, jak budować […]

    Udostępnij dalej

    Więcej

  • 01 marca 2024

    Opinie w Google – dowiedz się, jak zarządzać reputacją online

    Wiele czynników wpływa na to, czy klient zdecyduje się na Twoje produkty lub usługi, po tym jak zyskasz widoczność w wyszukiwarce. Jednak jednym z tych, których zdecydowanie nie warto lekceważyć, są opinie w Google. Chociaż nie oddziaływują one bezpośrednio na pozycję strony to jednak mogą przechylić szalę, w momencie, kiedy zapada decyzja zakupowa. Sprawdź więc, […]

    Udostępnij dalej

    Więcej