Blog Seo - Marketingowy

  • 26 lutego 2024

    Wydarzenia w branży SEO – co warto zaplanować na marzec?

    Brak planów na kolejny miesiąc? Potrzebna inspiracja do działań SEO lub firmowego marketingu? A może wśród postanowień noworocznych wpisałeś inwestycję w rozwój, ale nie masz pomysłu, jak to zrealizować? W takim razie znajdź w swoim kalendarzu miejsce na wydarzenie branżowe. Na które z nich możesz wybrać się w marcu? Sprawdź 3 propozycje, które szczególnie spodobają […]

    Udostępnij dalej

    Więcej

  • 22 lutego 2024

    Jak zmniejszyć współczynnik odrzuceń na stronie?

    Jeśli zastanawiasz się, czy z Twoją stroną wszystko w porządku lub czy przedstawiasz ofertę w interesujący sposób, koniecznie zainteresuj się współczynnikiem odrzuceń. Ten wskaźnik informuje Cię o sytuacjach, w których użytkownik zagląda do Ciebie, klikając w odnośnik z wyników wyszukiwania, a po krótkiej chwili opuszcza stronę. To może sygnalizować, że nie znalazł tego, czego się […]

    Udostępnij dalej

    Więcej

  • 21 lutego 2024

    Wyszukiwarka od OpenAI – co wiemy?

    Google średnio radzi sobie ze sztuczną inteligencją. Mimo starań i wytężonej pracy, rozwiązania udostępnione przez korporację zbierają mieszane recenzje, a pierwsze problemy pojawiają się już na etapie ich promocji. Nowy model Gemini, który zastępuje Barda, ma ponoć przewyższać swojego największego rywala, ChatGPT-4. Potwierdzają to testy, których wyniki pokazano w materiałach promocyjnych. Jednak OpenAI może odwdzięczyć […]

    Udostępnij dalej

    Więcej

  • 20 lutego 2024

    Google banuje nieuczciwe praktyki – nowe regulacje od marca

    Początek roku to dla Google często okres, w którym korporacja raportuje swoje ostatnie osiągnięcia, między innymi w kwestii walki ze spamem w wynikach wyszukiwania. Niedawno dowiedzieliśmy się o nowych algorytmach, które pomagają osiągać jeszcze lepsze rezultaty na tym polu. Teraz zapowiadane są kolejne kroki, mające pokazać troskę o bezpieczeństwo użytkowników. W marcu Google planuje zaktualizować […]

    Udostępnij dalej

    Więcej

  • 19 lutego 2024

    Zaplanuj mailing na Dzień Kobiet – nie tylko dla e-commerce!

    Branża e-commerce żyje świętami i związanymi z nimi okazjami zakupowymi, jednak nie tylko ten sektor korzysta z prezentowych zwyczajów Polaków. W Dzień Kobiet warto przypomnieć klientom o swojej marce, nawet jeśli nie prowadzi się sklepu internetowego. Przy Walentynkach, Dniu Babci i Dziadka, Dniu Dziecka itd. dobrym pomysłem jest przygotowanie promocji zawczasu czy umiejętne pozycjonowanie stron […]

    Udostępnij dalej

    Więcej

  • 15 lutego 2024

    Co to jest lejek sprzedażowy i jak go wykorzystać w SEO?

    Marketingowcy go uwielbiają, analizują go, rozpisują na różne sposoby, umieszczają na slajdach w prawie każdej prezentacji i rysują na tablicach podczas strategicznych spotkań. O czym mowa? O słynnym lejku sprzedażowym, czyli metodzie tworzenia strategii marketingowej, która uwzględnia tzw. “podróż konsumenta” i jego reakcję na komunikaty wysyłane przez markę. W branży SEO pojęcie lejka również jest […]

    Udostępnij dalej

    Więcej

  • 14 lutego 2024

    AI walczy z nieuczciwą konkurencją? Google kontra fałszywe opinie

    Około 20 milionów wpisów i aktualizacji dotyczących godzin otwarcia, ocen i opinii, zdjęć wideo i wiele więcej odnotowało Google w 2023 roku. Korporacja deklaruje, że chce wspierać lokalne biznesy, których profile wyświetlają się w Mapach oraz wynikach wyszukiwania. W tym celu bierze się za fałszywe opinie z pomocą sztucznej inteligencji. Jak idzie ta walka?  Google […]

    Udostępnij dalej

    Więcej

  • 13 lutego 2024

    Koniec Barda! Gemini całkowicie zastępuje start model AI od Google

    Google lubi od czasu do czasu zrobić rebranding swoich narzędzi i nie tylko. Dawne Google Data Studio, teraz nazywa się Looker Data Studio, a Webmaster Guidelines, czyli wskazówki dla webmasterów zmieniły się w Google Essentials. Główne aktualizacje algorytmów przemianowano też na systemy rankingowe. Jednak te modyfikacje zwykle miały na celu zmianę postrzegania niektórych kwestii związanych […]

    Udostępnij dalej

    Więcej

  • 08 lutego 2024

    Jak pozycjonować sklep internetowy? 

    Współczesny przedsiębiorca musi umieć wykorzystywać nowoczesne rozwiązania, jeśli chce prowadzić biznes. Internet jest narzędziem, którego w handlu nie można zignorować. W końcu mamy w Polsce 30 milionów internautów, z czego 79% przynajmniej raz dokonało zakupu online. Chcesz mieć dostęp do tak ogromnej bazy klientów? Jeśli tak, musisz wiedzieć, jak sprawić, żeby przyszli właśnie do Ciebie, […]

    Udostępnij dalej

    Więcej

  • 07 lutego 2024

    Meta będzie oznaczać treści wygenerowane przez AI

    Sztuczna inteligencja ma ogromny wpływ na działania wielkich koncernów. Kto nad nią nie pracuje lub słabo sobie radzi, musi liczyć się ze stratami. Najlepszym przykładem jest spadek akcji holdingu Alphabet Inc., po tym jak debiut Barda okazał się wizerunkową klapą. Nic więc dziwnego, że Meta również angażuje się w badania nad tą technologią, na przykład […]

    Udostępnij dalej

    Więcej

Strona używa ciasteczek. Potwierdź, aby kontynuować. Nasza Polityka Prywatności więcej

Cookie na tej stronie są ustawione na "zezwalaj na pliki cookie", aby umożliwić Ci najlepszy sposób przeglądania strony.

Zamknij