11 kwietnia 2015
Page Rank a skuteczne pozycjonowanie
PR był kiedyś bardzo ważnym parametrem wpływającym na pozycję strony internetowej, oczywiście nie był to jedyny parametr. Aktualnie sytuacja wygląda w ten sposób, iż sam czynnik PR nie ma żadnego znaczenia na pozycję naszej strony www. Z mojego doświadczenia wynika, że strona z PR „0” może być wyżej od strony z PR 3-4 czy więcej, w wynikach wyszukiwania.
PR na zapleczu
Sytuacja wygląda podobnie jak w przypadku stron www pozycjonowanych. Zaplecze posiadające wysoki PR jest zupełnie przypadkiem skuteczne, ważną kwestią jest zupełnie inny czynnik..;) Czy zdarzały się Wam sytuacje, że kupowaliście linki na Allegro o wysokim współczynniku PR i specjalnie nie było efektu? Nic dziwnego.
Jak zwiększyć PR strony? – PR a pozycjonowanie
Pisząc bardzo ogólnie, na wysoki Page Rank strony ma wpływ jej popularność. Należy zastanowić się więc, w jaki sposób zwiększyć popularność naszej witryny. Bardzo dobrze jeśli internauta spędza dużo czasu na naszej stronie www, bo np. jest bogata w treści. Google wówczas uznaje, że internauta uzyskał satysfakcjonującą odpowiedź na zadane pytanie i algorytm „dał” dobry wynik.
Zdobywanie linków
Kolejną bardzo istotną kwestią jest zdobywanie linków do naszej strony www, nawet jeżeli jest to strona zapleczowa bez wartościowych linków nie mamy szans na zwiększenie wyznacznika PR. Metody pozyskiwania wartościowych linków są bardzo różne, można korzystać z automatu, półautomatu lub robić to ręcznie. W rzeczywistości ręczne pozyskiwanie linków daje największe rezultaty, noo może w połączeniu z półautomatem 😉 Bardzo ważne abyśmy pozyskiwali linki ze stron o wysokim współczynniku PR wówczas strony przekazują „Moc” dalej.
UWAGA:
W chwili obecnej aktualizacja PR jest zawieszona i nie ma możliwości zwiększenia tego parametru na naszej stronie.
Strona używa ciasteczek. Potwierdź, aby kontynuować. Nasza Polityka Prywatności więcej
Cookie na tej stronie są ustawione na "zezwalaj na pliki cookie", aby umożliwić Ci najlepszy sposób przeglądania strony.