19 czerwca 2017
Meta tagi — są to znaczniki opisujące w nagłówkowej części dokumentu. Stosuje się je przy opisywaniu strony w formacie HTML.
– Title
Tytuł artykułu. Nie trzeba chyba nikogo przekonywać, że chwytliwy tytuł to ważna sprawa. Powinien zaciekawić zarówno wyszukiwarkę, jak i czytelnika. Dobrze, jeżeli w tytule zawrzesz słowo kluczowe.
– Meta Description
Nie ma wpływu na pozycjonowanie, jednak warto poświęcić chwilę, by stworzyć interesujący i unikalny meta description. Ten krótki opis widoczny w wynikach wyszukiwania przesądza czasami o klikalności linku. Ważne: limit na opis meta to 278 znaków. Jednak radzimy ograniczyć się do ok. 155 znaków, ponieważ miejsce na opis jest liczone w pikselach 🙂 Meta description powinien być unikalny dla każdej podstrony!
– Meta Keywords
Słowa kluczowe opisujące stronę. Nie mają większego wpływu na pozycję w google, ale dobrym zwyczajem jest uzupełnianie ich. Czytaj więcej: Meta keywords – co to jest i czy warto brać je pod uwagę?
Znaczniki meta umieszczone w kodzie są informacją dla robotów czytających stronę. Służą Choć najpopularniejsze są te, które czytelnik widzi (title, description), to istnieje jeszcze wiele innych znaczników, których nie widać na stronie. Należy się nimi rozważnie posługiwać.
Meta robots
Meta source
Meta language
Meta geo
Meta noindex
Jeżeli dopiero zaczynasz swoją przygodę z meta tagami, lepiej nie eksperymentować z nimi bez wcześniejszej nauki. Źle umieszczone tagi robots i noindex przyniosą więcej szkody niż pożytku.
Strona używa ciasteczek. Potwierdź, aby kontynuować. Nasza Polityka Prywatności więcej
Cookie na tej stronie są ustawione na "zezwalaj na pliki cookie", aby umożliwić Ci najlepszy sposób przeglądania strony.