16 listopada 2018

Google zaktualizowało aplikację Google Moja Firma. Co nowego?

Amerykański koncern uruchomił nową i ulepszoną wersję aplikacji Google Moja Firma. Dzięki wprowadzonym zmianom, właściciele firm będą mogli więcej rzeczy zrobić będąc z dala od komputera.

Google Moja Firma – ważne narzędzie pracy

Google Moja Firma to narzędzie, dzięki któremu możemy łatwiej promować naszą firmę w Google. Przy użyciu wizytówki w Google Maps możemy m.in. ustawić godziny otwarcia naszej firmy, dodać informacje kontaktowe czy wstawić zdjęcia z wnętrza lokalu czy sklepu. Google Moja Firma cieszy się popularnością wśród użytkowników ze względu na swoją intuicyjność oraz fakt, że nie musimy płacić za korzystanie z tej aplikacji.

Nowe funkcje w aplikacji GMF

Jednak Google nie zatrzymuje się i wprowadza kolejne zmiany. O wcześniejszych pisaliśmy tutaj oraz pod tym linkiem. Teraz doszły kolejne, z których najważniejszymi są:

Wiadomości: Po naciśnięciu przycisku nowego postu w aplikacji możesz przesłać zdjęcie, utworzyć ofertę lub wydarzenie i dodać je bezpośrednio do profilu firmy w Google.

Karta „Klienci”: Wyświetlaj i odpowiadaj na wiadomości klientów, recenzje i prośby o rezerwację.

Powiadomienia: Aplikacja wyśle powiadomienia, gdy pojawią się nowe interakcje z klientem, takie jak dodanie do obserwowanych, odebranie wiadomości, dokonanie rezerwacji lub wystawienie recenzji.

Analiza: Wyniki profilu są wyświetlane na ekranie głównym, który pokazuje, ile osób znajduje i łączy się z twoją firmą.

Nie taka nowość

Powyższe funkcje są nowością w aplikacji mobilnej Google Moja Firma, jednak osoby, które korzystały z niej na komputerach stacjonarnych, doskonale je znają. W GMF w wersji klasycznej mogliśmy ich używać już od dłuższego czasu. Wprowadzone zmiany w aplikacji Google Moja Firma z pewnością ucieszą mobilnych przedsiębiorców, którzy nie zawsze mają czas, by usiąść przed komputerem i monitorować statystyki swojej firmy.

Źródło: searchenginejournal.com

Udostępnij dalej

Podobał Ci się artykuł?

Zobacz naszą ofertę!

Powiązane wpisy

Komentarze

  • Karolina napisał:

    19 listopada 2018

    Wprowadzone zmiany w aplikacji Google Moja Firma z pewnością nie tylko ucieszą mobilnych przedsiębiorców, ale także mają wpływ na prawdopodobieństwo, że potencjalny klient stanie się klientem rzeczywistym. Dobrze prowadzona usługa GMF zwiększy grono klientów oraz rozwój firmy.

    Odpowiedz

Dodaj komentarz

Strona używa ciasteczek. Potwierdź, aby kontynuować. Nasza Polityka Prywatności więcej

Cookie na tej stronie są ustawione na "zezwalaj na pliki cookie", aby umożliwić Ci najlepszy sposób przeglądania strony.

Zamknij