» Blog

  • 10 sierpnia 2017

    Marketing szeptany w internecie – 7 powodów dla których to się opłaca

    Marketing szeptany to strategia tak samo skuteczna, jak i kontrowersyjna. Dobrze przeprowadzona kampania, potrafi przynieść marce ogromne zyski. Zła sława marketingu szeptanego spowodowana jest wypaczeniem idei i spamerskimi praktykami nazywanymi błędnie szeptanką. Marketing szeptany i marketing szemrany nie mają ze sobą nic wspólnego.

    Więcej

  • 09 sierpnia 2017

    Outsourcing marketingu – kiedy warto z niego skorzystać

    Outsourcing marketingu—- poważnie brzmi, prawda? Nie taki jednak wilk straszny, chodzi tu o zlecanie zewnątrz działań marketingowych. Niekoniecznie oznacza to zdanie się na łaskę agencji reklamowej czy osobny dział zewnętrzny. Stała współpraca ze specjalistą z danego rejonu marketingowego to też forma outsourcingu.

    Więcej

  • 07 sierpnia 2017

    Operatory wyszukiwania – jak z nich prawidłowo korzystać?

    Operatory wyszukiwania Google upraszczają pracę z wyszukiwarką i pozwalają szybciej znaleźć najlepiej dopasowane wyniki, zwłaszcza, w przypadku, gdy dokładnie wiesz, czego szukasz. Poznanie choć kilku z nich może znacząco skrócić czas Twojej pracy. Jeżeli do Twoich obowiązków należy dokładny research albo chcesz usprawnić swoje działania w internecie, ten artykuł powinien Ci pomóc.

    Więcej

  • 06 sierpnia 2017

    Definicja e marketingu – sprawdź

    E-marketing to nic innego jak marketing w internecie. Tak samo, jak tradycyjny marketing, ma na celu promowanie informacji o marce, jej produktach i usługach. Idea pozostaje ta sama, zmienia się tylko pole działania, zawężone do środowiska internetowego. Dostęp do internetu jest powszechny, łatwiejszy niż kiedykolwiek wcześniej. Coraz lepiej dostosowane do smartfonów strony sprawiły, że przeglądamy […]

    Więcej

  • 05 sierpnia 2017

    Akcja marketingowa – 8 kroków do skutecznej kampanii

    Akcja marketingowa, kampania marketingowa, jak są zaplanować i przeprowadzić, by odnieść sukces? Te dwa hasła, akcja i kampania, brzmią niesamowicie poważnie i profesjonalnie, ale prawda jest taka, że większość przedsiębiorców podejmowała już działania mające znamiona akcji marketingowej.

    Więcej

  • 04 sierpnia 2017

    Reklama banerowa – graficzna. Czym jest i jak działa?

    Reklama banerowa — graficzna czyli popularny baner reklamowy. Jest to reklama w formie grafiki, po kliknięciu w nią, użytkownik zostaje przeniesiony na stronę główną reklamodawcy lub landing page (stronę lądowania).

    Więcej

  • 11 lipca 2017

    Koszyk zakupowy – dlaczego zostaje porzucony?

    Skuteczne pozycjonowanie to połowa sukcesu dla każdego sklepu internetowego. Tylko i aż połowa. To, czy akcja zakończy się sfinalizowaniem zakupu, zależy od wielu czynników. W idealnym świecie marketerów każda wizyta oznaczałaby kolejną udaną transakcję. Niestety, rzeczywistość wygląda nieco inaczej i klienci często rezygnują z kupna już na etapie pełnego koszyka. Chcę pokazać ci częste przyczyny, […]

    Więcej

  • 07 lipca 2017

    Co wie o Tobie Google i jakie dane zbiera?

    Jakie informacje zbiera o Tobie Google — jak to sprawdzić. Wiele osób nie jest świadomym, jak różnorodne informacje są zbierane i wykorzystywane przez Google. Są to zarówno historie wyszukiwań, zapytania głosowe, jak i miejsca w których byliśmy… Bezpieczeństwo prywatnych danych to wciąż niedoceniony temat i warto mieć choć podstawową wiedzę o tej problematyce.

    Więcej

  • 06 lipca 2017

    Indeksowanie strony w Google – co to jest i jak działa

    Indeksowanie strony w Google to czynność lub proces, który ma na celu dodanie strony do indeksu Google. Indeks Google jest stale aktualizowany ze względu na powstawanie coraz to nowszych treści. Roboty Google, zwane też pajączkami, stale przeszukują całą sieć w poszukiwaniu nowych i zaktualizowanych stron, jednak samodzielne zaindeksowanie nowych materiałów da Ci pewność, że twoja […]

    Więcej

  • 05 lipca 2017

    Zaawansowane wyszukiwanie Google – jak z niego korzystać

    Zaawansowane korzystanie z wyszukiwarki Google to umiejętność, którą zdecydowanie warto nabyć. Niezależnie od tego, czym się zajmujesz, na pewno zależy Ci, by znaleźć dokładnie to, czego potrzebujesz. Techniki pozycjonowania stosowane przez konsultantów SEO i webmasterów wpływają na wyniki wyszukiwania. Ty, jako użytkownik internetu, możesz nauczyć się tak korzystać z wyszukiwarki, by zawsze znajdować to, czego […]

    Więcej

Strona używa ciasteczek. Potwierdź aby kontynuować. więcej

Cookie na tej stronie są ustawione na "zezwalaj na pliki cookie", aby umożliwić Ci najlepszy sposób przeglądania strony.

Zamknij

Analiza Twojej Konkurencji