Mobile First Index standardem dla nowych stron internetowych
15 maja 2019
Google Ads to bez wątpienia jeden z najlepszych przyjaciół każdego właściciela sklepu internetowego. Jednak nie każdy potrafi wykorzystać jego pełny potencjał. By nieco ułatwić korzystanie z Google Ads, koncern wprowadza nowe narzędzie.
Mnóstwo opcji i możliwości
Reklamy Google (ang. Google Ads) to jedno z najbardziej rozbudowanych narzędzi, jakie udostępnia amerykański potentat informatyczny. Dostępnych opcji i funkcji jest tyle, że wielu przedsiębiorców decyduje się na oddanie władzy nad swoim kontem w ręce profesjonalnej agencji. W ten sposób zdejmują oni z siebie obowiązek regularnego doglądania kampanii. Jednak nawet i specjaliści od Google Ads niekiedy gubią się w prowadzonych kampaniach. W związku z tym Google wychodzi z drobną zmianą.
Performance Planner – nowe narzędzie
Jedną z najważniejszych rzeczy jest odpowiednie zaplanowanie budżetu, by możliwie najmniejszym kosztem osiągnąć największy zysk. To niestety niełatwa sztuka, bowiem należy posiłkować się metodą prób i błędów.
Jednak dzięki Performance Planner, nowemu narzędziu, planowanie wydatków na reklamę ma być prostsze. Według Google nowa funkcjonalność ma zwiększyć konwersję średnio o 43%! Zadaniem Performance Planner jest takie określenie kwoty potrzebnej na kampanię, by konwersja była jak najwyższa.
– Załóżmy, że twój miesięczny budżet na reklamę wynosi 92 tysiące dolarów i masz 100 kampanii. Planner zarekomenduje taki sposób wydania tych pieniędzy, aby zmaksymalizować konwersję – tłumaczy Ahmad Ismail, Menedżer Google ds. Google Ads.
Jak działa?
Google wyjaśnia również, w jaki sposób został zaprojektowany Performance Planner. Uwzględnia on miliardy zapytań i z reguły jest aktualizowany do 24 godziny. Narzędzie to bierze pod uwagę różne zmienne: aktywność konkurencji, sezonowość fraz, stronę docelową, itp. Następnie prognozuje konwersje na podstawie typów konwersji w kolumnie „Konwersje” raportów skuteczności reklam Google.
Aby wprowadzić zmiany wprowadzone w narzędziu do planowania wydajności, musisz pobrać plik i skorzystać z Menedżera reklam Google.
Źródło: searchenginejournal.com
Strona używa ciasteczek. Potwierdź, aby kontynuować. Nasza Polityka Prywatności więcej
Cookie na tej stronie są ustawione na "zezwalaj na pliki cookie", aby umożliwić Ci najlepszy sposób przeglądania strony.