Blog Seo - Marketingowy

  • 13 kwietnia 2023

    SEO a reputacja online – 6 porad, które pozwolą zarządzać Twoim wizerunkiem w SERP

    Strona z wynikami wyszukiwania Google często jest miejscem, w którym użytkownik po raz pierwszy ma styczność z Twoją marką. Zazwyczaj fakt, że ktoś trafił na nią w SERP to powód do radości. Niestety nie zawsze oznacza to kliknięcia i konwersję. Jeśli nie połączysz skutecznego SEO z budowaniem dobrej reputacji w wyszukiwarce, może się okazać, że […]

    Udostępnij dalej

    Więcej

  • 06 kwietnia 2023

    Wróżenie z fusów? 10 prognoz na temat SEO w 2023 roku

    Wskazówki odnośnie branży SEO to temat, z którego stosunkowo trudno zrobić evergreen content. Jeden, nawet obszerny i wnikliwy artykuł, napisany 10 lat temu, będzie już dziś zdecydowanie nieaktualny. Co roku Google wprowadza swoje aktualizacje algorytmów, a do tego dostajemy w ręce nowe narzędzia i technologie, jak na przykład ChatGPT. Dlatego wpisy o SEO na rok […]

    Udostępnij dalej

    Więcej

  • 30 marca 2023

    Koszyk na Whitepress w 3 minuty? AI Media Planner ma to umożliwić!

    Whitepress to platforma łącząca wydawców oraz reklamodawców, która znacznie ułatwia wielu specjalistom SEO pozyskiwanie linków. Pozwala pominąć proces pisania maili z prośbą o umieszczenie linków na stronie i bierze na siebie pośrednictwo w publikowaniu treści. Użytkownik może wybierać z bogatej bazy portali, jednak nie jest to wcale takie proste. Widząc ogrom witryn wraz z umieszczonymi […]

    Udostępnij dalej

    Więcej

  • 23 marca 2023

    Wybrani testują Barda od Google! Zachwyt czy rozczarowanie?

    Jak wiadomo od niedawna, Google porzuciło swój początkowy sceptycyzm wobec sztucznej inteligencji i postanowiło rywalizować z popularnym oprogramowaniem ChatGPT. Owocem ich kilkuletnich starań jest konwersacyjne AI, czyli Bard. Jego twórcy określają go jako „eksperyment” i zdaje się to być adekwatne, biorąc pod uwagę, że testy trwają, a samo oprogramowanie wydaje się jeszcze niedopracowane. Mieszkańcy Stanów […]

    Udostępnij dalej

    Więcej

  • 16 marca 2023

    Co nowego w świecie AI? ChatGPT-4 wkracza na salony!

    Nie da się zaprzeczyć, że sztuczna inteligencja to temat, w którym dużo się dzieje. Wpływ AI zaczynamy odczuwać w wielu dziedzinach życia i nie chodzi tutaj już tylko o studentów, którzy wykorzystują ChatGPT jako pomoc naukową. Ludzie biznesu i specjaliści SEO znajdują dla tej technologii różne zainteresowania. Lista zadań, które można jej powierzyć prawdopodobnie wciąż […]

    Udostępnij dalej

    Więcej

  • 09 marca 2023

    Jest ich ponad 200! Czym są czynniki rankingowe, od których zależy Twoja pozycja?

    Bardzo trudno jest zwięźle odpowiedzieć na pytanie, od czego zależy pozycja w Google. Zwłaszcza że potencjalnych elementów, które można by wskazać jest ponad 200. Tak zwane czynniki rankingowe to niewątpliwie ważna kwestia, którą należy brać pod uwagę, planując optymalizację SEO, jednak uwzględniając ich liczbę, zadanie wydaje się trudne. Co więcej, niekiedy okazuje się, że to, […]

    Udostępnij dalej

    Więcej

  • 02 marca 2023

    Tytuły, które się klikają – poznaj 12 wskazówek dla twórców contentu

    Napisałeś długi i wartościowy tekst, a przeczytały go raptem 3 osoby? Twoje treści nie generują kliknięć, a wkładasz w nie całe serce? Często winne są nagłówki. Typowy użytkownik widuje ich w ciągu dnia całe mnóstwo i nie marnuje czasu na te, które go nie zainteresują. Decyzję o kliknięciu często podejmuje impulsywnie, masz więc około sekundy, […]

    Udostępnij dalej

    Więcej

  • 23 lutego 2023

    Pozyskiwanie linków – 5 wskazówek, dzięki którym stworzysz strategię linkowania

    Pozyskiwanie linków to szara strefa w SEO. Specjaliści z Google, w tym nad wyraz często cytowany John Mueller, wypowiadają się o link buildingu ze sporą dozą sceptycyzmu. Nic dziwnego, biorąc pod uwagę, że w działaniach tych pojawiają się pola do licznych nadużyć, a nieetyczne praktyki skrywające się pod czarnym kapeluszem, zwalczane są przez kolejne aktualizacje […]

    Udostępnij dalej

    Więcej

  • 16 lutego 2023

    Biznes stacjonarny – uzyskaj opinię klienta na 8 sposobów

    Pozycjonowanie lokalne nie przestaje być gorącym tematem. Zaznaczenie swojej obecności w sieci jest w końcu równie ważne dla tych, którzy działają w e-commerce, jak i dla przedsiębiorców prowadzących biznes lokalnie. Jednak warto pamiętać, że obok dobrych praktyk SEO, należy również zatroszczyć się o zadowolenie klientów. Najlepiej wyrażone w pozytywnych opiniach. Przedstawiamy 8 sposobów na ich […]

    Udostępnij dalej

    Więcej

  • 09 lutego 2023

    Bard – odpowiedź Google na ChatGPT?

    Chociaż wszystkim nam obiło się o uszy, że Google nie patrzy przychylnym okiem na content generowany przez AI, tak naprawdę technologiczna korporacja żywo interesuje się sztuczną inteligencją. Już od 6 lat aktywnie pracuje nad podobnymi rozwiązaniami i inwestuje w nie. Zatem kwestią czasu było ogłoszenie z 6 lutego 2023 roku, kiedy to CEO Google Sundai […]

    Udostępnij dalej

    Więcej

Strona używa ciasteczek. Potwierdź, aby kontynuować. Nasza Polityka Prywatności więcej

Cookie na tej stronie są ustawione na "zezwalaj na pliki cookie", aby umożliwić Ci najlepszy sposób przeglądania strony.

Zamknij