03 listopada 2022

SemKRK – byliśmy i nie żałujemy!

SemKRK to największy barcamp o tematyce SEM i SEO. 28.10 w Krakowie odbyła się już 20 edycja, na której byliśmy obecni! Podczas całego wydarzenia wystąpiło 7 ekspertów z branży i pochwaliło się swoimi osiągnięciami. Ogromna dawka wiedzy, pozytywnej energii i pyszna pizza, to semKRK20 w pigułce.

Spis treści:

  1. SemKRK20 – spotkanie w Muzeum Manggha w Krakowie
  2. Prelegenci na SemKRK20
  3. Podsumowanie

SemKRK20 – spotkanie w Muzeum Manggha w Krakowie

Przyznajemy szczerze, że było to nasze pierwsze uczestnictwo w tym wydarzeniu, ale teraz już wiemy, że na pewno nie ostatnie! Poprzednia, dziewiętnasta edycja pobiła wszelkie rekordy i udowodniła, że takie spotkania są bardzo pożądane w naszej branży. Dlatego też postanowiliśmy na własnej skórze przekonać się o co tyle szumu.

Musimy powiedzieć, że naprawdę się nie zawiedliśmy. Na samym wejściu czekały na nas upominki przygotowane przez sponsorów, a także specjalne opaski potwierdzające nasze uczestnictwo w wydarzeniu. Sala, gdzie odbywały się wykłady była przestronna i tym samym wszystkie prelekcje odbywały się w komfortowych warunkach. Jedyny minus za spory hałas dochodzący z tyłu sali, gdzie wydawane były upominki i gdzie trwały rozmowy uczestników niebiorących udziału w konkretnych prelekcjach. Jednak taki charakter tego pomieszczenia, więc nie mamy pretensji do organizatora.

Prelegenci na SemKRK20

Na tegoroczne wydarzenie zostały zaproszone przez CEO DevaGroup Krzysztofa Marca 3 marketingowe gwiazdy. Wystąpiło również 2 zwycięzców z głosowania C4P oraz 2 zwycięskie prezentacje case studies z konkursu SemKRK Awards 2022.

Jako pierwszy na scenie pojawił się Bartłomiej Kaczmarczyk opowiadający o błędach, jakie popełnił przez trzy lata pracy z GA4 (i App+Web). Analityk internetowy w sssem.ninja, bo takie stanowisko obejmuje właśnie Bartłomiej swoją prelekcją ostrzegał przed błędami. Dzięki temu każdy kto pracuje na GA4 może zaoszczędzić sobie nerwów, a także czasu na wychodzenie z tarapatów.

Drugie wystąpienie dotyczyło Link-buildingu w branży gier hazardowych i było wygłaszane przez właściciela Linkjuice.pl Wojciecha Matułę. Podczas jego trwania mogliśmy posłuchać o technikach i metodach pozyskiwania linków w tej ciekawej branży. Była też dawka wiedzy o analizowaniu nowych, międzynarodowych rynków.

Jako trzeci na scenie pojawił się Mateusz Malinowski, który pracuje jako SEO Director w Fabryce Marketingu. Jego prelekcja dotyczyła selekcji narzędzi AI. Lawinowy wzrost popularności tego zagadnienia sprawia, że wybranie wartościowego narzędzia staje się coraz trudniejsze. Jednak po tym wystąpieniu, uczestnicy z całą pewnością wiedzą już na co zwracać uwagę.

Przerwę na kawę wykorzystaliśmy między innymi na robienie zdjęć 🙂

Czwarte wystąpienie było popisem Krzysztofa Janosiewicza, który przedstawił case study marko.pl. Rekordowy wzrost sprzedaży i techniki, które pozwoliły na jego osiągnięcie. Tak w skrócie można opisać to niezwykle interesujące wystąpienie.

Następnie na scenie pojawili się Aneta i Dawid Krystosik, partnerzy w Digitalsharks. Przedstawili oni swoje case study „Czyszczenie magazynów – Jak sprzedawać produkty outletowe”. Spora dawka wiedzy, która na pewno zostanie wykorzystana przez uczestników.

Po przerwie na pizze na scenę wkroczyła Kinga Sroka ze swoim wystąpieniem na temat inkrementalnych konwersji w Google Analytics. Opowiedziała wiele o samym zagadnieniu inkrementalności, a także o tym, jak testować jego wpływy.

Na samym końcu prawdziwa gwiazda, a mianowicie Cezary Glijer zadający pytanie: Czy mamy jeszcze wpływ na wyniki wyszukiwania Google. Niesamowita energia i ogromna wiedza z zakresu SEO. Wystąpienie dotyczyło głównie Title i Description i musimy przyznać, że zrobiło na nas spore wrażenie.

Podsumowanie

Jeśli zadajecie sobie pytanie „Czy warto uczestniczyć w SemKRK lub podobnym wydarzeniu”, to musimy jednoznacznie odpowiedzieć, że tak. Jest to spotkanie właśćicieli biznesów, osób pracujących w działach marketingu, a także specjalistów SEO, SEM i branży e-commerce. Każdy z nich na takim wydarzeniu znajdzie prelekcje, które na pewno go zainteresują.

No i zawsze można wieczór wykorzystać na spotkanie integracyjne zespołu 😉

Udostępnij dalej

Podobał Ci się artykuł?

Zobacz naszą ofertę!

Komentarze

  • Cezary Ciechanowski napisał:

    07 listopada 2022

    Która prelekcja i dlaczego najbardziej Wam się podobała ? Czy Glijer chwycił Was za serca ? 😉

    Odpowiedz
    • Miłosz Kraiński napisał:

      08 listopada 2022

      Zdecydowanie ostatnia prelekcja najbardziej nam przypadła do gustu. A fotka z pracy zdalnej? Powiedzmy, ze tylko troche zazdrościmy 😉

      Odpowiedz

Dodaj komentarz

Strona używa ciasteczek. Potwierdź, aby kontynuować. Nasza Polityka Prywatności więcej

Cookie na tej stronie są ustawione na "zezwalaj na pliki cookie", aby umożliwić Ci najlepszy sposób przeglądania strony.

Zamknij