13 sierpnia 2018

Ważne zmiany w Google Moja Firma. Pojawiła się nowa opcja

W Google Moja Firma (ang. Google My Business) zaczęły pojawiać się informacje na temat skuteczności wpisów pojawiających się w GMB. Informacja ta została oficjalnie potwierdzona przez Community Managera.

Czym jest Google Moja Firma?

Google Moja Firma to narzędzie, które pomaga promować własną firmę za pomocą wizytówki w Google. Przy jej użyciu możemy m.in. ustawić godziny otwarcia naszej firmy, dodać informacje kontaktowe czy wstawić zdjęcia. Z Google Moja Firma korzysta bardzo wielu przedsiębiorców, ponieważ jest to bardzo intuicyjne oraz darmowe narzędzie przydatne w promocji naszego biznesu.

Zmiany w GMB

W ostatnich dniach w Google Moja Firma zostały wprowadzone ważne zmiany, które znacząco wpłyną na korzystanie z tego narzędzia.

– Z przyjemnością informujemy, że wprowadzamy nową opcję – statystyki postów. Pomoże ona wam lepiej zrozumieć, w jaki sposób zamieszczane przez was wpisy reagują z potencjalnymi klientami – mówi Community Manager z Google Moja Firma.

Szczegóły nowej opcji

Co dokładnie się zmienia? Użytkownicy GMB na karcie „Wpisy” będą mogli przeglądać statystyki dotyczące: pojedynczych postów, postów z ostatniego tygodnia oraz postów z ostatniego miesiąca. Oprócz tego statystyki postów Google Moja Firma pozwalają monitorować liczbę wyświetleń oraz kliknięć naszej wizytówki. Dodatkowo widzimy również zmiany tych parametrów, jakie miały miejsce w konkretnym przydziale czasowym.

Dane będą wyświetlane za okres ostatnich 7 lub 28 dni i mogą aktualizować się z opóźnieniem do 3 dni.
Ze statystyk postów mogą korzystać wszyscy użytkownicy Google Moja Firma komputerów oraz urządzeń mobilnych. Nowa opcja nie jest natomiast dostępna w aplikacji.

Żródło: searchenginejournal.com

Udostępnij dalej

Podobał Ci się artykuł?

Zobacz naszą ofertę!
Cezary Bronszkowski

Komentarze

  • SEO Firma napisał:

    25 sierpnia 2018

    Gdzieś to konto Google moja firma jest zapomniane i niedoceniane przez SEO.
    A naprawdę warto dodawać posty i zdobywać opinie, uzupełniać zdjęcia, odpowiadać na pytania klientów. Na mapkach jest mniejsza konkurencja niż w wynikach organicznych.

    Odpowiedz
  • Jakub Wasielewski

    Jakub Wasielewski napisał:

    25 sierpnia 2018

    Znam osobiście wiele przypadków, gdzie klient dokonywał wyboru odnośnie firmy do współpracy, właśnie na podstawie wizytówki w Google i opinii jakie się tam znajdowały.

    Odpowiedz

Dodaj komentarz

Strona używa ciasteczek. Potwierdź, aby kontynuować. Nasza Polityka Prywatności więcej

Cookie na tej stronie są ustawione na "zezwalaj na pliki cookie", aby umożliwić Ci najlepszy sposób przeglądania strony.

Zamknij