» Blog

  • 19 października 2017

    Jak promować sklep internetowy? Sprawdzone strategie dla e-commerce.

    Sposób promocji sklepu internetowego należy dopasować do typu branży, rodzaju asortymentu i odbiorcy. Inne czynniki wpływają na zakup w przypadku branży beauty, a inne sprawdzą się w przypadku nowych technologii i gadżetów. Pierwszym krokiem podczas ustalania strategii promocji sklepu online powinna być analiza dotychczasowych działań i ich efektów. Promocja sklepu powinna być dopasowana do konkretnego […]

    Więcej

  • 08 października 2017

    Co to jest SEO i SEM – najważniejsze informacje

    SEO i SEM to dwa najważniejsze pojęcia związane z pozycjonowaniem. Na pewno zetknąłeś się z nimi, jeżeli choć trochę interesujesz się marketingiem internetowym, nowymi technologiami lub prowadzisz jakąkolwiek działalność w internecie.

    Więcej

  • 06 października 2017

    Google narzędzia dla webmasterów – co to jest i jak działa

    Google Search Console, dawniej Google Webmaster Tools — darmowe narzędzia od Google, pomaga właścicielom strony na monitorowanie niektórych parametrów strony. Google udostępnia też darmowe materiały edukacyjne, które są dobrą bazą do pierwszych kroków z własną stroną. Znajdziesz też tam wytyczne jakościowe, które bezpośrednio wpływają na pozycję Twojej strony w rankingu. Google Search Console dla początkujących. […]

    Więcej

  • 29 września 2017

    Specjalista SEO – jak wybrać specjalistę do opieki nad stroną www?

    Wybór specjalisty SEO jest sprawą najwyższej wagi. Można porównać to trochę do wyboru lekarza. Wszyscy wiemy, że na zdrowiu się nie oszczędza i jednocześnie nie zawsze mamy kompetencje, by sprawdzić wiedzę i umiejętności — co nie oznacza, że nie ma na to sposobów. Przedstawiamy krótką ściągawkę wymaganych umiejętności i kompetencji miękkich (które też się przydają […]

    Więcej

  • 26 września 2017

    Wartościowe katalogi SEO – czy to sformułowanie ma jeszcze rację bytu?

    Katalogi internetowe kuszą wielu początkujących adeptów SEO szybkimi efektami i stosunkowo łatwym uzyskaniem „mocnego” linka. Z drugiej jednak strony widzimy stałą tendencję w zmianach algorytmów — mocno stawiającą na doświadczenie użytkownika. Z punktu widzenia użytkownika, zdecydowana większość katalogów (a już zwłaszcza katalogów SEO, stworzonych wyłącznie z myślą o linkach) nie ma żadnej wartości dla internautów.

    Więcej

  • 22 września 2017

    Nazwa domeny a pozycjonowanie

    Związek między nazwą domeny i jej późniejszym pozycjonowaniem jest niezaprzeczalny. Jednocześnie jednak to temat dość szeroki i nie ogranicza się do obecności słów kluczowych w samej domenie. Jeżeli przed decyzją o zakupie domeny zastanawiasz się nad jej potencjałem pod kątem SEO, masz przewagę na starcie, jeszcze zanim Twoja strona ujrzy światło dzienne. Pokażemy Ci kilka […]

    Więcej

  • 18 września 2017

    Infografika – jak zrobić ją samodzielnie?

    Infografiki stają się coraz bardziej popularne i nic dziwnego, to jeden z prostszych i przystępniejszych sposobów przekazywania wiedzy. Samodzielne stworzenie infografiki może wydawać się wyzwaniem, ale jest kilka sposobów, by ułatwić sobie pracę. Jeżeli nie możesz sobie pozwolić na zamówienie profesjonalnego projektu u grafika, polecamy Ci choć podjęcie próby przygotowania prostej infografiki we własnym zakresie.

    Więcej

  • 03 września 2017

    Dodaj stronę do Google w 5 prostych krokach

    Dodanie strony do Google to pierwszy krok w grze o jak najlepszą pozycję w rankingu. Strona, której Google nie dostrzeże, ma zerowe szanse dotrzeć do Twojego odbiorcy. Aby to zmienić, wystarczy poinformować wyszukiwarkę, że powstała nowa strona, którą warto udostępnić szerszemu gronu. To naprawdę proste, sam zobacz.

    Więcej

  • 02 września 2017

    Optymalizacja i pozycjonowanie stron wordpress

    WordPress to popularny silnik strony. Działają na nim zarówno małe blogi, jak i profesjonalne strony dużych, rozpoznawalnych marek. Siłą WordPressa jest uniwersalność i stosunkowo łatwa obsługa, nawet dla laika. Stąd też duża ilość zapytań, jak wygląda pozycjonowanie strony wordpress.

    Więcej

  • 01 września 2017

    Profesjonalne pozycjonowanie w 8 krokach

    Pozycjonowanie to konieczność dla każdego szanującego się biznesu czy przedsięwzięcia. W związku z rosnącym popytem oczywiste jest, że na rynek wkracza coraz więcej specjalistów oferujących swoje usługi w zakresie SEO i SEM. Jak jednak odróżnić profesjonalne podejście do SEO od amatorskiego? Pokażę Ci 8 ważnych kroków profesjonalnego pozycjonowania, których wykonanie poprawi Twoją widoczność w sieci.

    Więcej

Strona używa ciasteczek. Potwierdź aby kontynuować. więcej

Cookie na tej stronie są ustawione na "zezwalaj na pliki cookie", aby umożliwić Ci najlepszy sposób przeglądania strony.

Zamknij