01 października 2018

Ważna zmiana na Facebook. Teraz wszyscy reklamodawcy mogą umieszczać reklamy w Stories

Testy reklam w Stories na Facebook zostały zakończone sukcesem, w związku z czym portal udostępnił je wszystkim użytkownikom. – Reklama w Stories prowadzi do zwiększenia obrotów – zachwala nową funkcjonalność Facebook.

Testy w trzech krajach

W maju Facebook wprowadził w trzech krajach możliwość dodawania reklam do sekcji Stories. Firmy w Stanach Zjednoczonych, Meksyku i Brazylii mogły udostępniać filmiki reklamowe o długości od 5 do 15 sekund. Jednocześnie ten format reklamy nie miał być uciążliwy dla użytkowników, bowiem reklamowe Stories mogło zostać pominięte, tak samo jak zwykłe Stories.

Sukces Stories

Pod koniec września Facebook ogłosił, że czas na wprowadzenie reklam w Stories we wszystkich krajach, w których można korzystać z tego medium społecznościowego. Koniec testów wiązał się ze wzrostem osób, które każdego dnia oglądają Stories. W maju było to 150 milionów osób, zaś we wrześniu już 300 milionów osób.

Jakie zmiany wprowadza Stories?

W czasie testów Facebook mono udoskonalił i wprowadził kilka zmian w Stories do celów biznesowych. Upodobniły się one do Stories na Instagramie i oferują możliwość śledzenia:

• zasięgu,

• świadomości marki,

• wyświetleń wideo,

• konwersji,

• ruchu,

• generowania leadów.

By zmierzyć, w jakim stopniu reklamy w Stories osiągają te cele, Facebook udostępnił pełny pakiet funkcji targetowania i pomiaru, umożliwiający wyświetlanie reklam na różnych platformach.

Facebook chwali reklamowe Stories

W oficjalnym komunikacie, portal przekonuje marki, by zaczęły korzystać ze Stories i podaje realne dane, mające do tego zachęcić.

– Reklama w Stories prowadzi do zwiększenia obrotów. W ankiecie Ipsos, 62% osób stwierdziło, że bardziej zainteresowało się marką lub produktem po obejrzeniu go w sekcji Stories. Marki testujące Stories już zaobserwowały wzrost wyników dzięki reklamom w Facebook Stories. Należą do nich m.in. iHeartRadio, Kettle Chips i KFC – chwali się Facebook.

Źródło: searchenginejournal.com

Udostępnij dalej

Podobał Ci się artykuł?

Zobacz naszą ofertę!

Powiązane wpisy

Komentarze

  • Jan napisał:

    02 października 2018

    W nagłówku Sukces Stories, pierwsze zdanie jest chyba ucięte. Brzmi nielogicznie.

    Odpowiedz
  • https://epoczta.com.pl/ napisał:

    04 października 2018

    Wpis ciekawy, ale rzeczywiście szybkość wczytywania jest uciążliwa.

    Odpowiedz

Dodaj komentarz

Strona używa ciasteczek. Potwierdź, aby kontynuować. Nasza Polityka Prywatności więcej

Cookie na tej stronie są ustawione na "zezwalaj na pliki cookie", aby umożliwić Ci najlepszy sposób przeglądania strony.

Zamknij