Raport IAB: Polacy nie boją się urządzeń mobilnych. Korzysta z nich 88% z nas
21 listopada 2018
Instagram cały czas poszerza możliwości sprzedażowe firm, które z niego korzystają. Teraz w serwisie pojawiła się możliwość oznaczania postów wideo linkami do produktów.
W naszym kraju Instagram wciąż służy głównie do dzielenia się zdjęciami z obserwującymi. Jest on także trampoliną do sławy dla influencerek, które wykorzystują jego możliwości. Są w tym o wiele skuteczniejsze, niż polskie firmy, które wciąż nie traktują go jako poważne źródło dochodów.
Tymczasem według badań z maja 2018 roku, konto w serwisie Instagram ma niemal 6 milionów Polaków, z czego prawie 70% z nich to osoby w wieku 18-34 lata.
W bieżącym tygodniu Instagram rozszerzył możliwość sprzedaży dla klientów biznesowych. Firmy mogą teraz oznaczać posty wideo produktami, które działa w identyczny sposób, jak tagowanie postów fotograficznych. By to zrobić trzeba jednak upewnić się, że korzystamy z konta firmowego.
Jednak, by zacząć sprzedawać w ten sposób, należy najpierw zalogować się na swoje konto na Facebook. Z konta firmowego trzeba dodać produkty do swojego katalogu na Facebook za pośrednictwem sekcji „Katalog Menedżera” na swojej stronie firmowej na Facebook. Każdy dodany w ten sposób produkt można oznaczyć tagiem w wideo.
Upewnij się, że tagi produktów są włączone, wykonując następujące czynności:
• Wejdź na swój profil na Instagramie.
• Kliknij w wielokropek lub w ikonę koła zębatego w prawym górnym rogu ekranu.
• Wybierz „zakupy” w ustawieniach biznesowych.
• Kliknij „dalej”.
• Wybierz katalog produktów, z jakiego chcesz skorzystać.
• Kliknij „zrobione”.
Na koniec oznacz wideo z linkami do produktów w czterech prostych krokach:
• Stwórz nowy post.
• Kliknij „tagi produktów” na ekranie udostępnienia.
• Wybierz z katalogu produkt, który chcesz oznaczyć i umieść etykietę lub naklejkę produktu na lub w pobliżu niego.
• Udostępnij post lub stories.
Oto, co zobaczą użytkownicy po kliknięciu filmu z tagami produktu:
Źródło: searchenginejournal.com
Strona używa ciasteczek. Potwierdź, aby kontynuować. Nasza Polityka Prywatności więcej
Cookie na tej stronie są ustawione na "zezwalaj na pliki cookie", aby umożliwić Ci najlepszy sposób przeglądania strony.
Nina napisał:
30 listopada 2018
Chociaż sama nie rozumiem fenomenu instagrama to ciężko się kłócić z tym, że bardzo się rozrósł i sporo ludzi na nim zarabia i to niemałe pieniądze. Szkoda tylko, że bardzo duża część instagrama jest taka przekłamana, ludzie wierzą że inni mają takie idealne życie itd. a potem wychodzą z tego różne tragedie.