Przyszłość należy do Instagrama. Korzystamy z niego częściej niż z Facebooka
27 maja 2019
Polscy przedsiębiorcy wciąż nie wykorzystują w pełni potencjału reklamowego Twittera. Tymczasem amerykański portal zastanawia się nad zwiększeniem ilości postów sponsorowanych na tablicach swoich użytkowników. Właśnie rozpoczęły się testy.
Większość osób uważa Twitter za przedłużenie programów publicystycznych. Nie da się ukryć, że to właśnie politycy, dziennikarze i inne osoby powiązane ze światem polityki są najaktywniejsze na popularnym „ćwiekaczu”.
Jednak od pewnego czasu coraz więcej marek, nie tylko światowych i europejskich, zaczyna aktywnie udzielać się na Twitterze. Z pewnością w popularyzacji tego narzędzia reklamowego nie pomaga fakt ograniczeń, co do długości postu. 280 znaków utrudnia komunikację z potencjalnym klientem i wymaga od nas większej kreatywności.
Mimo to, Twitter nie zamierza się poddawać i poszerza swoją ofertę reklamową. W minionym tygodniu koncern ogłosił, że będzie eksperymentował z ilością wyświetlanych reklam. Oznacza to, że użytkownicy tego medium społecznościowego będą widzieli na swoich tablicach więcej postów sponsorowanych.
– Zawsze przeprowadzamy eksperymenty z naszymi reklamami. Szczególny nacisk kładziemy na częstotliwość ich wyświetlania oraz odpowiednie targetowanie – potwierdził rzecznik prasowy Twittera w rozmowie z Bloomberg.com.
Oznacza to, że w najbliższych dniach i tygodniach niektórzy użytkownicy będą widzieli na swoich tablicach więcej reklam, niż inni. Jednak jak to wpłynie na popularność Twittera wśród polskich, i światowych, przedsiębiorstw, dowiemy się dopiero za kilka miesięcy.
Źródło: bloomberg.com
Strona używa ciasteczek. Potwierdź, aby kontynuować. Nasza Polityka Prywatności więcej
Cookie na tej stronie są ustawione na "zezwalaj na pliki cookie", aby umożliwić Ci najlepszy sposób przeglądania strony.