Kariera

The First to polska firma funkcjonująca w branży marketingu internetowego od 5 lat. Nasza siedziba znajduje się w samym centrum Torunia, zapraszamy na rekrutację do naszej firmy!

W związku z dynamicznym rozwojem firmy, obecnie poszukujemy kandydatów na stanowisko:

Młodszy specjalista ds. wsparcia technicznego

Miejsce pracy: Toruń

Czego oczekujemy?

– znajomości podstawowych zagadnień SEO,
– znajomości zagadnień związanych z hostingiem stron internetowych, konfiguracją serwerów DNS,
– podstawowej znajomości HTML/CSS,
– dobrej znajomości MS Office,
– zaangażowania, efektywności w działaniu oraz kreatywnego podejścia do stawianych zadań,
– umiejętności analitycznego myślenia,
– skuteczności w poszukiwaniu źródeł i rozwiązań problemów technicznych,
– samodzielności, sumienności oraz dobrej organizacji pracy własnej,
– umiejętności i chęci do pracy w zespole,
– umiejętności szybkiego podejmowania decyzji oraz pracy pod presją czasu,
– zainteresowania tematyką marketingu internetowego z zakresu: SEO, SEM, social media, e-mail marketing, e-commerce (mile widziane).

Zakres obowiązków:

– prowadzenie działań wspierających SEO i SEM,
– analiza działań marketingu internetowego,
– optymalizacja treści strony internetowych pod kątem SEO,
– poszukiwanie nowych możliwości z zakresu SEO,
– raportowanie i analiza efektów prowadzonych działań,
– link building.

Oferujemy:

– interesującą  pracę w dynamicznym środowisku branży internetowej,
– pracę w biurze w godzinach 9:00 – 17:00,
– atrakcyjne wynagrodzenie, adekwatne do posiadanego doświadczenia i osiąganych wyników,
– możliwość rozwoju zawodowego oraz szkoleń,
– pracę w zespole młodych i zdolnych specjalistów,
– dobrą atmosferę pracy.

Osoby zainteresowane naszą ofertą prosimy o przesłanie CV z dopiskiem [Rekrutacja 2015] w temacie wiadomości.

 


 

Copywriter

Miejsce pracy: Toruń

Czego oczekujemy?

– umiejętności tworzenia wysokich merytorycznie treści,
– umiejętności pisania na różne tematy,
– doświadczenie na podobnym stanowisku (może być udokumentowany freelancer),
– dobrej znajomości MS Office,
– zaangażowania, efektywności w działaniu oraz kreatywnego podejścia do stawianych zadań,
– skuteczności w poszukiwaniu źródeł informacji,
– samodzielności, sumienności oraz dobrej organizacji pracy własnej,
– umiejętności szybkiego podejmowania decyzji oraz pracy pod presją czasu,

Zakres obowiązków:

– przygotowywanie treści dla stron i blogów,
– opracowywanie treści dla stron naszych klientów,
– dbałość o jakość materiałów oraz ich redagowanie,
– promocja treści i obsługa kanałów społecznościowych,

Oferujemy:

– interesującą  pracę w dynamicznym środowisku branży internetowej,
– pracę w biurze w godzinach 9:00 – 17:00,
– atrakcyjne wynagrodzenie, adekwatne do posiadanego doświadczenia i osiąganych wyników,
– możliwość rozwoju zawodowego oraz szkoleń,
– pracę w zespole młodych i zdolnych specjalistów,
– dobrą atmosferę pracy.

 

Strona używa ciasteczek. Potwierdź aby kontynuować. więcej

Cookie na tej stronie są ustawione na "zezwalaj na pliki cookie", aby umożliwić Ci najlepszy sposób przeglądania strony.

Zamknij