09 października 2015
Wraz z rosnącą popularnością urządzeń mobilnych, Google kładzie coraz większy nacisk na ten kierunek mediów. W kwietniu bieżącego roku, Google ogłosiło nowy program Accelerated Mobile Pages. Jest to nowa inicjatywa, której celem jest zdecydowana poprawa wyników wyszukiwania na urządzeniach mobilnych. Główny nacisk położony będzie na jeszcze szybsze i lepsze „ładowanie” obrazków i video. Ważną kwestią jest tu poparcie partnerów, gdyż ten sam kod, który wpłynie na natychmiastowe załadowanie poszczególnych elementów, musi być wyświetlany na wielu systemach.
W projekt zaangażowane są takie firmy jak: Pinterest, Twitter, Adobe Analitics oraz Linkedin.
Trzymamy kciuki za powodzenie.
Strona używa ciasteczek. Potwierdź, aby kontynuować. Nasza Polityka Prywatności więcej
Cookie na tej stronie są ustawione na "zezwalaj na pliki cookie", aby umożliwić Ci najlepszy sposób przeglądania strony.