18 czerwca 2017

Meta keywords – co to jest i czy warto brać je pod uwagę?

Optymalizacja on-site to temat rzeka. Nic dziwnego, aby w pełni wykorzystać potencjał Twojej strony, warto poświęcić czas na pracę u podstaw. Przemyślane znaczniki meta i title to baza, dopiero po zrealizowaniu zadań podstawowych można z powodzeniem przejść dalej — do działań off-site. Dowiedz się więcej, jak poprawić swoje słowa-klucze.

Co to jest meta keywords? (słowa kluczowe)

Jest to znacznik (tag). który ma na celu opisać słowami kluczowymi zawartość strony. Choć nie wpływa na pozycjonowanie, jest dodatkowym czynnikiem opisującym Twoją stronę.

Czy brać pod uwagę meta keywords?

Oficjalne wytyczne Google’a mówią, że meta keywords nie jest brany pod uwagę przy ustalaniu miejsca w rankingu. Jest to jednak jeden z wyznaczników innych wyszukiwarek (np.: Bing czy Yandex). Wiele osób nie optymalizuje tagu keywords i faktycznie pomijanie go nie jest dużym błędem. Jednak jeżeli rozważasz w przyszłości ekspansje na obce rynki, to optymalizacja tego znacznika na pewno nie zaszkodzi.

Jak napisać poprawny meta keywords?

Najlepiej, żebyś ograniczył liczbę słów w tagu keywords do maksymalnie 15 (a najlepiej mniej). Nie przekraczaj łącznie 100 znaków. Warto sugerować się słowami, które naturalnie występują w tekście i oddają jego esencję. Poszczególne frazy możesz oddzielić przecinkiem.

Uwaga: zbyt dużo metatagów lub/i użycie słów niepowiązanych z treścią, może odnieść skutek odwrotny.

Meta Keywords — podsumowanie:

Warto uzupełniać słowa kluczowe, ale nie bazuj na nich podczas optymalizacji strony. Zawsze używaj fraz faktycznie opisujących Twój tekst!

Udostępnij dalej

Podobał Ci się artykuł?

Zobacz naszą ofertę!

The First

Pozycjonujemy Po Mistrzowsku

Komentarze

Dodaj komentarz

Strona używa ciasteczek. Potwierdź, aby kontynuować. Nasza Polityka Prywatności więcej

Cookie na tej stronie są ustawione na "zezwalaj na pliki cookie", aby umożliwić Ci najlepszy sposób przeglądania strony.

Zamknij