12 marca 2024
Zarządzanie swoim Profilem Firmy w Google to bardzo ważny etap budowania widoczności w sieci. Zwłaszcza jeśli prowadzisz biznes lokalny. Jeżeli chcesz robić to skutecznie, musisz przede wszystkim zadbać o to, aby w wizytówce znalazło się jak najwięcej informacji o Twojej działalności. Ważne jest więc, aby trzymać rękę na pulsie, kiedy Google dodaje nowe funkcjonalności, takie jak wyświetlanie postów z social mediów.
Do tej pory w Profilu Firmy w Google, mieliśmy możliwość podpięcia linków do swoich mediów społecznościowych. Na wizytówkę przypadało po jednym linku na każdą z dostępnych platform (Facebook, Instagram, LinkedIn, Pinterest, TikTok, X i YouTube). Często ta opcja była też wykorzystywana, kiedy firma nie miała własnej strony internetowej i zamiast tego odsyłała np. do fanpage’a.
Naszą aktywność w social mediach można było zobaczyć jedynie po kliknięciu w odnośnik. Teraz ma się to zmienić. Jeden ze specjalistów SEO, udzielających się na platformie X, zauważył nową funkcjonalność, o której poinformował w swoim wpisie.
Stefan Somborac zwraca uwagę na adnotację, która pojawiła się w sekcji najczęściej zadawanych pytań do dokumentu Zarządzanie linkami do mediów społecznościowych.
Google chce, żeby firmowa aktywność w sieci była lepiej widoczna dla osób, które wyświetlają wizytówkę w wyszukiwarce. Funkcja ta nie jest dostępna we wszystkich regionach oraz dla wszystkich wizytówek, jednak w sieci już pojawiają się pierwsze posty dokumentujące, że tak się dzieje.
We now have are seeing these Social Posts updates on mobile Business Profiles… we have updated the article with a video and screenshots and other thoughts. h/t @krystal_taing https://t.co/4kMTq0kKI9 pic.twitter.com/1w3Juw1k7q
— Mike Blumenthal (@mblumenthal) March 8, 2024
Strona używa ciasteczek. Potwierdź, aby kontynuować. Nasza Polityka Prywatności więcej
Cookie na tej stronie są ustawione na "zezwalaj na pliki cookie", aby umożliwić Ci najlepszy sposób przeglądania strony.