11 marca 2019

Film na stronie to nie wszystko!

Pracownik Google John Mueller podczas Hangouta Google Webmaster Central został zapytany o to, co myśli w kwestii stosowania na witrynach filmów zamiast treści. Jego odpowiedź była bardzo konkretna. Mianowicie dał wszystkim do zrozumienia, że wideo powinno jedynie wspomagać treść, uzupełniać ją, ale nie zastępować.

Powód?

Wszystko oczywiście rozbija się o procesy wyszukiwania. Jeśli na stronie umieszczony zostanie jedynie film, to Google nie bardzo wie co ma z taką witryną zrobić. Nie dostaje bowiem jasnej informacji co znajduje się w tym wideo. W związku z czym nie wie, czy umieścić stronę w wyświetlanych wynikach, na czym przecież wszystkim zależy najbardziej.

Jak więc korzystać z filmów?

John Mueller zalecił twórcom stron dodawanie najpierw treści, a dopiero później nawiązującego do niej filmu. Dobrym zabiegiem według niego będzie także dodawanie komentarzy na temat wideo. Takie działania mają sprawić, że dana strona stanie się bardziej wartościowa dla wyszukiwarki Google, a także dla samych użytkowników.

Jeśli jesteście ciekawi całej wypowiedzi jakiej udzielił John Mueller to zapraszamy do obejrzenia filmu:

Udostępnij dalej

Podobał Ci się artykuł?

Zobacz naszą ofertę!

The First

Pozycjonujemy Po Mistrzowsku

Dodaj komentarz

Strona używa ciasteczek. Potwierdź, aby kontynuować. Nasza Polityka Prywatności więcej

Cookie na tej stronie są ustawione na "zezwalaj na pliki cookie", aby umożliwić Ci najlepszy sposób przeglądania strony.

Zamknij