23 sierpnia 2018

Google Signals – nowa funkcja w Google Analytics

Użytkownicy Google Analytics otrzymają nowe narzędzie, które usprawni działania remarketingowe. Google Signals, bo tak się ono nazywa, kilka dni temu weszło w fazę testów beta.

Ukłon w stronę branży marketingu

Google Analitycs nie był zbyt przyjazny dla użytkowników, którzy chcieli analizować działania klientów pod względem marketingowym i reklamowym. Teraz ma to się zmienić i właśnie w tym celu powstało Google Signals. Jego główną zaletą jest fakt, że pozwala tworzyć raporty na temat akcji użytkowników internetu z podziałem na urządzenia. Jednak tylko pod warunkiem, że mają oni włączoną opcję personalizacji reklam.

Raporty wygenerowane przez Google Signals będą zawierały wiele ważnych informacji o użytkownikach, które pozwolą na tworzenie dokładniejszych kampanii remarketingowych. Informacje te będą oparte na realnych użytkownikach, nie zaś pojedynczych sesjach. Warto zwrócić uwagę na fakt, że wygasają one dopiero po 26 miesiącach.

Jak zacząć korzystać z Google Signals?

Google Signals to nowe narzędzie, jednak nie każdy od razu może zacząć z niego korzystać.

– Opcja aktywowania Google Signals zostanie udostępniona wszystkim użytkownikom w najbliższych tygodniach. Jeśli jeszcze jej nie widzisz, pojawi się wkrótce – informuje Google.

By je włączyć wystarczy zalogować się do Google Analytics i kliknąć w niebieski pasek u góry ekranu. Można to również z robić wchodząc do zakładki Administracja → Informacje o śledzeniu → Gromadzenie danych.

Jeżeli chcesz wiedzieć więcej na temat Google Signals, kliknij w ten link.

Źródło: Google

Udostępnij dalej

Podobał Ci się artykuł?

Zobacz naszą ofertę!

Powiązane wpisy

Dodaj komentarz

Strona używa ciasteczek. Potwierdź, aby kontynuować. Nasza Polityka Prywatności więcej

Cookie na tej stronie są ustawione na "zezwalaj na pliki cookie", aby umożliwić Ci najlepszy sposób przeglądania strony.

Zamknij