Instagram oferuje więcej sposobów na sprzedaż produktów przez firmy
01 października 2018
Testy reklam w Stories na Facebook zostały zakończone sukcesem, w związku z czym portal udostępnił je wszystkim użytkownikom. – Reklama w Stories prowadzi do zwiększenia obrotów – zachwala nową funkcjonalność Facebook.
W maju Facebook wprowadził w trzech krajach możliwość dodawania reklam do sekcji Stories. Firmy w Stanach Zjednoczonych, Meksyku i Brazylii mogły udostępniać filmiki reklamowe o długości od 5 do 15 sekund. Jednocześnie ten format reklamy nie miał być uciążliwy dla użytkowników, bowiem reklamowe Stories mogło zostać pominięte, tak samo jak zwykłe Stories.
Pod koniec września Facebook ogłosił, że czas na wprowadzenie reklam w Stories we wszystkich krajach, w których można korzystać z tego medium społecznościowego. Koniec testów wiązał się ze wzrostem osób, które każdego dnia oglądają Stories. W maju było to 150 milionów osób, zaś we wrześniu już 300 milionów osób.
W czasie testów Facebook mono udoskonalił i wprowadził kilka zmian w Stories do celów biznesowych. Upodobniły się one do Stories na Instagramie i oferują możliwość śledzenia:
• zasięgu,
• świadomości marki,
• wyświetleń wideo,
• konwersji,
• ruchu,
• generowania leadów.
By zmierzyć, w jakim stopniu reklamy w Stories osiągają te cele, Facebook udostępnił pełny pakiet funkcji targetowania i pomiaru, umożliwiający wyświetlanie reklam na różnych platformach.
W oficjalnym komunikacie, portal przekonuje marki, by zaczęły korzystać ze Stories i podaje realne dane, mające do tego zachęcić.
– Reklama w Stories prowadzi do zwiększenia obrotów. W ankiecie Ipsos, 62% osób stwierdziło, że bardziej zainteresowało się marką lub produktem po obejrzeniu go w sekcji Stories. Marki testujące Stories już zaobserwowały wzrost wyników dzięki reklamom w Facebook Stories. Należą do nich m.in. iHeartRadio, Kettle Chips i KFC – chwali się Facebook.
Źródło: searchenginejournal.com
Strona używa ciasteczek. Potwierdź, aby kontynuować. Nasza Polityka Prywatności więcej
Cookie na tej stronie są ustawione na "zezwalaj na pliki cookie", aby umożliwić Ci najlepszy sposób przeglądania strony.
Jan napisał:
02 października 2018
W nagłówku Sukces Stories, pierwsze zdanie jest chyba ucięte. Brzmi nielogicznie.
https://epoczta.com.pl/ napisał:
04 października 2018
Wpis ciekawy, ale rzeczywiście szybkość wczytywania jest uciążliwa.