Firma TheFirst Zajęła 5 miejsce w Mistrzostwach Polski SEO

10 Lat

doświadczenia na rynku

40000

pozycjonowanych fraz

120

firm pod opieką

800

kampanii Google Ads

Dlaczego The First?

Skuteczne Pozycjonowanie Stron – Agencja, której szukałeś!

Skuteczna strategia marketingu online wymaga profesjonalizmu, kompetencji i ciągłego aktualizowania wykorzystywanych technik i narzędzi. Znajdujemy się w czołówce, wśród 5 najlepszych firm pozycjonerskich w Polsce (aktualne Mistrzostwa Polski Pozycjonowania). Dlatego decydując się na współpracę z The First masz pewność, że oddajesz wizerunek  swojej firmy w ręce ekspertów.

Posługujemy się najnowszą wiedzą i wiemy to, czego nie wiedzą inni.  Nasze know how  jest poparte doświadczeniem zdobytym w realizacji projektów marketingowych dla firm z różnych branż w tym dużych spółek, mniejszych przedsiębiorstw czy innowacyjnych startupów.

Etyczna i uczciwa współpraca.

Traktujemy poważnie naszych partnerów biznesowych. Nasza zasada to zero improwizacji, zero outsourcingu, zatrudniania pseudospecjalistów czy stażystów. Nie obiecujemy i nie podejmujemy się rzeczy, które są niemożliwe. Jeśli decydujemy się na współpracę, to wyłącznie na realnych i uczciwych warunkach dla obydwu Stron.

Stworzyliśmy tą firmę dla tych Klientów, którzy chcą być skuteczni.

O nas w mediach

Nasze osiągnięcia

  • Ornela Król posterilla.pl

    Jesteśmy bardzo zadowoleni ze współpracy z The First. Dzięki skutecznemu pozycjonowaniu zwiększyła się sprzedaż i rozpoznawalność naszej marki w sieci. Naszym zdaniem dużym plusem jest dyspozycyjność i elastyczność agencji w podejściu do potrzeb klienta. Rzetelnie, sprawnie i profesjonalnie. Polecamy!

  • Cezary Kubicki detierratoni.pl

    Jakość wykonanej pracy przez zespół The first oceniam jako w pełni satysfakcjonujący mnie  i umożliwiający osiągnięcie zamierzonych celów. W trakcie realizowania kampanii reklamowej AdWords stały kontakt utrzymywany był ze mną za pośrednictwem pani Joanny Tuory oraz pana  Piotra Szpakiewicza, którzy w sposób efektywny  i profesjonalny prezentowali moja ofertę. W przyszłości zamierzam wykorzystać proponowane przez The […]

  • Daniel Wysocki poligrafiko.pl

    Szukaliśmy poważnej agencji z doświadczeniem. Zaufaliśmy firmie The First, ponieważ przekonała  nas swoimi osiągnięciami i profesjonalizmem. Zespół jest zorientowany na wyniki, dzieli się swoją wiedzą, ma wiele pomysłów i propozycji.

  • Stefan Orzechowski marstef.pl

    Nasza współpraca przynosi widoczne rezultaty. Portal szybko stał się widoczny w Google. Podoba nam się sposób działania The First. Pracownicy są z nami w stałym kontakcie, pomocni i bardzo zaangażowani w realizację ustalonych celów, co jest cennym wsparciem w Internecie.

  • Bogusław Pawlak swiat-whisky.sklep.pl

    Nasz sklep rozwija się od samego początku pod skrzydłami The First. Najważniejsze jest jednak to, że w przypadku problemów technicznych zawsze mogę liczyć na wsparcie. Nasza współpraca zaowocowała tym ,że jesteśmy na pierwszych miejscach w wyszukiwarkach a w naszej branży to najważniejsza sprawa.  

  • Łukasz Kowalik www.stomatologiarodzinna.net

    Dzięki kampanii AdWords zwiększyliśmy zysk o 100 procent!, agencja The First bez wątpienia należy do najskuteczniejszych firm w branży marketingu internetowego.

  • Tomasz Ostrowski www.tani-laptop.com.pl

    Skuteczna kampania AdWords i remarketing zwiększyły naszą sprzedaż i świadomość naszej marki, co było naszym podstawowym celem. Ponadto pozycjonowanie zapewniło najwyższe pozycje w wyniku organicznym. Firmę The First polecamy każdemu, kto szuka skutecznej firmy.   

  • 18 marca 2024

    Światowy Dzień Recyklingu – dobra okazja, żeby odświeżyć swoje treści SEO?

    18 marca to Światowy Dzień Recyklingu, co dla specjalistów od social mediów przeważnie oznacza wpisy o ekologicznej tematyce. SEOwcy jednak mogą wykorzystać to jako okazję, aby dać drugie życie swoim tekstom i sprawić, że powrócą na wysokie pozycje. Jeśli chcesz przypomnieć czytelnikom i algorytmom niektóre ze swoich najbardziej wartościowych artykułów, dowiedz się, czym jest recykling […]

  • 14 marca 2024

    Jak zwiększyć konwersję w sklepie internetowym?

    Ruch na stronie internetowej to nie wszystko. Samo to, że witryna przyciągnęła odwiedzających, nie oznacza jeszcze, że jej właściciel zarobi dzięki temu jakieś pieniądze. Potencjalnego klienta sklepu internetowego musisz zmienić w zadowolonego nabywcę. Nie każdy, kto Cię odwiedzi, dokona zakupu, ale możesz zwiększyć współczynnik konwersji, czyli procentową ilość osób, które sfinalizują transakcję. Sprawdź, co Ci […]

  • 13 marca 2024

    Google deindeksuje strony z contentem AI! Czy to wynik Marcowej Aktualizacji?

    Razem z wielką marcową aktualizacją algorytmów, która jest właśnie wdrażana, przyszły również nowe wytyczne, dotyczące spamu w wyszukiwarce. Jednym z wymienionych przez Google naruszeń, miało być dodawanie słabej treści na masową skalę, po to, aby szybko podbić pozycję strony. Czy jednak takie praktyki faktycznie spotkają się z jakimiś konsekwencjami? Według niektórych, już można to zaobserwować. […]

  • 12 marca 2024

    Profil Firmy w Google będzie wyświetlał posty z mediów społecznościowych – nowa funkcja!

    Zarządzanie swoim Profilem Firmy w Google to bardzo ważny etap budowania widoczności w sieci. Zwłaszcza jeśli prowadzisz biznes lokalny. Jeżeli chcesz robić to skutecznie, musisz przede wszystkim zadbać o to, aby w wizytówce znalazło się jak najwięcej informacji o Twojej działalności. Ważne jest więc, aby trzymać rękę na pulsie, kiedy Google dodaje nowe funkcjonalności, takie […]

Prowadzisz sklep internetowy? A może firmę usługową?

Nasi klienci to najczęściej firmy usługowe lub właściciele sklepów internetowych. Wyobraź sobie, być może Ty też tak masz że Twoja strona internetowa lub sklep, jest nisko w wynikach wyszukiwania. W wyniku słabego pozycjonowania lub jego braku, wchodzi na nią mało osób lub niewystarczająco dużo.

  • Twoja strona jest nisko w Google?
  • Twój sklep ma słabą sprzedaż?
  • Może jest tak, że Twoja strona lub sklep, jest pozycjonowany ale nie ma efektu?
  • Nie dostajesz raportów od Agencji albo nie rozumiesz ich?
  • A może dostajesz raporty ale Link Building pozostawia wiele do życzenia?

   

Jeżeli któryś z w/w problemów dotyczy właśnie Ciebie, czytaj dalej i dowiedz się jak wygląda nasza recepta. Okazuje się bowiem, że wdrażając unikalny system pozycjonowania, dzięki któremu łączymy content marketing z inbaut marketingiem czego efektem jest pozycjonowanie, jesteśmy w stanie uzyskać stabilny wzrost widoczności w wyszukiwarce Google, efektem czego Twoja strona stanie się jak magnes na nowych klientów.

Unikalny System Autorski White Seo i Model prowadzenia kampanii Analiza

Przez ponad 10 lat pracy w branży, 6 lat naszej firmy, pozycjonowaliśmy około 50 000 fraz kluczowych a sklepy internetowe które pozycjonujemy mają nawet 150 000 tys zł sprzedaży z kanału pozycjonowanie.

Wszystko to za sprawą Unikalnego systemu Autorskiego White Seo i Modelu prowadzenia kampanii Analiza. Dzięki temu Link Building który prowadzimy jest przede wszystkim nastawiony na unikalny kontent i jakościowe miejsca docelowe w których następują publikacje. Wszystko to daje gwarancję stabilnego wzrostu ilości fraz do top 10 wyszukiwarki Google.
Przeanalizujemy Twoją konkurencję za darmo!

Czym jest pozycjonowanie stron i jaki ma wpływ na biznes?

Pozycjonowanie stron internetowych to ogół zadań wykonanych przez specjalistę SEO, by zwiększyć widoczność strony internetowej w wynikach wyszukiwarek. Na średnią pozycję strony w SERP-ach (wynikach wyszukiwarki) składa się ponad 200 czynników rankingowych. Ze względu na miejsce ich występowanie dzielimy je na czynniki on-site i czynniki off-site. Do ważniejszych elementów należą:

 

Czynniki on-site:

  • czas ładowania się strony
  • wiek i historia domeny
  • częstość aktualizacji strony
  • mobilność strony (osobna wersja mobilna lub strona responsywna)
  • prawidłowa struktura adresów URL i meta tagów (title, meta description)
  • prawidłowa struktura treści (nagłówki title, h1, h2, h3)
  • unikalność treści na stronie (zarówno względem innych stron, jak i pod kątem wewnętrznego duplikowania treści)
  • użyteczność treści dla użytkownika
  • bezpieczeństwo strony (np. protokół https zamiast http)
  • zgodny z obowiązującym standardem W3C kod źródłowy witryny
  • pośrednio wygląd strony i UX (user experience)
  • czas spędzany na stronie przez użytkownika
  • współczynnik odrzuceń

Czynniki off-site:

  • ilość linków przychodzących
  • jakość domen linkujących do strony
  • stosunek linków follow do linków nofollow
  • tematyka linków przychodzących
  • anchory linków przychodzących i ich różnorodność
  • ilość kliknięć z wyszukiwarki
  • obecność w social media

Wszystkie czynniki rankingowe Google (najpopularniejsza wyszukiwarka w Polsce) znajdują się w poradniku Google dla webmasterów.


Na obecność strony www w TOP 10 mają wpływ wyżej wymienione czynniki oraz ilość konkurencji na rynku. W przypadku biznesów online, których przychody w zależą od pozycji w internecie, pozycjonowanie powinno być priorytetem. Konkurencja najczęściej już wie, jak szybko trzeba działać.

Pozycjonowanie i SEO, czyli optymalizacja stron internetowych, to elementy marketingu internetowego. Druga taktyka marketingowego to reklama w wyszukiwarkach (SEM). Często używa się wręcz twierdzenia, że marketing internetowy to połączenie pozycjonowania i płatnej reklamy. Dzięki takiemu posunięciu, jesteśmy w stanie pozyskać jeszcze więcej użytkowników na naszą stronę www.
Skorzystaj z naszej oferty pozycjonowania!

Jak wygląda pierwsza strona Google?

Pierwsza strona wyników wyszukiwania, najczęściej dzieli się na kilka podstawowych sekcji. Znajdziemy na niej pola w których są płatne reklamy Google Ads (dawniej AdWords) – sieć wyszukiwania, płatne reklamy Google Zakupy. Dalej znajdziemy miejsca tzw wyniku organicznego. Dla zapytań poradnikowych, znajdziemy również tzw. pole Answer Box.

Co zyskasz dzięki naszemu pozycjonowaniu?

Twojego produktu lub usługi, może szukać miesięcznie nawet 300 000 osób i co najważniejsze są zdecydowani aby dokonać zakupu. Należy zatem postawić pytanie, na czyją stronę internetową trafią, na Twoją czy Twoich konkurentów?

Pozycjonowanie stron działa wg prostej zasady: Większa widoczność w Google = Większy ruch = Większa sprzedaż lub ilość zapytań. Dzięki temu, że do pozycjonowania podchodzimy w sposób globalny i pozycjonujemy nie tylko frazy priorytetowe ale też wszystkie frazy jakie uda nam się znaleźć w obrębie całej domeny. Inwestując w pozycjonowanie sprawisz, że trafisz na pierwszą stronę google zarówno na frazy produktowe, frazy long tail i frazy poradnikowe. Twoja domena zacznie stopniowo pozyskiwać większy ruch dla Ciebie, co przełoży się na większą ilość zapytań.

Wzrost ruchu

Wzrost zapytań / zdarzeń

Wzrost widoczności

Jak powinien przebiegać proces pozycjonowania?

Prawidłowe pozycjonowanie strony, składa się z kilku kluczowych etapów. Tylko dzięki zachowaniu naszej sprawdzonej procedury, sprawiamy że domena będzie stabilnie wzrastała w wyniku wyszukiwania. Na początku sprawdzimy wiele elementów na Twojej stronie, przygotowując w ten sposób rekomendacje optymalizacji. Tym sposobem zbudujemy solidny fundament do dalszych prac. Dalej zaplanujemy odpowiedni rozkład back linków. Następnie znajdziemy w naszej bazie miejsca do publikacji, stworzymy odpowiedni content i przystąpimy do publikacji.

  • Analizujemy Twoją stronę www

Rozpoczynamy prace od dokładnego sprawdzenia Twojej strony www. Analizie podlegają setki elementów na stronie, które mają wpływ na pozycjonowanie. Sprawdzamy poprawność meta danych, hierarchie nagłówków, nasycenie treścią, szybkość ładowania strony i wiele wiele więcej

  • Przygotowujemy rekomendacje optymalizacji

Efektem pierwszego etapu, są szczegółowe rekomendacje które od nas otrzymasz. Mogą zostać wdrożone przez Twojego informatyka lub kompleksowo przez naszą agencję. Dzięki temu mamy gwarancję, że strona będzie w 100% spełniała normy wyszukiwarki Google.

  • Planujemy link building

Link building jest największą unikalnością każdej Agencji Seo, my posiadamy Unikalny System Autorski, który został opracowany przez ponad 6 lat naszej działalności. Sprawdzony model przełożymy na Twój sukces.

  • Tworzymy odpowiedni content

Wierną częścią pozycjonowania i strategii link buildingowej, jest tworzenie odpowiedniego contentu, który nie tylko dostarczy wartości dla Twoich użytkowników ale wygeneruje dodatkowy ruch a przede wszystkim pozytywnie wpłynie na widoczność Twojej strony w wynikach wyszukiwania.

  • Umieszczamy anchory

Anchory w hierarchii pozycjonowania są u nas na pierwszym miejscu, razem z miejscami gdzie są publikowane. Wyróżniamy przynajmniej 8 rodzajów anchor tekstów i tylko odpowiednie ich rozplanowanie daje gwarancję poprawnego efektu.

  • Wybieramy miejsca publikacji

W naszej wypracowanej przez lata bazie, znajdują się najbardziej wyselekcjonowane miejsca, gdzie możemy umieścić link pozycjonujący. Dzięki temu Masz pewność, że wdrażany przez nas link building będzie trwałą i stabilną inwestycją, która zapewni systematyczny wzrost pozycji dla Twojej strony.

  • Publikujemy linki

Zależy nam aby publikowane przez nas treści oraz linki były spójne z całym wizerunkiem Twojej firmy. W pozycjonowaniu wyróżniamy kilkanaście rodzajów anchorów, nasza wypracowana przez lata metodologia, zapewnia bezpieczny i stabilny wzrost.

  • Analizujemy

Analizy są regularnym i ciągłym elementem w procesie pozycjonowania. Dzięki temu Masz gwarancję, że cały czas trzymamy rękę na pulsie.

Chcesz się dowiedzieć więcej? Zapraszamy na naszego bloga!

Czym jest link?

Z pewnością wielu z Was spotkało się wiele razy z sytuacją, kiedy czytając jakiś artykuł na portalu internetowym kiedy w pewnym momencie napotkaliście na wyraz który można było kliknąć. Tym sposobem, zostałeś przeniesiony na inną stronę. Innym przypadkiem mogła być sytuacja, kiedy szukałeś jakieś firmy z konkretnej branży i natknąłeś się na wpis w jakiejś bazie firm. Tam z pewnością widziałeś opis firmy i link klikalny do strony właściciela danej firmy. Są to nic innego jak linki, które służą do pozycjonowania. Oczywiście nie wystarczy dodać firmy do kilku katalogów aby skutecznie pozycjonować stronę, czasem w ten sposób można nawet sobie zaszkodzić. Cały proces pozycjonowania to skomplikowany proces i unikalna strategia.

Link Building – jak powinien wyglądać prawidłowo wykonany?

Prawidłowo wykonany link building to przede wszystkim łączenie działań content marketingowych z pozycjonowaniem. Prawidłowe linkowanie nie służy tylko do pozycjonowania ale pozycjonowanie jest jego wynikiem. Najlepszy link building to taki, który jest trwały, generuje ruch a nawet konwersje. Głównym priorytetem wyszukiwarki Google, jest dostarczyć użytkownikowi jak najbardziej dopasowany wynik wyszukiwania, dlatego zarówno link building powinien być możliwie jak najwyższej jakości jak i strona docelowa.

Masz pytania? Skontaktuj się z nami!

Strona używa ciasteczek. Potwierdź, aby kontynuować. Nasza Polityka Prywatności więcej

Cookie na tej stronie są ustawione na "zezwalaj na pliki cookie", aby umożliwić Ci najlepszy sposób przeglądania strony.

Zamknij