22 września 2018

Google testuje nowy sposób wyświetlania wyników wyszukiwania na urządzeniach mobilnych

Koncern Google przyzwyczaił nas do tego, że niemal w każdym tygodniu testuje nową funkcję lub wprowadza nowe udoskonalenia swoich produktów. Tym razem gigant wziął się na urządzenia mobilne oraz wyniki wyszukiwania.

Lepiej i szybciej

O nowej funkcjonalności informuje raport CNBC, który dokładnie analizuje działanie wyszukiwarki Google.

– W trakcie spotkania, w którym udział brali reporterzy CNBC, przetestowano nowy format wyszukiwania na urządzeniach mobilnych, który wyświetlałby zdjęcie ze strony internetowej obok linku. Według Google, obrazy jak te poniżej pomogłyby użytkownikom lepiej określić, który link doprowadzi ich do strony najbardziej odpowiedniej do tego, czego szukali – czytamy w raporcie.

Wciąż w fazie testów

Większa miniatura obrazu w fragmencie kodu wyszukiwania nie jest nowa, ponieważ Google wyświetlał te w wynikach wyszukiwania na komórki przez co najmniej kilka ostatnich lat.

W wynikach wyszukiwania wciąż nie widzimy obrazów przedstawionych, co oznacza, że funkcjonalność nadal jest w fazie testów. W raporcie CNBC możemy przeczytać, że powyższy zrzut ekranu został zaprezentowany, jako przykład zmian, który mają ocenić eksperci Google ds. użyteczności.

Wysokie noty

Zostali oni zapytani, czy dodanie zdjęć obok linków do podstron pomogło im zrozumieć wyniki. Zebrane do tej pory dane są jednoznaczne. Oceniający stwierdzili, że nowe zdjęcia są przydatne w 91% przypadków.

Oznacza to, że możemy spodziewać się, że nowe sposób wyświetlania obrazów na urządzeniach mobilnych niedługo zostanie oficjalnie wprowadzony i każdy będzie mógł z niego korzystać.

Źródło: CNBC

Udostępnij dalej

Podobał Ci się artykuł?

Zobacz naszą ofertę!

Powiązane wpisy

Dodaj komentarz

Strona używa ciasteczek. Potwierdź, aby kontynuować. Nasza Polityka Prywatności więcej

Cookie na tej stronie są ustawione na "zezwalaj na pliki cookie", aby umożliwić Ci najlepszy sposób przeglądania strony.

Zamknij