Blog Seo - Marketingowy

  • 20 lipca 2023

    Frazy z dołu lejka sprzedażowego – zrób z nich swój priorytet!

    Tworzenie strategii SEO bez uwzględnienia lejka sprzedażowego to zadanie, które ma niewielkie szanse na powodzenie. Zrozumienie, na którym poziomie znajdują się potencjalni klienci jest kluczowe, aby można było zaplanować, jak przepchnąć ich w dół i nakłonić do transakcji. Posługując się tym schematem, można również podzielić frazy zgodnie z intencją użytkownika i przypisać je do konkretnej […]

    Udostępnij dalej

    Więcej

  • 13 lipca 2023

    Dawno, dawno temu… – 4 sposoby, aby wykorzystać storytelling w swoim biznesie

    Częstą poradą, którą udziela się twórcom contentu, jest umieszczanie w tekstach liczb i statystyk. To dobra praktyka, która pozwala przyciągnąć uwagę i podnieść wiarygodność treści. Jeśli jednak chcemy być zapamiętani, powinniśmy postawić jednak na storytelling. To właśnie historie pozostają z odbiorcami na dłużej, a cyferki zostają zapomniane. Zatem warto rozwijać w sobie umiejętności snucia opowieści, […]

    Udostępnij dalej

    Więcej

  • 06 lipca 2023

    AI w SEO – tradycyjne metody kontra ChatGPT

    Tradycja i SEO to określenia, które do siebie niezbyt pasują. Ciągłe aktualizacje algorytmów i nowe trendy wymuszają na nas, by być na bieżąco i szybko adaptować się do zmian. Jednak do tej pory większość prac, które były związane z pozycjonowaniem, wykonywał człowiek. Ile z zadań specjalisty z tej dziedziny jest w stanie udźwignąć maszyna i […]

    Udostępnij dalej

    Więcej

  • 29 czerwca 2023

    Niezindeksowana strona – czy można temu zaradzić?

    Tworząc i ulepszając stronę internetową, często myślimy o tym, aby wprowadzone zmiany sprawiły, że będzie lepiej widoczna w Google. Co jednak, jeżeli wyszukiwarka w ogóle jej nie wyświetla w wynikach? Oznacza to, że boty Google jeszcze jej nie odwiedziły albo z jakiegoś powodu nie została ona zindeksowana. Jakie mogą być przyczyny takiego stanu rzeczy? Czy […]

    Udostępnij dalej

    Więcej

  • 15 czerwca 2023

    SEO ze skromnym budżetem – jak przetrwać trudny czas?

    Przedsiębiorca, także ten, który działa w e-commerce, powinien zdawać sobie sprawę z tego, że prosperity nigdy nie trwa wiecznie. Często zdarza się, że trzeba robić cięcia, aby przetrwać trudniejszy czas. Zdarza się, że cierpi na tym budżet przeznaczony na SEO. Jak w takiej sytuacji gospodarować ograniczonymi środkami na pozycjonowanie? Podpowiedzi poniżej.

    Udostępnij dalej

    Więcej

  • 01 czerwca 2023

    Pop-upy – jak robić to dobrze?

    Co jest obecnie jedną z najważniejszych kwestii, które musimy uwzględnić projektując stronę i planując działania SEO? Według Google jest to przede wszystkim doświadczenie użytkownika. Większość aktualizacji algorytmu, z którymi spotykamy się na przestrzeni roku, ma za zadanie sprawić, żeby na wysokich pozycjach znalazły się witryny zapewniające internautom jak najlepsze wrażenia. Jednym z kardynalnych błędów, które […]

    Udostępnij dalej

    Więcej

  • 25 maja 2023

    Czarna kawa, biały kapelusz – jak robić SEO zgodnie z wytycznymi Google?

    SEOwcy nie mają łatwego życia, biorąc pod uwagę, że każda ich strategia jest torpedowana kolejnymi aktualizacjami algorytmu Google. Zmiana zasad gry następuje kilka, jeśli nie kilkanaście razy w roku, a zatem trzeba wykazać się elastycznością w tworzeniu planu linkowania oraz optymalizowaniu stron. Jednak Ci, którzy wiedzą, jak robić White Hat SEO, mogą spokojnie zaparzyć sobie […]

    Udostępnij dalej

    Więcej

  • 18 maja 2023

    Content jak z obrazka – 7 powodów, żeby zadbać o swoje treści wizualne

    Mówi się czasem, że człowiek je oczami i podobnie jest też, jeśli chodzi o konsumpcję treści w internecie. Sam tekst nie jest już od dawna tak atrakcyjny dla przeciętnego internauty, jak grafiki, zdjęcia i filmy. Dlatego też należy uwzględnić treści wizualne planując strategię tworzenia contentu na swojej stronie. Poniżej 7 powodów, które pomogą przekonać się, […]

    Udostępnij dalej

    Więcej

  • 11 maja 2023

    Źródła ruchu niskiej jakości w e-commerce – jak ich unikać?

    W niektórych kręgach panuje przekonanie, że w SEO oraz marketingu chodzi przede wszystkim o wygenerowanie ruchu. Jest to właściwie połowa prawdy. Tak naprawdę celem jest jak najwyższa konwersja, czyli nie tylko samo odwiedzenie strony, a przejrzenie jej zawartości i przede wszystkim zakup. Na ogół bez wygenerowania ruchu, ciężko jest osiągnąć dobrą sprzedaż w e-commerce, jednak […]

    Udostępnij dalej

    Więcej

  • 27 kwietnia 2023

    Trendy w SEO i content marketingu – 3 tendencje, które warto mieć na oku

    SEO oraz content marketing to branże, w których zawsze trzeba mieć oczy szeroko otwarte. Trendy zmieniają się nieustannie, więc warto zasięgnąć opinii ekspertów, żeby wiedzieć, które tendencje w szczególności należy śledzić. Niedawno odbył się webinar z Patrickiem Reinhartem oraz Allie Bhutani z agencji Conductor. Specjaliści podpowiedzieli, na co powinniśmy zwracać uwagę. Oto 3 tendencje, które […]

    Udostępnij dalej

    Więcej

Strona używa ciasteczek. Potwierdź, aby kontynuować. Nasza Polityka Prywatności więcej

Cookie na tej stronie są ustawione na "zezwalaj na pliki cookie", aby umożliwić Ci najlepszy sposób przeglądania strony.

Zamknij