06 października 2018

Ułatwienia w Google Ads. Koncern daje możliwość skopiowania preferencyjnych kolumn

Choć Google Ads i Google AdWords to jedno i to samo narzędzie, niektóre funkcjonalności zostały nieco zmienione. Jedną z nich były preferencyjne kolumny, który zabrakło w nowej wersji. Aż do teraz.

Preferencje kolumn wróciły do Google Ads

Przemiana Google AdWords w Google Ads nie przebiegła tak gładko i pewnie, jak wielu reklamodawców by sobie życzyło. W nowym narzędziu zabrakło chociażby kolumn ze statystykami ze starszej wersji, które były niezbędne, by móc właściwie i dokładnie porównywać ze sobą kampanie z różnych okresów czasu.

Na szczęście Google odpowiednio zareagował i wprowadził możliwość skopiowania preferencyjnych kolumn z Google AdWords do Google Ads.

Jak zyskać dostęp do kolumn?

Poniżej prezentujemy, jakie kroki należy wykonać, by starsze kolumny były widoczne w Google Ads:

• Przejdź do „narzędzia” —> „preferencje” —> „preferencje kolumn”.

• Kliknij „skopiuj kolumny”.

• Poczekaj 24 godziny, aż preferencje kolumn zostaną zaktualizowane.

Po wykonaniu tych trzech kroków, i potwierdzeniu swojej decyzji, wszystkie preferencyjne kolumny statystyk zostaną skopiowane na wszystkie konta reklam Google reklamodawcy. Należy pamiętać, o czym ostrzega Google w komunikacie przed potwierdzeniem wprowadzenia zmian, że tej decyzji nie można cofnąć.

Źródło: searchenginejournal.com

Udostępnij dalej

Podobał Ci się artykuł?

Zobacz naszą ofertę!

Powiązane wpisy

Dodaj komentarz

Strona używa ciasteczek. Potwierdź, aby kontynuować. Nasza Polityka Prywatności więcej

Cookie na tej stronie są ustawione na "zezwalaj na pliki cookie", aby umożliwić Ci najlepszy sposób przeglądania strony.

Zamknij