14 września 2018

Nowość w Google Ads. Reklamodawcy otrzymali możliwość umieszczania wideo

Google dokonało kolejnej aktualizacji Google Ads. Wcześniej reklamy produktowe mogły zawierać jedynie obrazy. Teraz koncern daje reklamodawcom możliwość umieszczenia wideo.

Wideo królem reklamy

Według Google nowa funkcjonalność wpłynie na decyzje zakupowe konsumentów. Koncern jest przekonany, że wideo będzie bardziej przekonujące niż zwykła fotografia.

– Jeżeli chodzi o znajdowanie nowych produktów i zawężanie wyborów, prawie dwie trzecie kupujących twierdzi, że filmy on-line inspirowały je do kolejnych zakupów. Zaś 90 procent tych osób odkryło nowe produkty i marki, dzięki serwisowi YouTube – tłumaczy Google.

Reklamy produktowe zostały wprowadzone w zeszłym roku i jest to ich pierwsza aktualizacja. Pozwalają one reklamodawcom załączanie do reklamy wielu zdjęć, zaś teraz doszła do tego opcja dodania wideo. Zmiana jest dostępna dla wszystkich, którzy już korzystali z tego typu reklamy.

Oprócz wyżej wspomnianych zdjęć i wideo, reklamy produktowe zawierają również opisy, produkty oraz promocje.

Prezentacja zwiększa sprzedaż

Według Google reklamy produktowe, które zawierają zdjęcia uzyskują o 20 procent większą konwersję z pierwszego kliknięcia. Z kolei reklamodawcy zauważają, że większość osób, które do nich trafia za pośrednictwem reklam produktowych, to klienci, którzy wcześniej nie robili zakupów w ich sklepie.

Źródło: Google

Udostępnij dalej

Podobał Ci się artykuł?

Zobacz naszą ofertę!
Cezary Bronszkowski

Powiązane wpisy

Komentarze

  • Kuba napisał:

    19 września 2018

    Hej, mogę prosić o link do źródła?

    Odpowiedz

Dodaj komentarz

Strona używa ciasteczek. Potwierdź, aby kontynuować. Nasza Polityka Prywatności więcej

Cookie na tej stronie są ustawione na "zezwalaj na pliki cookie", aby umożliwić Ci najlepszy sposób przeglądania strony.

Zamknij