Jak monitorować działania Agencji Seo

13 lutego 2019

Jak monitorować działania Agencji Seo

 

 

Wielu z Was być może korzysta z usług agencji seo lub freelancera. Być może Ty tak masz, że otrzymujesz raport, ale nie wiele z tego rozumiesz. A może jest tak, że nie widzisz efektów, ale agencja twierdzi, że efekty są. Kto w takiej sytuacji ma rację?

A gdyby było tak, że dostajesz raport, który jest dla Ciebie w pełni zrozumiały? Doskonale wiesz, na które elementy zwrócić uwagę. Szybko widzisz ewentualne błędy i doskonale zdajesz sobie sprawę, kiedy i jakie cele udaje się osiągać. Aby w pełni osiągnąć taki stan, powinieneś przeczytać ten artykuł do końca.

Czytając ten artykuł szybko zdasz sobie sprawę, że nie musisz znać wielu szczegółów technicznych, aby szybko i skutecznie nadzorować prowadzone działania. Okazuje się bowiem, że przedstawione 9 kroków monitorowania agencji seo w zupełności wystarczy. Jeśli jesteś ciekaw jakie to kroki, pobierz pdf i czytaj dalej.

 

Czy zdarzyło Ci się kiedyś, że dostałeś taki wykres w raporcie?

A najgorsze było to, że sprzedaż była coraz mniejsza i nie wiedziałeś z czego to wynika?

Często zdarza się tak, że firmy przesyłają wykresy, których nie rozumiesz i wg firmy, która Cię obsługuje wszystko idzie w jak najlepszym kierunku. Praktyka pokazuje jednak, że nie wiesz czy idzie w dobrym kierunku czy występuje stagnacja a może regres?

 

A może było tak, że dostałeś podobny screen z pozycjami jak poniżej?

Czyli efekty nie były osiągane a firma cały czas prosi Cię o więcej czasu? tłumacząc, że pozycje nie rosną w górę z powodu zmian algorytmu lub zbyt małego budżetu?

 

Otrzymujesz szczegółowy raport prac, które są wykonywane?

Nie wiem czy zdajesz sobie z tego sprawę ale 9 na 10 firm Seo przesyła nie kompletne raporty. Być może Ty też tak Masz, że otrzymujesz raporty z których zasadniczo nie wiele wynika bo firma tłumaczy się swoim know how.

Może czas dowiedzieć się, co powinien naprawdę zawierać raport pozycjonowania?

Pamiętaj, że nadzorowanie prac seo nie koniecznie musi być trudne i czasochłonne. Jeśli poznasz kilka podstawowych elementów i wskaźników jakie są znane managerom działów marketingu lub właścicielom mniejszych firm, którzy edukowali się w tym zakresie to przekonasz się jakie to proste. Życzymy dobrej lektury:)

Udostępnij dalej

Podobał Ci się artykuł?

Zobacz naszą ofertę!
Jakub Wasielewski

Jakub Wasielewski

Pasjonat marketingu internetowego, specjalizuje się w SEO i Content Marketingu

Dodaj komentarz

Strona używa ciasteczek. Potwierdź, aby kontynuować. Nasza Polityka Prywatności więcej

Cookie na tej stronie są ustawione na "zezwalaj na pliki cookie", aby umożliwić Ci najlepszy sposób przeglądania strony.

Zamknij