20 września 2018

Brytyjczycy kochają zakupy on-line. Niemal 90% z nich kupuje w ten sposób

Co do tego, że zakupy w sieci są niezwykle popularne nie ma żadnych wątpliwości. Ostatnie badania Royal Mail udowadniają, że praktycznie wszyscy lubimy kupować za pomocą komputera. Aż 87% zakupów detalicznych w Wielkiej Brytanii zrobiono właśnie w ten sposób.

Kupują mądrze, nie szybko

Raport Royal Mail wskazuje jasno – Brytyjczycy nie mogą się obejść bez zakupów w internecie. Według najnowszego raportu, aż 87% zakupów detalicznych, we wszystkich branżach oprócz spożywczej, zostało dokonanych on-line. W porównaniu z rokiem 2018 oznacza to wzrost o 9%.
Skąd tak nagły wzrost? Społeczeństwo brytyjskie coraz rozsądniej podchodzi do kwestii zakupowych i nie daje się porwać szaleństwu. W poszukiwaniu najlepszych ofert przeglądają różne strony internetowe oraz porównywarki cenowe i dopiero wtedy decydują się na zakup.

Za ile i jak?

Co znamienne, więcej na zakupy on-line wydają mężczyźni, niż kobiety. Średnio w przeciągu trzech miesięcy panowie dokonują zakupów za 255 funtów, zaś panie za 204 funty. Również widać różnicę jeżeli pod uwagę weźmiemy wiek. Osoby w przedziale wiekowym 18-54 lata w badanym okresie kupiły średnio 7 przedmiotów, zaś starsi 6.
Brytyjczycy na zakupy w internecie udają się głównie wieczorami, gdy korzystają ze swoich laptopów. Jednak bardzo wielu z nich (aż 78%) robi to używając smartfona w drodze do pracy lub w trakcie podróży.

Wnioski Royal Mail

– Rozwój handlu detalicznego w Internecie prowadzi do nieustannego dążenia do uzyskania korzyści. Ludzie nadal szukają w internecie najlepszych ofert i cen, co prowadzi do zwiększenia ilości pieniędzy wydawanych online. Wszyscy sprzedawcy detaliczni muszą zagwarantować, że reagują na zmieniający się cyfrowy krajobraz oraz trendy w zachowaniach zakupowych dokonywanych przez młodszych klientów – wyjaśnia Royal Mail.

Jak to wygląda w Polsce?

Handel w sieci wciąż nie jest w Polsce tak popularny, jak w Wielkiej Brytanii. Według raportu „E-commerce w Polsce 2018” przygotowanego przez Gemius Polska, jedynie 56% Polaków robi zakupy za pośrednictwem internetu. Szczegóły prezentujemy na poniższej grafice.

Źródło: tamebay.com/gemius.pl

Udostępnij dalej

Podobał Ci się artykuł?

Zobacz naszą ofertę!

Powiązane wpisy

Dodaj komentarz

Strona używa ciasteczek. Potwierdź, aby kontynuować. Nasza Polityka Prywatności więcej

Cookie na tej stronie są ustawione na "zezwalaj na pliki cookie", aby umożliwić Ci najlepszy sposób przeglądania strony.

Zamknij