FAQ

  • Co to jest AdWords?

    AdWords – linki sponsorowane, trzy pola podświetlone kolorem na pierwszej stronie wynikowej Google oraz boksy reklamowe po prawej stronie wyników wyszukiwania. Reklama taka jest wyświetlana w momencie, kiedy internauta wpisze powiązane z kampanią słowo kluczowe.

  • Różnice pomiędzy AdWords i pozycjonowaniem?

    Kampania AdWords może pojawić się na pierwszej stronie Google już pierwszego dnia po jej włączeniu. System rozliczania następuje za poszczególne kliknięcia.
    Pozycjonowanie to proces długotrwały, czas potrzebny na wprowadzenie Państwa strony na pierwszą stronę wynikową Google to od 2 do 4 miesięcy. W wielu przypadkach dłużej.

  • Ile kosztuje kampania?

    Koszt jest ściśle uzależniony od konkurencyjności danych słów w branży. Im wyższa konkurencja, tym reklama jest droższa

  • Czy można ograniczyć wyświetlanie kampanii do wybranego regionu?

    Zdecydowanie tak, jeżeli pochodzisz np.: z województwa kujawsko pomorskiego i działasz w tym regionie, można włączyć tak kampanię, aby wyświetlała się tylko internautom z tego obszaru. Dodatkowo, jeśli nigdy nie korzystałeś z tej formy reklamy i nie chcesz dużo inwestować, można zregionalizować kampanię i w ten sposób zredukować koszty początkowe.

  • Czy można wyklikać kampanię?

    Zdecydowanie nie. Z jednego komputera można klikać dowolną ilość razy na dobę, jednak tylko jedno kliknięcie odejdzie z Twojego budżetu, np.: jeśli jedno kliknięcie kosztuje 1zł, a konkurencja dziennie kliknie 10 razy, z Twojego konta odejdzie tylko 1zł. Odsłon strony będzie więcej, ale unikalnych odwiedzin tylko 1.

  • Ja w te reklamy nigdy nie klikam.

    Jest to normalne zachowanie, wiele osób nie klika, ale również bardzo wiele klika. W związku z tym, że płacisz tylko za kliknięcia, jesteś bezpieczny.

Strona używa ciasteczek. Potwierdź, aby kontynuować. Nasza Polityka Prywatności więcej

Cookie na tej stronie są ustawione na "zezwalaj na pliki cookie", aby umożliwić Ci najlepszy sposób przeglądania strony.

Zamknij