Google wprowadza nowy typ reklam dla hoteli – Google Hotel Ads

17 lipca 2018

Google wprowadza nowy typ reklam dla hoteli – Google Hotel Ads

Reklama w Google to dla wielu firm najważniejsze narzędzie do pozyskiwania nowych klientów. Nic dziwnego, że korporacja stara się ułatwiać swoim klientom pracę. W środę wyszła naprzeciw branży hotelowej i wprowadziła nowy typ kampanii reklamowej dla hoteli.

Google i hotele – razem od 2010 roku

Działania marketingowe Google dla branży hotelarskiej rozpoczęły się osiem lat temu. W 2010 roku w Google Maps zostały pokazane pierwsze sponsorowane ceny poszczególnych hoteli. Od tego momentu, reklamy hoteli zostały poszerzone o wyniki wyszukiwania w przeglądarce Google, co sprawiło, że zwiększyły się możliwości reklamowe dla tej branży. Dynamiczny rozwój reklam hoteli, sprawił że reklamodawcy potrzebują bardziej skutecznego sposobu do zarządzania nimi. Google wyszło naprzeciw ich potrzebom i tak powstała oddzielna od innych reklam Google platforma, dedykowana branży hotelarskiej.

Google otwiera się na partnerów

– Nasi partnerzy reklamowi z branży hotelowej są zadowoleni z liczby potencjalnych klientów i rezerwacji. W pierwszych sześciu miesiącach 2018 roku liczba kontaktów z partnerami wzrosła o 65% w stosunku do ubiegłego roku. Wraz z rozwojem reklam dla hoteli, doszły nas słuchy, że niektórzy nasi partnerzy mają problemy z zarządzaniem reklamami swoich hoteli – czytamy na stronie Google.

W związku z powyższym Google zaczęło testować nowy typ kampanii, zaś pierwszy rezultaty są bardzo obiecujące. – Jako największe biuro podróży w Ameryce Łacińskiej koncentrujemy się na pozyskiwaniu potencjalnych klientów on-line, a reklamy w Google Hotel są dla nas świetnym kanałem – powiedział Andrés Patetta, szef biura marketingu w Despegar.com. – Jako tester alfa podoba się nam obietnica reklam hoteli w Google Ads. Sądzimy, że pomoże nam to zaoszczędzić czas – dodał.

Co wprowadza nowy typ reklamy?

Hotel Center, bo tak nazywa się nowy model kampanii, wprowadza kilka modyfikacji, które mają ułatwić pracę hotelarzom. Są to:
wprowadzenie szybszego i bardziej intuicyjnego zarządzania produktem,
szybką optymalizację swojej reklamy przy pomocy jednego kliknięcia
centralne sterowanie, które pozwoli zarządzać m.in. tworzeniem remarketingu dynamicznego.

Wersja beta Hotel Ads zostanie udostępniona reklamodawcom jeszcze w tym roku.

ŹRÓDŁO: https://www.blog.google/products/ads/hotel-campaigns/

Podobał Ci się artykuł?

Zobacz naszą ofertę!
The First

The First

Pozycjonujemy Po Mistrzowsku

Powiązane wpisy

Dodaj komentarz

Strona używa ciasteczek. Potwierdź, aby kontynuować. Nasza więcej

Cookie na tej stronie są ustawione na "zezwalaj na pliki cookie", aby umożliwić Ci najlepszy sposób przeglądania strony.

Zamknij

Analiza