Kto zyskał a kto stracił na June 2019 Core Update? Są pierwsze dane
04 czerwca 2019
W niedzielę na oficjalnym koncie Google SearchLiaison w serwisie Twitter pojawiła się informacja o aktualizacji głównego algorytmu wyszukiwarki. Została ona nazwana „June 2019 Core Update” i do użycia weszła 3 czerwca.
Duże aktualizacje algorytmu, o których informuje Google wychodzą kilka razy do roku. Ostatnia, „Florida 2”, miała miejsce w marcu i przyniosła środowisku to, czego wszyscy się spodziewali – drastyczne spadki pozycji.
– Jutro wypuszczamy szeroką aktualizację algorytmu, tak jak to robimy kilka razy w ciągu roku. Nazywa się ona „June 2019 Core Update”. Nasze wskazówki dotyczące takich aktualizacji pozostają takie same, jak dotychczas – poinformował Google w swoim niedzielnym tweecie.
Tomorrow, we are releasing a broad core algorithm update, as we do several times per year. It is called the June 2019 Core Update. Our guidance about such updates remains as we’ve covered before. Please see this tweet for more about that:https://t.co/tmfQkhdjPL
— Google SearchLiaison (@searchliaison) June 2, 2019
Co więc radzi Google? To, co zwykle. Nic nie robić, nie podejmować żadnych pochopnych działań i cierpliwie obserwować.
– Tak jak w przypadku każdej aktualizacji, niektóre witryny mogą odnotowywać spadki lub wzrosty pozycji. Winne spadkom nie są same strony, zaś zmiany, jakich dokonujemy w naszych systemach przynoszą korzyści stronom, które wcześniej nie były nagradzane – przypomina koncern.
Każda zmiana algorytmu wywołuje w branży poruszenie i zmusza do przeanalizowania strategii pozycjonowania. Tymczasem, Danny Sullivan z Google wyjaśnia, że w najnowszej aktualizacji „nie ma nic szczególnego”.
– Nic specjalnego, ani „dużego”. Jest to podstawowa aktualizacja, jakie regularnie wprowadzamy. Chcieliśmy być bardziej pro konsumenccy i zamiast kazać ludziom się zastanawiać, co się stało, sami wyszliśmy z inicjatywą – tłumaczy Sullivan.
Nothing special or particular "big." It's the usual type of core updates that we regularly do. We just wanted to be more proactive. Rather than people scratching their heads after-the-fact and asking "hmm?," we thought it would be good to just let folks know before it rolled out.
— Danny Sullivan (@dannysullivan) June 2, 2019
Źródło: Twitter Google
Strona używa ciasteczek. Potwierdź, aby kontynuować. Nasza Polityka Prywatności więcej
Cookie na tej stronie są ustawione na "zezwalaj na pliki cookie", aby umożliwić Ci najlepszy sposób przeglądania strony.