Google Marketing Live 2019. Jakie zmiany czekają użytkowników?

16 maja 2019

Google Marketing Live 2019. Jakie zmiany czekają użytkowników?

W nocy z wtorku na środę miało miejsce jedno z najważniejszych wydarzeń branży technologicznej – Google Marketing Live. Tegoroczna edycja przyniosła informacje dotyczących m.in. nowości, jakie wkrótce wejdą do użytku. Jakich? O tym w poniższym tekście.

Nowe reklamy – Discovery i galeria zdjęć

Nieodłączną częścią Internetu są reklamy. Google doskonale zdaje sobie sprawę z tego, jak ważne są one dla przedsiębiorców. W związku z tym koncern wprowadzi nowe formaty reklamowe, które mają pomóc w lepszym dotarciu do użytkowników.

Reklamy „Discovery” będą wyświetlane w przeglądarkach na urządzeniach mobilnych na stronie głównej Google. Oprócz tego znajdziemy je również na stronie głównej serwisu YouTube oraz na karcie „promocje” w gogolowskiej poczcie – Gmail.

Drugim formatem będą reklamy w galerii. Google chce maksymalnie wykorzystać oferowaną użytkownikom przestrzeń, w związku z czym użytkownicy mobilni, i tylko oni, zobaczą je również i w tym miejscu.

Jak to będzie funkcjonować? Wyróżniona będzie duża, ruchoma karuzela z obrazami, które każdy użytkownik będzie mógł przesuwać i przejść do tego, którym jest zainteresowany.

– Łącząc zamiar wyszukiwania z bardziej interaktywnym formatem wizualnym, reklamy w galerii ułatwiają przekazywanie informacji o ofercie twojej marki – tłumaczy Prabhakar Raghavan, Senior Vice President of Engineering w Google.

Rób zakupy prosto z Google

Jako społeczeństwo żyjemy szybciej, intensywniej i dążymy do maksymalnego wykorzystania każdej chwili. Google doskonale zdaje sobie z tego sprawę, dlatego chce nam jeszcze bardziej ułatwić robienie zakupów.

Amerykańskie przedsiębiorstwo maksymalnie skróci ścieżkę zakupową. Już niedługo będziemy mogli robić zakupy bezpośrednio w wyszukiwarce Google, YouTube a nawet w galerii. Spersonalizowaniu ulegnie również strona główna w zakładce „zakupy Google”.

Nowa funkcjonalność oznacza, że będziemy mogli robić zakupy bez wchodzenia na stronę producenta i to bez obaw o bezpieczeństwo transakcji. Google zapewnia, że obsługa klienta oraz zwroty są wspierane jego gwarancją.

Inną nowością jest Performance Planner, o którym szerzej pisaliśmy TUTAJ. Dzięki temu narzędziu planowanie wydatków na reklamę ma być prostsze, zaś konwersja możliwie najwyższa.

Poniżej znajdziecie pełny zapis wideo omawianego wydarzenia.

 

Źródło: searchenginejournal.com/searchengineland.com

Udostępnij dalej

Podobał Ci się artykuł?

Zobacz naszą ofertę!
Cezary Bronszkowski

Powiązane wpisy

Dodaj komentarz

Strona używa ciasteczek. Potwierdź, aby kontynuować. Nasza Polityka Prywatności więcej

Cookie na tej stronie są ustawione na "zezwalaj na pliki cookie", aby umożliwić Ci najlepszy sposób przeglądania strony.

Zamknij